Paco, Vicky Nienah en Xena Foto update 07-08-2010

Gestart door Kaatje, 15 augustus 2007, 16:45:43

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi Karin ...alles goed vnadaag ? Is alles goed verlopen met de meiden en Paco ! Leuk dat Patrick en Paco echte goede
maatjes zijn ! Dat is wel tof he ! Hoe is het met Paco's gewicht ? Wat fijn dat hij terug de kooi in mag ! Grtjs Ann

ROCKS

Hoi Karin,

Meid, dat Paco wat af is gevallen is niet raar, hoor.
Hij zat eerst hele dagen stilletjes in een kooitje waar ie niets in kon. Toen kwam ie weer bij jou, en zijn meiden thuis, en tja....dan wil je maar 1 ding!
Hup lekker los gaan, en doen wat je al daaaagen niet hebt kunnen/mogen doen. VLIEGEN!KLIMMEN!!KLAUTEREN!! GEK DOEN!!  :D
En dat kost energie, dat is bij ons ook zo.
En inderdaad, als je hem 's avonds weegt en dan weer de andere morgen scheelt het een paar gram. Wij zijn dan toch ook lichter als we op de weegschaal staan, 's ochtends? :P
Ik denk dat je je niet teveel op zijn gewicht moet focussen, anders gaat dat de hele dag in je koppie zitten. Wegen.....afvallen....aankomen.....      wegen.....afvallen....aankomen? Ik heb dat ooit eens gehad met Sammie, die was ook heel erg ziekies, en die was ineens van 102 gram gegroeid naar 130 gram!! Kwam door de hormonen, zei Feld. En hij zei er gelijk achteraan: doe die weegschaal maar weg, dat is beter, voor jou maar ook voor die vogel. Weeg haar wel, maar niet meer zo vaak als nu, anders gaat het je hele leventje beheersen. Ik heb dat toen gedaan, en inderdaad, het werd wel rustiger, en Sammie was voor ik het wist weer afgevallen naar haar eigen oude gewicht.
Komt helemaal goed, met hem!! Kan niet anders!
Met al je liefde en zorgen en wat er aan komt waaien van de lezers...kan niet missen!

Een hele dikke DDLK van Nellie voor jou, en je skatties!!  :-*

ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

Caroline

Even een aanvulling op Gerda haar berichtje .... ze vallen 's nachts zelfs nog meer af, ik weeg hier de jongen, inmiddels 6 weken oud, na de pap en morgens ongeveer een 12 uur later wegen ze zeker 6 gram lichter.

Ook heb ik een keertje gehad dat een jonkie van de weegschaal afvloog .... hij woog voor een anderhalf rondje vliegen door de kamer 3 gram zwaarder dan erna.  :o

Normaal hebben we die dalingen helemaal niet in de gaten omdat we niet zo vaak op en dag wegen.

Ik vind het in ieder geval super dat Pacootje lekker thuis is bij jullie en zijn meiden.

Hij zal nu vast snel aansterken.

EN je kreeg de tip al, persoonlijk denk ik het  beste voor Paco .... even niet vliegen maar eerst even lekker aansterken en al zijn energie verbruiken om beter te worden en niet met bewegen.  ;)

Dikke knuffel voor Paco maar ook voor de meiden, die hem er vast doorheen gaan trekken samen met jullie.  :-* :-* :-* :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kaatje

Hoi Ann,

Paco heeft vandaag een rustdag gehad en hij is dan ook gelijk weer op gewicht gebleven ! Hij begint heel erg langzaam weer her en der aan dingen te knabbelen en zaadjes te eten, daar zijn we natuurlijk ook erg blij om  :D 

Ik mag dus absoluut niet klagen vandaag, na een wat minder goed gewicht vanmorgen is hij weer helemaal terug gekrabbelt, Xena zit trouwens ook heel graag naast hem in de kooi, wat zijn het toch schatjes van meisjes zeg ... echt om te zoenen  :-* :-*

Hoi Nellie,

Jij ook bedankt voor geruststellende berichtje meid en ik begrijp het natuurlijk ook allemaal wel ... daarom schreef ik dat ik niet verbaast was maar maakte me vanmorgen toch wel even een beetje zorgen  ::)

Het is natuurlijk ook wat iedereen zegt, afvallen gaat makkelijker in dit geval dan aankomen ... maar hij heeft zich vandaag gelukkig goed herstelt en heeft vandaag de hele dag ( op vanavond een half uurtje na maar toen heeft ie niet gevlogen ) in zijn kooi gezeten, Xena en Nienah zijn er wel uit geweest en Vicky is er telkens even apart uit geweest en daar reageerde de meiden gelukkig ook op !!

Bedankt voor je DDLK en namens mij en de valkjes een DDLK voor al je valkjes en jou terug  :-* :-*

Hoi Caroline,

Bedankt voor je uitleg meid ... het is toch fijn om te lezen dat dit eigenlijk gewoon er bij hoort !! Eigenlijk ook logisch natuurlijk want als wij heel erg veel bewegen, dan vallen wij ook af natuurlijk !

Zelf denk ik dat hij gisteren na de pap te veel gevlogen heeft ... Hij zat lekker heel de tijd rustig en toen Patrick beneden kwam toen vloog hij direct naar hem toe, ... maar Patrick moest weg en hij bleef maar naar hem toevliegen ... ach je weet het natuurlijk niet maar vandaag is hij van de hele dag er maar een half uurtje uitgeweest en heeft daarvan het merendeel rustig op de spiraal gezeten  :D

Ik ben dus benieuwd wat hij morgen weegt maar ik hou er dus rekening mee dat hij best wel weer wat af kan vallen als ik dat zo van jou lees !!

Poehh hee,  ... niet te geloven wat een hoop grammen bij zo'n kleintje dan hè  :o :o

Ik vind het ook super dat hij thuis is en het slaapt een stuk rustiger moet ik zeggen  ;) Ik neem jullie tip zeker ter harte want het heeft vandaag al laten zien dat minder beweging ook minder afvallen betekent  :D

Bedankt voor je lieve berichtje meid, je bent een toppertje  :-* :-* :-*

Liefs, Karin

lynette

Hoi hoi

Gelukkig is Paco weer thuis en wat een leuke kroelfoto's van Paco en Patrick.
en die dutfoto's om te  :-*
waneer mag de tape van zijn pootje en heeft hij er nog veel last van?

Kroeltje voor Paco

Groetjes Lynette

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Saar

Heey Karin
Hoe is Paco de nacht doorgekomen?
Groetjes Saar :-*

Caroline

Ik kwam even kijken naar het goeiemorgenverslag en het gewicht van PAco maar ik ben te vroeg.  ;)

Ik kom straks nog even kijken.

Liefs Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Peggy

Hoi Karin,
Wat moet dat fijn voelen dat Paco weer thuis is.Laat hem idd maar eens goed aansterken en ik geloof het goed meid,dat het een stuk fijner slaapt ,nu Paco weer gewoon thuis is.Geniet er maar extra van.
Gr Peggy  :-*

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

danielle

Ook ik ben benieuwd hoe Paco de nacht door is gekomen.
En of hij op gewicht is gebleven

Groetjes Danielle

Kaatje

Hoi Lynette,

Ik bel straks even de kliniek en dan heb ik het ook gelijk over de tape om zijn pootje !! Hij kan er in ieder geval heel erg goed mee uit de voeten en soms lijkt het hem niet te storen maar soms ook weer wel ...

Nienah is zo lief om hem te helpen plukken aan de losse draadjes, die hebben Rick en ik er gisteren dan ook voorzichtig afgeknipt  ;)

Hoi Saar, Peggy en Danielle,

Paco is de nacht goed doorgekomen en hij woog vanmorgen voor de pap en met echt goed stil zitten, 90 gram !! Dus ik ben totaal niet ontevreden !! Hij is lekker aan het poetsen en vind het niet erg om in de kooi te blijven, zelfs nu de meiden er weer lekker uit zijn !!

Ook heeft Paco vannacht in de grote kooi bij zij meisjes geslapen en dat is goed gegaan, hij is gisteren op een slijtstok gaan zitten en zat daar vanmorgen nog keurig op, ... ook wisselt hij zijn pootjes steeds af, dan slaapt hij op het pootje met tape en dan weer op zijn andere pootje  :D

Hopelijk blijft alles zo doorzetten, dan ben ik een heel gelukkig persoon  :D

Saar

Ooow wat goed :D :D :D
Ik duim mee dat het zo goed blijft gaan!
Groetjes Saar :-*

Sanna

Hoi Karin,

Wat goed dat Paco nog zo 'zwaar' was vanmorgen ;). Zo zie je wat een beetje rust hem goed doet. Nog een tijdje kooi-arrest, en dan vliegt er weer een dikkertje rond ;D.

Groetjes, Sanna

Sharon

Hoi Karin

nou, dat is goed nieuws zeg! Echt wel! Ik ben erg blij om dat te lezen!

Blijven doorgaan zo Paco! We zijn trots op je jongen!

Groetjes
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

*~Jeanine~*

Hoi Karin,

Wat geweldig dat Paco nu uit zichzelf ook een beetje rustig aan doet.
Hij is het uitsloven nu duidelijk voorbij en hard opweg naar volledig herstel.

We blijven natuurlijk gewoon hopen, bidden en duimen.

Wil je wel op het hart drukken dat je echt de juiste beslissing hebt genomen om jullie valkenzoontje terug te halen.

Ben zo superblij voor jullie.
Eeerst allemaal vervelende berichten en nu in een keer het ene mooie bericht naar het andere krijg er super goede zin van :D

Blijf aan jullie denken  :-*

danielle

Hoi Karin,
Super goed nieuws, wat een goed gewicht  :D .
Ik ben zo blij dat Paco zo goed aan het opknappen is, toch wel een teken dat Paco een super sterk vogeltje is en dat jij een super goede mama voor hem bent en hem de goede en juiste zorg geeft.
Ik vond het de laatste tijd elke keer zo spannend welke kant het op zou gaan, maar ik zelf heb nu echt het idee dat het weer helemaal goed gaat komen. Ik duim natuurlijk nog steeds door dat dit gevoel ook helemaal gaat kloppen en dat Paco dadelijk echt weer de oude is en weer helemaal opgeknapt is.

Groetjes Danielle