Paco, Vicky Nienah en Xena Foto update 07-08-2010

Gestart door Kaatje, 15 augustus 2007, 16:45:43

« vorige - volgende »

Anke

Hoi Karin,
Fijn dat Paco weer lekker aan het spelen is :-)
Hopelijk krijg jij nu een beetje rust!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Bello

Pffffffff Karin,

Jeetje wat ben je geschrokken zeg.

Dat je ongerust bent dat kan ik geloven.......

Gelukkig trekt hij zijn pootje niet meer in en gaat zelfs in het badje met zout.

Kijk het gewoon nog ff aan meid, valkjes genezen namelijk ook heel snel ;)

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Caroline

Hoi hoi!!

Even snel .... de kids zitten aan de TV geplakt.  :P

Het feit dat hij zijn teentje buigt is heel positief denk ik.

Gaat vast helemaal goed komen.  ;)

Knuffie.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi Karin , watgoed dat Paco aan 't spelen is , en zijn teentje kan buigen weer , het komt wel goed dan hoor , zeker weten , gewoon rustig laten doen denk ik !
Lieve Paco toch ,  ;) ;)  grtjs Ann

Gerda

Toch even snel hier kijken.
De foto ziet er erger uit dan het is, dat dacht ik meteen toen ik het zag, want het zijn klonters bloem met wat veren.

En het zit ver genoeg onder zijn nagel gelukkig en niet op de nagelriem. Dus al met al nog wel gunstig, toch?

Natuurlijk maak je je zorgen. Het zijn echt van die buikpijn-momenten.

Gelukkig gaat het een stuk beter!

Geef hem maar een lekkere knuffel van me! (kusje-kuif)

Liefs, Gerda

PS ik hoop dat er toch snel een saunadag gepland kan worden!

Hermien

:o   :o    ::)   :o

Oooow hellup! Ik ben éven een keer niét online en gebeurt er dít! Arme, arme Paco! Bij het lezen van je verhaal schieten spontaan de tranen uit mijn ogen, maar ja, de laatste tijd ben ik ook wel erg snel geëmotioneerd.....
Natuurlijk zul je wel erg geschrokken zijn en het is gewoon kl :censuur  om te zien als een beestje pijn lijdt en je er gewoon niks aan kunt doen, hè? Maar lieve Karin, kleine ongelukjes als déze kun je ook niet altijd voorkomen hè? Je liet het potje toch immers niet opzettelijk vallen? Voor Paco was het nu een kwestie van op het verkeerde moment op de verkeerde plek zijn. Hopelijk knapt-ie weer snel op!

Geef hem maar een hele warme dikke knuffel van Gabber, Goofy, Silvo en Binky! Dat helpt zeker tegen de pijn!

Saar

Ach gut arme Paco :(
Het lijkt op het eerste oog mee te vallen vind ik hoor.
Zoals Gerda al zei door die bloem word de korst ook dikker en vaak groter dan het wondje zelf...

Ludootje heeft toen ook een wondje aan haar teen gehad. Ze zat vast in een speeltje.. Daar hebben we toen pleisterspray overheen gespoten. Bloem ofzo had niet geholpen had ze er weer afgehaald ::) Het teentje functioneert gewoon nog goed. Het enige wat je ziet is dat t teentje een beetje gerafeld is.. Dus een littekentje is gelukkig t enige wat ze er aan over heeft gehouden..

Met Paco komt het ook wel weer goed hoor..
Groetjes Saar :-*

danielle

Och arme Paco  :-\ .
Wat moet dit schrikken voor jou zijn geweest. Gelukkig ziet het er vandaag al een stuk beter uit. Die pootjes zijn ook zo teer he.

Paco beterschap met je pootje  :-* .

Karin ik hoop dat Paco's pootje snel weer helemaal de oude is.

Groetjes van Danielle

Kimm

hoi karin,

hoe gaat het nu vanavond met paco?

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Caroline

Ik kom even een knuffel brengen voor Paco voor ik ga.  :-*

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Geef Paco en de meiden ook een llieve knuffie van me he, Fijne nacht en prettige zondag morgen he ! Grtjs Ann

Gerdy

Hoi Karin..na een week niet online te zijn geweest loop ik meteen een stuk achter..

ik schrok me rot toen ik dat pootje van Paco zag..ach gossie arme Paco..gelukkig lees ik nu dat het weer beter met het pootje gaat..

geef Paco maar een hele dikke knuf van mij..

wat heb je een super foto's geplaatst..zo giga mooi..heb er echt van genoten

liefs gerdy

Kaatje

16 november 2008, 11:44:34 #3267 Last Edit: 16 november 2008, 14:13:59 by Kaatje
Hoi Kim,

Normaal ruim ik altijd eerst de boodschappen in en waarschuw ik Patrick altijd juist voor deze dingen  ::) Omdat Patrick deze week examen had, ben ik vrijdag vroeg boodschappen gaan halen. De valkjes mogen er in de ochtend altijd gelijk uit ! Nu was dat maar even. Toen ik dus voor de deur stond hoorde ik ze al piepen.

Ik dacht, nou ja vooruit maar dan, .... maar omdat ze me overal achtervolgen en altijd bij of op me willen zitten is dit gebeurd. De volgende keer blijven ze dus nog maar even een kwartier langer piepen  ;)

Hoi Anke,

Paco is weer helemaal de oude, op de korst van zijn teentje na. Enuhhh rustig aan, wat is dat vragen ze hier  ;)

Hoi Dorothté,

Het korstje is al dunner aan het worden en ze mogen zo lekker douchen. Paco is gisteren alweer een paar keer opgestapt bij Vicky, een goed teken wat zijn teentje betreft, denk ik  :D

Hoi Caroline,

Paco kan zijn teentje weer heel goed buigen en gisteravond ging hij zelfs op dat pootje slapen. Het zag er inderdaad erger uit dan dat het was, pfff een echte opluchting moet ik zeggen !

Het komt vast en zeker goed, hij is weer helemaal de oude  :-*

Hoi Gerda,

Dit zijn inderdaad buikpijn momenten, en op de foto's lijkt het inderdaad erger dan dat het is / was ! Ik heb Paco een kusje-kuif namens jou gegeven. Toen ik Gerda kusje-kuif zei, zat hij wel even rond te kijken, normaal is het altijd mama kusje-kuif  :D

Voor degene die nu denken, kusje-kuif !? Als Paco op mijn vinger zit en ik zeg kusje-kuif dan buigt hij zijn nekje of hij duwt zijn kuifje naar voren, echt heel lief  :-*

Hoi Hermien,

Het zijn inderdaad van die, het zit in een klein hoekje, ongelukken. Toch voel je je dan hartstikke schuldig en ontzettend dom. Goede leer voor de volgende keer ! Zulke dingen gebeuren natuurlijk niet opzettelijk, maar met Paco en de meiden kan je zulke dingen wel verwachten omdat ze altijd zijn waar ik ook ben, ik had het dus eigenlijk moeten weten dat dit niet verstandig was  :-\

Bedankt voor je lieve plaatje, knuffel voor je Vliegtuig terug  :-*

Hoi Saar,

Alles weer goed hier hoor, Paco zal er weinig aan overhouden gelukkig, bedankt voor je bijdrage  :D

Hoi Gerdy,

Ja het zijn super gave foto's, ben er zelf ook ontzettend van onder de indruk ! Alle eer gaat naar Gerda, die heeft deze prachtige foto's geschoten  :D

Ik zal Paco een knuffel geven die hier maar al te graag voor gaat zitten  :D

Hoi Danielle en Kim,

Met Paco gaat het, zoals jullie waarschijnlijk al gelezen hebben weer helemaal goed en hij is weer op weg om helemaal de oude te worden  :-*

Hoi Ann,

Alle knuffels heb ik overbracht, jij en iedereen ook een hele fijne zondag  :-*  :-*

Paco en de meiden hebben gisteren een nieuwe schommel gekregen, ... de bekende driehoekschommel met sleutel ! Ze hebben er al een paar keer op gezeten, maar vinden hem nog een beetje eng, Vicky was de eerste die hem uit wilde proberen. De anders zo nieuwsgierige Nienah moet er nog niet veel van hebben, maar dat zal vast wel komen !

Gisteren nog een virus in mijn laptop gehad, ben er dus de "hele"  avond mee bezig geweest om alles weer opnieuw te installeren en alle updates te downloaden !

Vandaar nu pas de update ... waarbij ik gelukkig kan melden dat het helemaal in orde zal komen  :D

Iedereen bedankt voor alle lieve berichten, plaatjes en knuffels  :-*  :-*

Liefs, Karin

Kimm

hoi karin,

nou meid ik ben blij dat het goed gaat met paco. pffff een opluchting voor jou!
super hoor!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Caroline

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.