Paco, Vicky Nienah en Xena Foto update 07-08-2010

Gestart door Kaatje, 15 augustus 2007, 16:45:43

« vorige - volgende »

Kaatje

Hoi Kim, Caroline en alle anderen  ;)

Paco is weer helemaal de oude, hij heeft eigenlijk nog maar een heel klein korstje op zijn teentje zitten. Wat is hij snel genezen zeg, ik vraag me af of Biobad daar een bijdrage aan geleverd zou kunnen hebben !?

Zo en nu kan ik wel een biobad ( sauna afspraak ) gebruiken  ;)

Nogmaals bedankt voor alle reakties  :-*

Liefs, Karin

Kimm

hoi karin,

wat ben ik blij dat jouw paco weer helemaal de oude is  meis.
gelukkig zeg!
ik denk wel dat het badje geholpen heeft aan de genezing.

nu jij nog! ga maar lekker weer een afspraak maken :D  :D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi Karin ,  :D :D :D  fijn dat Paco weer de oude is hoor ! SUPER dat badje hoor ! Het zal hem zeker wel geholpen hebben hoor ! Grtjs Ann

Anja

Hoi Karin,

Wat een geweldig nieuws meid. Elke dag moest ik aan jullie denken. Het zag er op de foto idd lelijk uit.

Geef hem maar een dikke knuf.

Nou jullie snel een afspraak maken voor de sauna zodat jullie ook even lekker kunnen ontspannen.

Dikke kus,

Anja

Sally

Hoi Karin,

gelukkig maar dat Paco weer de oude is!
geniet maar lekker van hem hoor!

Groetjes Sally

Hermien

Hardstikke fijn dat Paco weer de oude is! Ga dan nu maar genieten van je welverdiende sauna(biobad).

Knuf van mijn 'Vliegtuig'!

*~Jeanine~*

Hoi Karin,

Ik liep nogal wat achter in je boekje.
Heb het dus helemaal niet meegekregen dat Paco een ongelukje heeft gehad :-[

Gelukkig is het met je valkenzoontje helemaal goed gekomen.
Ben echt blij voor jullie.

Dikke kroel voor je valkenkindjes en een knuffel voor jou :-*

Snel maar een nieuwe afspraak maken voor naar de sauna ;)

Liefs Jeanine

Dierenfreackske

JOEPIE  !!   KNUFFEL VAN ME !!  Ann :D :D

♥Debby♥

:o jemig... ik schaam me rot.. heb dit volledig gemist.. waarschijnlijk een notificatie over het hoofd gezien..

het spijt me vreselijk....

Wat zul je geschrokken zijn.. ik schrok behoorlijk van de foto van het pootje.. maar wel heel fijn dat ik nu direct ook kan lezen dat het gelukkig allemaal goed komt.. dat is dan weer het enige voordeel aan zo laat reageren.. je weet direct de afloop..  ::)

en ook nog even hier.. je hebt schitterende foto's gemaakt van hermien's vliegtuig!!

groetjes..  :-*

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Gerdy

ik ben echt blij voor jou en Paco dat het weer goed gaat met zijn pootje..je moet altijd maar afwachten hoe zoiets afloopt..en wie weet is het bio badje super voor zijn teentje geweest..geniet maar weer lekker van je ventje

Kaatje

Hoi Kim en Ann,

Ik denk ook dat het badje zeker geholpen heeft aan de genezing, je ziet nu gelukkig nog maar een heel klein zwart spikkeltje zitten.

Hij heeft net weer lekker met zijn pootjes in het biobadje gestaan, het heeft ook een verfrissende werking en het ruikt heel lekker, enuhh ik ben ook enorm opgelucht  :D

Hoi Anja,

Ja het zag er in het begin zeker erg raar en lelijk uit  :-*

Hoi Sally en Hermien,

Ja, echt heel fijn dat Paco weer de oude is ! Als ik er aan terug denk dan voel ik me weer beroerd  :-[

Hoi Jeanine,

Hoi Jeanine, dat geeft helemaal niks meid, .... het is ook gewoon niet meer bij te benen. om overal te reageren, of dan ben je eindelijk weer bij en dan krijg je geen notificatie en loop je weer achter, dus schamen is nergens voor nodig  :-*

Ja, dat gaan we zeker doen ! Sinds de meiden er zijn, zijn we eigenlijk niet meer geweest, nu moet ik ook zeggen dat Rick veel op zaterdag is thuisgekomen en zondag de sauna dicht is, dus ja lekker, ik heb er zin in  :D

De kroel is gegeven, voor jou en jouw lekkere valkjes een dikke kroel terug  :-*

Hoi Ann,

DIKKE KNUFFEL TERUG  :-*

Hoi Deb,

Zoals ik al bij Jeanine schreef, nergens voor nodig meid  :-*

En ja, je schrikt je een ongeluk. Ik ben zo blij dat hij niet net iets zat op te pikken en met zijn nek gebogen zat, ... stom joh, maar dan denk je achteraf ineens allerlei gekke dingen.

Potje weegt gewoon 90 gram en dan ook nogeens vanaf een hoogte, brr ! Het voordeel van soms achterlopen is inderdaad de goede afloop  :D  :D

Bedankt voor de complimenten  :-*

Hoi Gerdy,

Ik geniet zeker lekker van ze en van mijn ventje ! De sauna zou heerlijk geweest zijn, maar lekker samen met de valkjes vinden we ook heerlijk. Omdat Rick atijd languit op de bak zit, zitten de valkjes ook altijd in de speelplek te spelen waarna ze uiteindelijk bij Rick ergens gaan zitten.

Of ze zitten half half, Paco en Vicky bij mij, en Nienah en Xena bij Rick, Vicky moet helemaal niets, maar dan ook niets meer van Rick hebben, doet zelfs een beetje snibbig naar Rick.

Maar Rick heeft nu de andere meiden en Rick is voornamelijk nu gekker op Nienah omdat zij wel heel graag buiten de kooi met Rick kroelt. Ik mag haar in de kooi en heel soms buiten de kooi met haar kroelen, in de kooi vind ze alles best en blijft ze gewoon piepen, zo van ga maar weer door, maar buiten de kooi heeft ze andere dingen te doen  ;)

Het zijn echt gezelschapvalkjes, het is een heerlijk stel  :-*  :-*

Liefs, Karin

Dierenfreackske

Hoi Karin , ach wat lief je handtekening , was nog niet gezegd van me , sorry  :-[ :-\

Ik ben zo blij dat Paco zijn pootje helemaal weer beter is ! Super hoor meiss ! Wat sneu dat Vicky niet meer bij Rick wil komen , zouden dat dan de hormonen zijn ? Misschien omdat ze nu een koppeltje is ? Vreemd he ! Maar ja , valkjes zijn nu eenmaal eigenwijs he ! Wat heb je toch vier lieve schatten van valkjes , hoe is het nu met jou ? Ik moest je al lang een pb sturen he , maar het is er nog niet van gekomen , te druk hier en dan te moe nog om een lang bericht te schrijven maar het komt er zeker nog hoor , promise he ! Grtjs Ann

Kaatje

Hoi hoi,

Paco's teentje is weer opengegaan  :( Wat en hoe dit nu gekomen is, is me een raadsel. Vanmorgen zag het er goed uit, nog een heel klein korstje, niks bijzonders zou je zeggen.

Vanmiddag zijn ze voor een paar uurtjes in de kooi gegaan en toen ik ze na het eten uit de kooi wilde halen zag ik een veertje aan Paco zijn teentje plakken.

Toen had ik eigenlijk nog niks in de gaten, maar toen Paco op mijn hand was gestapt zag ik dat de teennagel dik was van het opgedroogde bloed  :-\

Nu heb ik eerst Paco zijn teentje heel de tijd bekeken en toen ben ik de kooi gaan bekijken en die zit dus helemaal onder het bloed. Echt ook flinke spetters. Vanmiddag heb ik even 2 uurtjes op bed gelegen en ik denk dat hij ergens achter gehaakt moet zijn met zijn nog kleine korstje, welke nu weer erg groot lijkt.

Ook was het bloem helemaal verdwenen, maar omdat het nu weer dik is zonder bloem maak ik me best wel zorgen. Natuurlijk hou ik het goed in de gaten maar ik baal hier echt behoorlijk van !

Het bloed wat aan de stokken zit is niet gering, tenminste zo oogt het ! Het is nu natuurlijk al schemerig in huis dus echt heel goed kan ik het ook niet zien. Ik zal er nog maar een druppel ijzerchloride opdoen, ondanks dat het gestopt is. Ik weet het ook even niet meer, .... morgen maar weer naar Driebergen bellen  :-[

Liefs, Karin

Saar

Hoi Karin,
Heb je pleisterspray in huis?
Dat doe ik meestal als zulke wondjes aantref bij de vogeltjes
Groetjes Saar :-*

♥Debby♥

He bah.. misschien heeft het gejeukt.. bij ons gaan wondjes jeuken als ze genezen dus misschien bij paco ook wel? dat hij heeft zitten kr(n)abbelen?

Ik hoop dat het nu weer dicht blijft...  :-*

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.