Paco, Vicky Nienah en Xena Foto update 07-08-2010

Gestart door Kaatje, 15 augustus 2007, 16:45:43

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Karin,

Je naam is veranderd. Moest even kijken of jij het wel was ;D ;D ;D ;D

Paco's Angels..................leuke titel :D :D :D :D :D. Door Nel kwam ik op het idee ;) ;) ;)

Ik heb weer met volle teugen gnoeten van je 2 fotosessies hoor. Op de eerste vinden ze de kerstkrans iets interessanter dan de bieslook ;D ;D ;D

Groetjes Anja

Anja

dat ik vergeten ben te zeggen dat je een super mooie en lieve handtekening hebt. :( :( :(

Groetjes Anja

Gerda

Citaat van: Anja op  3 januari 2008, 21:11:22

dat ik vergeten ben te zeggen dat je een super mooie en lieve handtekening hebt. :( :( :(

Groetjes Anja

I'm sorry too!!!  :-[ :-[

Kaatje

Hoi Nel,

Sorry meid, ik zie nu je berichtje pas  ::)  Leuk dat je regelmatig komt kijken en nu wat schrijft, ook fijn dat jij de foto's leuk vindt .... en ja hoe kom ik erop !? Op dat moment zie ik iets staan en heb dan al gelijk een beeld voor me van hoe ik het graag wil hebben  :D

Hoi Sandy,

Heel erg leuk om te lezen dat je er geen genoeg van kunt krijgen en het te gekke foto's vindt, dat geeft me een heel lekker gevoel :D

Hoi Sharon,

Bedankt weer voor je leuke bijdrage  ;)

Hoi Gerda,

Ja ik dacht, laat ik die leeftijd nu maar eens weghalen want anders word ik er straks nog afgegooid bij 100+   ;D ;D

Ik vind het echt heel erg fijn dat je de foto's leuk vindt en zo toch nog een beetje het gevoel hebt dat je ze op deze manier toch nog van heel dichtbij kan zien  :D

Vicky is echt zo'n lieverdje en ohww wat ben ik blij dat ze nu bepaalde kleine dingetjes weet te omzeilen en op deze manier gewoon lekker mee kan in de groep !

En soms zit ze gewoon lekker bij me te kroelen en denkt ze, wat jullie doen vind ik leuk maar ik zit best hiero  ;)

Hoi Anja,

Hihi ... Ja hoor ik ben het echt !!! Inderdaad een leuke titel zeg, ook die van Nel ... ik zal er eens over nadenken !! Met de naam Nienah zijn we echt ontzettend blij, die heb je echt heel erg goed verzonnen !! Je bent een kanjer  :D

Fijn dat jij ook weer met volle teugen genoten hebt  :D

Liefs Karin

Kaatje

3 januari 2008, 21:32:40 #1414 Last Edit: 3 januari 2008, 22:37:45 by Kaatje
Hoi Anja en Gerda,

Het is jullie al lang vergeven hoor, jullie kennen me gelukkig toch !?  ;D ;D

:-* :-*

Liefs Karin 

Anja

margreet

hallo Karin,

Wat zijn ze goed terechtgekomen de 3 dames van Gerda, wat heb je een leuke speelhuisjes staan, echt apart.

groetjes Margreet

Sharon

Hoi Karin,
wat heb je toch een leuke handtekening!

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Kaatje

Kaatje

Hoi Margreet,

Dat vinden de valkjes ook hoor, ... het is dan ook echt een schot in de roos  :D Bedankt voor je leuke reactie, ik ben heel blij dat Gerda ons dit heeft toevertrouwd, we zijn ontzettend gelukkig met onze meisjes  :D

Hoi Sharon,

Dank je wel meid, en ja ... het moest er nu maar eens van komen hè !? Kerst afgelopen, dus hoog tijd voor een foto van alle vier mijn valkjes  ;D

Liefs Karin

Peggy

Hoi Karin, ik heb weer vele mooie foto's gezien hoor.  En ik kan het niet vaak genoeg zeggen;  je hebt een prachtig 4 tal.  Moet wel steeds lachen hoor als ik je valkjeshotel zie  ;D

Nu herinner ik me opeens dat ik nog steeds niet naar je mozaik paadje ben weze kijken...ga ik zo doen...sorry meid.

Gr peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Caroline

Ook mij viel het op dat je gewoon Kaatje heet nu.

Ook je nieuwe handtekening vind ik super maar ook de rest van je foto´s zij wow!!! Je ziet ze gewoon genieten van hun huisjes.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kaatje

Hoi Peggy,

Ik vind je berichtjes heerlijk !! Dank je wel voor de complimenten, ... het paadje staat in het buurthuis maar je zal wel even wat bladzijdes terug moeten scrollen vrees ik  ::)

Hoi Caroline,

Klopt, ik heet gewoon Kaatje nu  ;D Ik zag dus vandaag eigenlijk pas dat je gebruikersnaam niet hetzelfde hoeft te zijn als je inlognaam, hihi ... Jullie zullen wel gedacht hebben, waar staat dat 98 toch voor !?

Ik heb een eigen website gehad, over ADHD in combinatie met het syndroom van Asperger ( sorry ik ga even off-topic nu ) en deze heb ik in februari 1998 voor het eerst op het internet gezet !!

In juni dit jaar ben ik van provider verandert en heb ik de site laten varen omdat het eigenlijk helemaal niet meer op Patrick van toepassing was maar ik nog wel steeds mails ontving van ouders die graag informatie wilde hebben !

Hij heeft er dus ruim 9 en een half jaar op gestaan en ik heb meer dan 25.000. bezoekers getrokken van over de hele wereld  :D

Zo en nu weer snel on-topic !! Bedankt voor je complimenten over de handtekening, ... ik dacht, de kerst is over en het wordt dus echt hoog tijd dat mijn andere drie schatjes ook op de handtekening komen te staan !!

En het huisje is echt een schot in de roos hoor en echt een heel grappig gezicht als je ze er echt in ziet scharrelen  :D

Vandaag heb ik de bieslook met de peterselie verruild en na het spelen in het huisje lag er dus allemaal peterselie op de grond, ... ze vinden het namelijk geweldig om het af te knagen, ... naar beneden te kijken en het dan te zien vallen  ;D

Ik lig hier dus werkelijk in een deuk als ik dat zie en dan geniet ik met volle teugen, ... donderstenen zijn het en wat dat betreft doen de meiden niet onder voor Paco hoor, ze voelen zich echt al helemaal thuis  :D

Groetjes Karin

*Manon*

Hoi Karin,

Wat een geweldig leuk dagboek heb je en je valkjes zijn prachtig!
Ik had ze eerst gevolgd bij Gerda en nu zie ik ze weer bij jou... ik wist wel dat ze naar jou gingen, maar moet alle boekjes even weer bijlezen en nu kwam ik bij die van jou terecht.

Wat een mooi valkjeshotel heb je zeg! Hebben jullie die zelf gemaakt? Ik vind hem werkelijk prachtig!!
Verhuren jullie ook kamers ;D ;D ;D

De foto's zijn geweldig en dan Paco met zijn... inderdaad eigenwijze snoet!!
Gewedig en dan die praatjes toen je zei dat ie anders naar boven ging... heb ik hard om moeten lachen...

Ik ga je boekje zeker volgen... er gebeuren een hoop leuke dingen bij jullie en de valkjes.

Groetjes Manon

Kaatje

Hoi Manon,

Wat leuk dat je mijn dagboekje nu ook gevonden hebt en bedankt voor alle complimenten hoor, ik ga er zowat van blozen  :D

Het valkjes hotel hebben we wat "aangepast" het was oorspronkelijk een poppenhuis, hihi ... Zo hebben we het dak eraf gelaten en er zitstokjes in gemaakt en Rick heeft sierlatjes aan de zijkanten erin getikt voor het tegen houden van de beukensnippers, wat speeltjes eraan gehangen en klaar was het hotel  ;D

Ik ben er zelf ook helemaal weg van en iedereen die hier komt vindt het ook geweldig ... maar het belangrijkste vind ik dat de valkjes er weg van zijn, ze genieten er met volle teugen van en hij is erg favoriet bij ze  :D

En Paco heeft inderdaad behoorlijk wat praatjes, ze zitten net weer even in de kooi, .... lekker even te rusten en te eten, Vicky en Xena doen een dutje  ;)

Groetjes Karin