Paco, Vicky Nienah en Xena Foto update 07-08-2010

Gestart door Kaatje, 15 augustus 2007, 16:45:43

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

PACO IS BACK !  YES YES YES !!

Ik ben echt heel blij dat je lieve Paco er helemaal bovenop is ...zo lijkt het toch he ! Super !! Fijn paasweekend hoor ! Grtjs Ann

Peggy

Wat vind ik dat toch heerlijk om te lezen;  Paco is weer helemaal de oude!
Wat ben ik ontzettend blij en opgelucht voor jullie.
Goed gedaan lieve Karin,Rick en Paco  :-*
Geniet maar heerlijk verder samen met jullie prachtig kwartetje  :-*
Fijne paasdgn en kroel ze hè,hihi

Gr Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Kaatje

Hoi Ann,

Ja hoor, .... je hebt het helemaal goed !! Paco is zoals het er nu naar uitziet weer helemaal de oude  :D :D Echt super hè !! Ja, dit is wel het liefste wat ik me kon wensen, Paco weer herenigd met zijn lieve meiden en weer helemaal de touwtjes in handen hebben  ;)

Daarom heb ik ook de titel aan durven passen  ;)

Hoi Sandy,

Dank je wel hoor en voor jou natuurlijk ook fijne dagen !

Hoi Peggy,

We gaan er zeker dubbel en dwars van genieten, ... ik ben nog even bij de pets-place geweest en ze hadden de dennenappels weer na tijden !! Ze hebben ze alleen omhoog gegooid in prijs, ze waren eerst € 4,95 en nu  € 5,95 ... maar dan nog zijn ze  € 1,- goedkoper dan bij andere zaken  :D

Ook heb ik Vitakraft Fresh meegenomen, een soort koker met super fruit cocktail. Dit is een aroma verzegeld premium voer en het bevat de fijnste aanvulling waardevolle zaden, grotere stukken fruit, knapperige noten, fijne groente en andere belangrijke plantaardige opbouwstoffen !

Ze vinden dit ook echt helemaal geweldig en zijn er alle 4 al weg van, ... het ruikt ook echt lekker  :D

Wat betreft de paasdagen,  ... die kunnen niet meer stuk in ieder geval !!

Groetjes, Karin

Caroline

Fijn dat alles allemaal mee zit met de reis van Rick, ik duim dat jullie samen kunnen Paasontbijten.  :D

Liefs en Fijne Paasdagen, Caroline  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

kimmie

Wat een super goed nieuws...!!
Paco weer helemaal beter...

Fijne paasdagen...!!
(maar dat gaat nu vast lukken)
Groetjes Kim, Karel en Lady

Annelies

Hoi Karin

Gefeliciteerd meid met een Paco die weer 100% is.

Meisje wat heb jij geleden en wat wordt je nu beloond met pasen.
Heerlijk alles bij elkaar en alles beter.

Ik wens jouw en je gezinnetje (incl. vogels) een vrolijk pasen en hoop dat je het in liefde en gezelligheid mag vieren.

Liefs Annelies

Kaatje

Hoi Caroline,

Rick is net op de zaak aangekomen en vertrekt zo richting huis, ... morgen dus heel het gezin compleet en gaan we lekker gezamenlijk paasbrunchen  :D

Jullie ook hele fijne paasdagen  :-*

Hoi Kim,

Dank je wel meid, .... dat gaat zeker lukken !!

Hoi Annelies,

Bedankt voor je lieve bericht ! Het was zeker afzien, maar als alles dan weer op zijn pootjes terecht is gekomen kan je het gelukkig weer helemaal achter je laten en dat is maar goed ook natuurlijk ...

We kijken nu alleen nog maar vooruit  :-*

Voor jou en je gezin en natuurlijk Pino, ook hele fijne en goede paasdagen gewenst !!

Liefs, Karin

Kaatje

Hoi hoi,

Nog even een paar foto's van afgelopen week !

Mijn T-shirt  :D

Rick's T-shirt

Certificaat Gendika, ... uitslag Chlamydia: Negatief !

Drie zusjes  :-* :-*

Paco weer op zijn vertrouwde plekje  :D

Vicky is blij dat haar vriendje weer thuis is !

Ik vind jou echt lief hoor Vicky en ik heb je echt gemist !

Xena en Nienah, twee zusjes  :-*

Xena, zo lief !!!

Lekker smullen van het kattengras !

Samen met Paco  :-*

Morgen weer eens extra goed voor de foto's gaan staan  ;) Dit waren ze weer even ....

Liefs, Karin

Dierenfreackske

Dat is heel leuk om te horen hoor ! Paco die weer de touwtjes in handen heeft , super maatje he ! Wat een kanjer zeg !
Mocht er iemand een topic hebben met ..kies het valkje van de maand zou ik direct Paco uitkiezen hoor ! , hihi !!Ik vind het zo schitterend dat hij er helemaal bovenop is , dat is zo goed voor jullie en de meiden he ! En natuurlijk voor hem zelf ! Wat
een valkje kan afzien he , weet je dat de pijngrens van een vogel 4 keer meer is dan een mens ? Ik bedoel...een valkje heeft 4 keer zoveel pijn he , heb ik van mijn DA. Ik weet niet of dat zo is maar het kan he ! Dus ...?? Ik ben gewoon superblij voor jullie allemaal en ook voor jou hoor meid , je verdiend het wel dat hij er weer doorgeraakt is ! Joepie ...PACO IS BACK 4 EVER !! Grtjs Ann

Sanna

Hoi Karin!

Hij ziet er weer super uit hoor!! :D :D

Groetjes, Sanna

Dierenfreackske

Hoi Karin ...weer net de foto's terwijl ik aan het typen was , hihi ...wat heerljk om Paco weer te zien tussen zijn meiden en zo te zien vinden ze het kattengras ook wel heel leuk he ! En Paco op zijn vertrouwde plekje zeg ! War heerlijk gewoon om hem zo te zien en dan de meiden die zo stralen wanneer hij er weer is ! Lief hoor ! Leuk dat je dat bewijs hebt van zijn testen he ! Iets om ter herrinnering te bewaren he ! Grtjs en prettige pasen morgen  Ann

*~Jeanine~*

Hoi Karin,

Alleen maar goed nieuws hier.
Echt geweldig.
Ik heb super genoten van de foto's.
Echt prachtig die t-hirts.

En ik wens jullie een hele gezellige paasbrunch toe lekker het hele gezinnetje compleet :D
Fijne paasdagen  :-*

Gerda

Hoi Karin,

Wat een schattige foto's weer. Vicky ziet er een beetje uit zoals Grisha, met die rommelige-rui-veertjes! Wel heel lief!

Paco ziet er weer robust uit! Gelukkig maar!

Liefs, Gerda

♥Debby♥

Wat een leuke foto's.. die shirt zijn geweldig!!

en Paco en z'n meisjes zien er geweldig uit.. echt heel erg fijn om ze weer zo met z'n allen op de foto te zien!!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Kaatje

Hoi Ann,

Ik ga gewoon blozen van je berichtjes ... je bent ook echt een vrolijke en enthousiaste meid hè  :D  Fijn hè om Paco ook weer op de foto te kunnen zetten, .... de laatste foto's waren natuurlijk alleen van de meiden en dan mis je "de boze schoolmeester" ook wel gelijk hoor  ;)

Hoi Sanna,

Dank je wel hoor ... Ja, Paco ziet er gelukkig weer heerlijk uit, een schat van een valkje is het .... we zijn echt enorm blij  :D

Hoi Jeanine,

Fijn dat je de foto's weer leuk vindt .... Rick is helemaal in zijn sas met zijn t-shirt, ... ik heb de mijne nog niet gedragen want ik vind het nu echt nog wat te fris in huis voor korte mouwen .... hopelijk komt daar snel verandering in en krijgen we een heerlijk voorjaar en een heerlijke zomer  :D

Hoi Gerda,

Paco heeft gelukkig weer zijn oude postuur hè  ;) Ach, ... ja Vicky is net een pluizenbolletje en ze is echt verschrikkelijk lief, ... zo kijkt ze ook altijd, Vicky straalt alleen maar liefde uit, soms bij het "enge" af !!

Die oogjes, ... haar houding, .... Vicky is dan ook echt de liefste van de 4 hoor en echt mijn lieve kleine meisje als Rick er niet is, is Rick thuis, dan pikt Rick haar in !

Hoi Debby,

Zeker heel erg fijn om ze weer allemaal op de foto te kunnen zetten  :D

Liefs, Karin