Paco, Vicky Nienah en Xena Foto update 07-08-2010

Gestart door Kaatje, 15 augustus 2007, 16:45:43

« vorige - volgende »

Caroline

Jeetje wat een rot nieuws weer over Paco.  :-\ :'(

Hopelijk valt het weer allemaal en ziet het teentje er morgen weer rustiger uit.

Beterschap voor Pacootje en een dikke knuff voor jou.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Gerdy

hé wat vervelend weer voor paco...net nu je denk dat het zo goed als over is gaat het weer open..sterkte

Kaatje

Hoi Saar,

Bedankt voor de tip, en ja ik heb ook pleisterspray in huis maar ik gebruik liever de ijzerchloride omdat dit gelijk het bloed stelpt.

Hoi Deb,

Hier zat ik dus ook gelijk aan te denken, ... ik geloof ook niet dat hij ergens achter is blijven haken, maar dat hij waarschijnlijk jeuk heeft gehad door de genezing en er dus aan heeft zitten krabbelen of knabbelen.

Hoi Caroline,

Ja, echt geen leuke dingen dit. Paco ziet er ook totaal niet uit ! Het ijzerchloride is echt bocht, zo heb ik een paar druppels op het aanrecht wat ik er met geen mogelijkheid af krijg, bij Paco zie je dus ook allemaal van die gekke plekjes ijzerchloride in zijn veertjes zitten  :-\

Hoi Gerdy,

Dank je wel meid ... het was inderdaad nog maar heel erg klein, nu lijkt het nog groter geworden dan de eerste keer met bloem  :(

Hoi hoi,

Ik heb net naar Driebergen gebeld. Ik hoef niet gelijk langs te komen omdat Paco niet bol zit en gewoon lekker vliegt, eet en drinkt, het is alleen een rot plek en een vervelend gezicht.

Ik heb hier nog wondzalf ( Vetramil ) en een kraagje. Ik moet het even aankijken tot maandag, misschien heeft het een andere oorzaak vertelde ze, maar dat konden ze op afstand ook niet zien en het is enorm druk, Franken heeft volgende week ook weer 3 dagen een congres. Mocht ik maandag bellen dan kan ik wel die week komen.

Nu moet ik het even aankijken en Paco desnoods het kraagje omdoen en de wondzalf gebruiken tegen de jeuk. Biobad is ook goed, daarna wel de wondzalf en het kraagje.

Ik kijk het dus maar aan, ze zijn er nu lekker uit dus kan ik het goed in de gaten houden, gaan ze in de kooi dan krijgt hij het kraagje om wat hij vast niet leuk zal vinden  ::)

Ik hou jullie op de hoogte  :-*

Liefs, Karin

Sanna

Hoi Karin,

Jeej, wat vervelend nou dat het wondje weer is opengegaan! :-\. Paco zal er inderdaad wel aan geknabbeld hebben. Lijkt mij inderdaad dat je het korstje het beste vettig kunt houden met die wondzalf of vaseline totdat het genezen is, dan knabbelt Paco het er niet zo makkelijk meer af. Het zal wel gejeukt hebben. Ik hoop dat het er gauw weer netjes uitziet.

Groetjes, Sanna

Kimm

hoi karin,

balen zeg! nou ik hoop dat het gauw weer dicht gaat, moet gaan lukken hoor met jouw goede zorgen.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi Karin , wat balen dat het wondje weer open is ! Het was nu net bijna genezen he ! Maar met jouw goede zorgen zal het wel weer snel dichtgroeien hoor !
Al een geluk dat ie jou heeft , zodat je hem goed kan opvolgen he ! Grtjs Ann ;) ;)

ROCKS

Hoi Karin,

Jeetje, je zult wel weer geschrokken zijn toen je dat bloed zag?
Maar je moet niet vergeten dat een druppel bloed al gauw heel veel/groot lijkt.
Gooi maar eens een half glaasje cola ofzo om, dan lijkt het ook net of het een hele emmer is.
Ik heb het ook eens gehad met het knippen van de nageltjes van mijn parkietje, ik knipte tever, en hij bloedde enorm.
Ik wist toen nog niet van de huis/tuin/keukenmiddeltjes, dus ik zocht ook de dierenarts op. Was achteraf niet nodig geweest, maar je schrikt enorm en je denkt half dat ie dood bloedt.
Gelukkig heb je je VA gebeld, en ik hoop dat je een beetje gerustgesteld bent door wat ze zeiden?
En dat kraagje, tja, als het moet, dan is het maar even zo, ondanks dat je lieffie het niet leuk zal vinden.
Misschien kan je het 's avonds af doen, als ie gaat slapen?
Ik weet zeker dat ie nu nog meer verwend wordt, en dat zal ie vast niet erg vinden. ;)
Kroelie van Nellie, en een DDLK voor jou! :D

Doeiiii

ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

Anja

Hoi Karin,

Wat moet je weer geschrokken zijn. Goed dat je toch even de VA hebt gebeld.
Met jou goede zorgen komt hij er weer helemaal bovenop hoor dat weet ik zeker.

Dikke knuffel en kus,

Anja

Hermien

O, o, o, wat een toestand! Eén dag ben ik niet in je boekje en meteen gaat het weer mis. Wat vervelend dat het teentje van Paco weer is gaan bloeden. Misschien heef-ie het inderdaad zelf opengeknabbeld, hè? Wij in Krimpen, mijn 'Vliegtuig' en ik, duimen voor een herstel zonder Driebergenretourtje hoor.

Geeft Paco van mijn dondersteentjes maar een dikke knuf, en neem er zelf ook één!

Ik denk aan je!!!!!!

::)   ::)   :o   :-*

Sally

Hallo Kaatje,

vevelend dat de wonde terug opengegaan is.
Idd, met jouw goede zorgen komt het helemaal goed ;)

Groetjes Sally

Caroline

Hey .... hoffotograaf!!!!

Gave foto's heb je gemaakt op het Verderkruid.  ;D ;D

Liefs Caroline  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi  Karin ...hoe is het met Paco zijn pootje nu ? Is het snel gestopt met bloeden ? En is de wond ondertussen weer dicht ? Heel veel beterschap he meiss ! Grtjs Ann

Kimm

hoi karin,

hoe  gaat het met paco?

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Anja

Hey lieve Karin,

Hoe gaat het nu met Paco?

Dikke kus,

Anja

marjow

oooh wat vervelend paco's teentje! :(
Hopelijk gaat het vandaag alweer een stuk beter!!
Liefs Marjow

Onze Rocky