Paco, Vicky Nienah en Xena Foto update 07-08-2010

Gestart door Kaatje, 15 augustus 2007, 16:45:43

« vorige - volgende »

Kaatje

Hoi Kim,

Hij is wat snibbig momenteel, maar ik mag hem wel gewoon nog kroelen en hij bijt niet meer door gelukkig ! Verder heeft hij een hele broedse snoet en trekt hij veel met Vicky op, om haar dan lekker te gaan kroelen.

Vicky moet ook nog weinig van Rick hebben, dus Rick is maar overgestapt op Xena die haar wel graag laat kroelen !

Valkjes !? Ik kan er geen hoogte van krijgen soms, maar dat herken jij ook vast in Happy  ;)

Liefs, Karin

Kimm

haha nee ik krijg er soms ook geen hoogte van! vooral niet van mannetjes  ;D  ;D  ;D

maar wat bedoel jij met een broedse snoet? wat moet ik mij daarbij voorstellen?

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Hermien

Hebben mensen dat ook soms?  Een broedse snoet?  ;D
Kan het zijn dat Paco zijn meiden tegenover jou in bescherming neemt, Karin? En wat dat fluiten betreft: fluitje ingeslikt?

Sneu hoor, maar misschien komt het toch nog wel weer terug.

In ieder geval krijgen jou huisgenoten een knuffel en kus van mijn 'Vliegtuig'.

Etenstijd!

*~Jeanine~*

Hoi Karin,

Paco die niet meer fluit.
Dat herken ik helemaal.
Baloo fluit ook bijna niet meer.
Alleen als hij een nummertje heeft gemaakt eerst met Zazou toen was het Feline en inmiddels is het Belle ::) :o

Misschien stapt Paco ook nog wel over naar Nienah of Xena.

Fijne dag verder  :-*

Anja

Hoi Karin,

Die valkjes toch. Af en toe kunnen we er geen hoogte van krijgen. Maar wees gerust volgens mij komt het fluitje wel weer terug meid.
Yunah heeft hier zolang niet gefloten en nu fluit hij de sterren van de hemel.

Vicky en Paco zijn volgens mij helemaal in love en hebben voor andere dingen even geen tijd.

Liefs Anja

*Manon*

Ook ik snap soms niks van valkjes.... maar toch blijf ik vertrouwen houden dat het wel weer terug komt..
Sinds mei laat Zazcha zich niet meer kroelen en doet heel lelijk, nu heeft hij zich vanmorgen.... in zijn nieuwe voliere.... zich weer laten kroelen door mij.... dus meis, heb vertrouwen dat het goed komt met Paco en zijn fluitje  :-*

Kaatje

Hoi Kim,

Met een broedse snoet bedoel ik dat hij allemaal oranje vlekken in zijn gele masker heeft zitten, het is een grappig gezicht  :D

Hoi Hermien,

Ik denk het niet, ... niet bij mij in ieder geval want ik kan nog uitgebreid met Paco kroelen ! Misschien dat Vicky wel liever met Paco kroelt nu dan met Rick, .... ik heb geen idee  ::)

En wat hij met het fluitje gedaan heeft, ik heb werkelijk geen idee, ingeslikt zal hij het niet hebben anders floot hij enkel nog maar denk ik  ;)

Een knuffel terug van het kwartet hier  :-*

Hoi Jeanine,

Wat raar toch allemaal, Paco maakt alleen nog een piepend geluidje als hij inderdaad "bezig" is wat op een nummertje moet lijken, zelfs vegen kan hij nog niet  ::)

Ik hoop dat hij inderdaad gewoon een keer denkt van, gezellig zeg, zo één grote happy familie ! Xena en Nienah zitten ook kippetje, maar daar wordt hij niet warm of koud van  :o

Het enige wat hij heel af en toe nog doet is een beetje breed lopen, maar ook niet langer dan 3 minuten, gek beest  :-\

Jij ook een hele fijne dag  :-*

Hoi Anja,

Ik hoop werkelijk dat je gelijk hebt Anja want diep in mijn hart vind ik het allemaal best wel jammer, en dat voor één ei welke nog niet eens op een gewoon ei leek  :-[

Daarom schreef ik eerder, ... misschien in het voorjaar als de hormonen weer met hem op de loop gaan ! I hope so !!

Dat hij verliefd is op Vicky is wel duidelijk geworden, het is ook wel een heel lief gezicht als hij zo met haar aan het kroelen is, ach als ze maar gelukkig zijn  ;)

Hoi Manon,

Gefeliciteerd !! Wat fijn dat Zazcha zich weer liet kroelen door je !! Natuurlijk blijf ik vertrouwen houden, het zal allemaal wel goed komen en zolang hij me op blijft zoeken en ik hem gewoon kan blijven kroelen, dan moet ik het daar maar mee doen hè  ;)

Zoals ik het van Anja lees, is er nog goede hoop dat hij ooit weer gaat fluiten of brabbelen  :-*

Liefs, Karin

Sharon

Hoi Karin

dus Paco is lekker broeds hè? Is volgens mij een heel erg mooi gezicht, die oranje vlekjes op zijn koppie  :-* Misschien zijn het dan toch zijn hormoontjes waardoor hij nu even niet meer fluit, wie weet. Wel lief dat hij zo close is met Vicky  :-*

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Gerda

Citaat van: Kaatje op 19 oktober 2008, 15:55:02
Hoi Kim,

Met een broedse snoet bedoel ik dat hij allemaal oranje vlekken in zijn gele masker heeft zitten, het is een grappig gezicht  :D

Broedse snoet ziet er zo uit:

Liefs, Gerda

Anja

Kimm

wat lief van jou anja!!!
mooi hoor  ;)

hoi karin,

het komt vast weer goed meid. altijd hoop blijven houden hoor, dat doe ik ook. maar ik snap je gevoel wel heel erg goed hoor ;)

liefs kim :-*

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Kaatje

Hoi Sharon,

Ook lekker een weekje vakantie van school !? Dan kan je lekker veel met Caily bezig zijn hè !? Ja, het is een heel lief gezicht als Paco met Vicky kroelt, echt schattig  :-*

Hoi Gerda,

Wat heeft Nezumi toch een heerlijke broedse snoet zeg, eigenlijk ken ik hem haast niet anders  :P

Hoi Anja,

Ach, wat ontzettend lief van je !! Ik geloof ook best wel dat Paco toch weer een keertje zal gaan fluiten en met het zien van deze foto moet het helemaal goed komen  :-*  :-*

Hoi Kim,

Natuurlijk blijven we hoop houden, .... wat dat betreft staan we samen sterk  ;)

Liefs, Karin

♥Debby♥

Wat ik nog wilde vragen.. hoe is het nu eigenlijk met jou??

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Sharon

Hoi Karin

nee, ik heb geen vakantie hoor! Ik heb deze week nog les, en dan begint mijn vakantie pas  ;) Hier in België zijn ze er laat mee...

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Kaatje

Hoi Debby,

Het gaat redelijk goed hier gelukkig, lief dat je er om vraagt ! Ik hoop dat we nog wat aangename dagen krijgen, maar als ik nu naar buiten kijk dan is de zon volop aanwezig, dus dat scheelt ook altijd een berg  :D

Hoi Sharon,

Ja, stom dat is waar  ;)

Maar dan heb jij het nog lekker tegoed en dat heeft natuurlijk ook wel weer wat !

Pfff, het is bijna onmogelijk om achter de laptop te zitten als de valkjes eruit zijn, ze springen telkens op het toetsenbord of willen er op spelen. Nu kan ik dat wel begrijpen want de stakkertjes hebben verder helemaal niks hier in huis, ... ik zou me moeten schamen  ::)

Liefs, Karin  ;)