Paco, Vicky Nienah en Xena Foto update 07-08-2010

Gestart door Kaatje, 15 augustus 2007, 16:45:43

« vorige - volgende »

*~Jeanine~*

Hoi Karin,

Ik vind de foto's helemaal geweldig :D

Hier zijn ze ook zo gek op die dennenappels.
Helaas hier nergens meer te krijgen :'(

Knuffel voor jou en je valkjes  :-*

Liefs Jeanine

*Manon*

Valkjes in de kerstboom..... ik wil ze er hier niet in hebben, maar bij jou mag dat nu hé!!
Ik vind je boom echt helemaal geweldig, en helemaal nu de valkjes 'm ook leuk vinden  ;)

Mara

Hoi Karin

MOoie kerstboom zeg. Heb helaas ook hier niet alles gelezen, moest dik 14 pagina's inhalen..... :-[

GRoetjes

mara

Kaatje

Hoi hoi,

De valkjes zijn heel erg ondeugend en nieuwsgierig op het ogenblik, ze vinden de boom ontzettend interessant en lopen daardoor rond de boom op de grond om zo met de speeltjes die daar hangen te kunnen spelen !

Maar daarna zijn andere dingen rond de boom weer interessant, zoals bijvoorbeeld voor het raam zitten aan de achterkant van de boom en daar is het nu toch wel een beetje te koud voor + dat ze van mij helemaal niet over de grond mogen struinen, ik vind dat veel te gevaarlijk !

Vicky is heel erg in de rui en verliest haar laatste donsveertjes, elke dag lijkt het wel alsof het gesneeuwd heeft in de kooi als ik 's morgens beneden kom en zelfs de eethoek en de vloer liggen onder  :D

Ik hoop dat ze er snel vanaf is, want ze vindt het helemaal niet leuk !

Iedereen een hele fijne avond !

Liefs, Karin

*~Jeanine~*

Hoi Karin,

Kom je even bedanken voor de onwijs mooie kerstkaart.
Echt leuk om de valkjes erop te zetten.
Ik vind hem echt schiiterend.

Dankjewel :-*

Liefs Jeanine

♥Debby♥

bedankt voor je kaart...  ;) :-*

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Kaatje

18 december 2008, 12:53:25 #3381 Last Edit: 18 december 2008, 13:00:31 by Kaatje
Hoi Jeanine,

Heel graag gedaan hoor en ja, ik vind hem zelf ook helemaal geweldig en schitterend en ben er hartstikke blij mee ! Ik heb ze zelf dus ook gezien omdat ik een setje extra heb besteld  :D

Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik zelf niet degene ben die deze kaart ontworpen heeft, maar onze grootste photoshopper van het forum  ;D

Hoi Deb,

Uiteraard heel erg graag gedaan en bij deze nog heel erg bedankt voor je prachtige ontwerp en de tijd die je erin gestoken hebt ! Het was overigens nog een hele klus om de foto online, goed op de kaart te krijgen, maar het is alsnog gelukt  :-*

Liefs, Karin

*~Jeanine~*

Nou complimenten aan Debby :D
Echt superrrrrrrrrr.

Kimm

geweldig zeg  :D  :D

ontzettend mooi. wat kan ze dat toch goed he!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

aad

Karin die boom van jullie verkopen ze die ook met een kluit ??

Groetjes en een  :-*

Sally

Monky

Hi Karin,

Ik zag de titel en ik begon toch wel een beetje nieuwsgierig te worden... Ik de kerstfanaat  ;D

Je hebt het leuk opgelost!! Vooral de "kerst" versiering die er in hangt is erg leuk  ;D

Zitten ze echt in die boom of zitten ze er alleen maar op als er iets lekkers te krijgen is?  ;D

Laat de kerst maar komen  :D

Groetjes,
Monky

karlijn

heej wat een leuke boom!!
alleen zou ik hem zelf iets meer aankleden :P
denneappels erin ipv ballen en misschien ook wel Plastic ballen voor het kerstsfeertje maar ik vind het wel enorm grappig ik had het nog nooit gezien...

fijne kerst!

groetjes Karlijn

Dieren oordelen niet.....mensen wel..!

Hermien

Niks mis met de foto's hoor! Leuk toch, dat snoepen van de boom?

Haha, en jij hebt nu je eigen witte kerst! Heerlijk toch. En wat een prachtige kaart heb jij gemaakt, daar kan die van mij echt niet tegenop, hoor. Die komt trouwens per POST, want dan heb je in ieder geval weer iets om in die prachtige boom te hangen.....

Meid, hele fijne, warme kerstdagen met een kerstknuffel van Gabber, Goofy, Silvo en Binky!

en uiteraard één van mij!
:-* ;D

Dierenfreackske

Hey Karin , ik vind het een supermooie handtekening hoor !
Grtjs Ann