Paco, Vicky Nienah en Xena Foto update 07-08-2010

Gestart door Kaatje, 15 augustus 2007, 16:45:43

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Karin,

Wat een mooie foto's. Die toverde toch wel een lach op mijn gezicht.
Ik heb nog niet alles terug gelezen maar ik neem aan dat dat het DNA onderzoek van Paco is?

Groetjes Anja

Kaatje

Hoi Anja,

Dat klopt als een bus hoor !! Dna voor detectie van ziekteverwekkers .... Hij is getest op Chlamydia ( PPGZ ) en de uitslag is Negatief  :D

Fijn dat de foto's toch een kleine lach op je gezicht hebben getoverd ...

Groetjes, Karin

Dierenfreackske

Hahaha...wat moet ik lachen altijd ook bij jou uitspraken hoor , boze schoolmeester , hihi !  ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Hopelijk heeft de paasbrunch gesmaakt daar ? Geef Paco en zijn meiden maar een hele lieve knuff. van mij he ! Grtjs Ann

Anja

Citaat van: Kaatje op 23 maart 2008, 19:43:51
Hoi Anja,

Dat klopt als een bus hoor !! Dna voor detectie van ziekteverwekkers .... Hij is getest op Chlamydia ( PPGZ ) en de uitslag is Negatief  :D

Fijn dat de foto's toch een kleine lach op je gezicht hebben getoverd ...

Groetjes, Karin

Meid,

Wat een geweldig nieuws. Wat een opluchting en wat ben ik blij voor jullie en voor Paco natuurlijk.

Geef hem maar een dikke pakkerd van me.

Groetejs Anja

Anke

Hoi Karin,
Wat een leuke foto's!!
En wat heerlijk om je kwartet weer zo samen te zien :-*
Gave T-shirts hoor :)
Geniet maar lekker van je valkjes!!!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

trienke

Hoi Karin

wat fijn zeg dat het weer goed gaat met paco.
Paco goed gedaan jonge ;)
En wat een leuke foto's heb je weer gemaakt :)

Groetjes Trienke

danielle

Hoi Karin,
Wat een super mooie leuke foto's. Paco ziet er echt weer als de oude uit. Geweldig om te zien. En de drie zusjes zijn zo te zien ook echt weer blij dat hun Paco er weer is.
Geniet nog lekker van deze paasdag en van je mooie valkjes.
Die t'shirts zijn ook echt leuk!
Ik las dat je de drie zusjes al weer drie maanden in huis hebt. Hoe oud is Paco nu eigenlijk?

Groetjes Danielle

Lisa

24 maart 2008, 14:22:21 #2317 Last Edit: 24 maart 2008, 15:02:03 by Lisakuh
Hoi Karin,

Wat een leuke t-shirts zeg echt heel mooi.
En gelukkig dat Paco geen PPGZ heeft :).

En ook hele leuke foto's zeg

Liefs Lisa

Anja

Hoi Karin,

Hier ook even terug gelezen.

Wow Paco al 94 gram op nuchtere maag zeg. Geweldig meid wat ben ik blij voor je.
Dus Rick en jij gaan de leukoplast eraf haeln. Is dit al gebeurd?

Ben benieuwd wat ze zeggen als je op controle gaat met Paco. Ze weten niet wat ze zien denk ik.

Inmiddels lees ikdat hij 98 gram weegt. nou meid je mag trots op jezelf zijn hoor.

Al die positieve energie heeft geholpen hoor.

Ik ben echt reuze blij dat hij geen PPGZ heeft. Echt supernieuws hoor.

Nou geef ze maar allemaal een hele dikke paasknuffel van me.

Groetjes Anja

Kaatje

24 maart 2008, 16:34:44 #2319 Last Edit: 24 maart 2008, 16:36:59 by Kaatje
Hoi Ann,

Hihi ... ja zo noemt Rick, Paco meestal ! De boze schoolmeester  :D Ik heb Paco en de meiden net uitgebreid gekroeld en kusjes gegeven, enuhhh de paasbrunch heeft heel lekker gesmaakt  ;)

Bedank voor je leuke berichtje weer  :-*

Hoi Anja,

Ja heel erg fijn hè !? En Paco weegt weer gewoon 98 gram in de ochtend, ... zoveel woog hij normaal dus ook, ... we zijn heel erg blij  :D

Ik heb een vrijdag alles afgestruind, maar zowel de apotheek als de drogist hadden dit niet op voorraad. Ik heb een vrijdag de kliniek gebeld en zij zouden wat opsturen maar dit is helaas een zaterdag niet binnen gekomen, dus het verwijderen van de tape doen we volgend weekend nu  :-\

Ik ben ook benieuwd wat ze zeggen woensdag 2 april, met zijn pootje gaat ook alles weer normaal en hij kan er gelukkig ook alles weer mee doen  ;)

Ik heb ze net geknuffeld en gekroeld en Rick heeft ook weer hele leuke en lieve foto's gemaakt ... die ga ik zo uploaden en dan zeker gelijk plaatsen  :D

Geef jij de valkjes maar een dikke paasknuffel terug van ons  :-*

Hoi Lisa,

Dank je wel meid, ...er komen zo nog meer foto's  ;)

Hoi Anke,

We genieten zeker van de valkjes en de valkjes genieten van ons en alles waar ze mee kunnen spelen, ... deugnieten zijn het ! We genieten echt volop van ons kwartet  :-* Dank je wel voor je bericht !!

Hoi Trienke,

Dank je wel voor je bericht, ... Paco heeft ons echt dol en dol gelukkig gemaakt en we zijn echt enorm blij dat hij ervoor is gegaan .... Straks weer een keer een foto reportage  ;)

Hoi Danielle,

Paco is eind juni geboren, dus nu een maand of 9 ongeveer  :D Rick heeft speciaal zijn best gedaan op de foto's die straks komen .... daarop is echt te zien dat hij weer helemaal opgeknapt is !

We gaan er zeker nog even van genieten, echt heerlijk met heel het gezin compleet !!

Liefs, Karin

Lisa

Foto's ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Ik kijk er al naar uit :D

Kaatje

Dat vergeet ik nog helemaal te zeggen, ... je hebt een hele gave handtekening Lisa, ....echt een plaatje  :-* :-*

Ze komen eraan hoor  ;)

Anja

Hoi Karin,

ik ga ze straks zeker een dikke paasknuffel terug geven hoor.

Kom maar op met je, op voorhand al erg mooie, foto's.

Groetejs Anja

Dierenfreackske

Whauw ....foto's ..........ik kijk er al naar uit ! Grtjs Ann

Sally

Hallo Karin,

Wat goed dat Paco nu weer helemaal de oude is! Ben echt super blij voor jullie zeg. Paco! je bent een echt vechtertje, ben helemaal trots op jou en je baasje.

De foto's zijn ook heel erg leuk om te zien, Paco ziet er echt al helemaal terug goed uit. Geweldig! Ik heb er echt van genoten!

Groetjes Sally