Paco, Vicky Nienah en Xena Foto update 07-08-2010

Gestart door Kaatje, 15 augustus 2007, 16:45:43

« vorige - volgende »

Kaatje

Hoi Anja,

Over deze foto's ben ik ook al wel een beetje meer tevreden maar een fotocursus gaat er zeker aan komen, ik denk in het voorjaar omdat het straks misschien nog wel erg koud gaat worden, dit vinden mijn spieren vast niet leuk  ;)

Jeetje ik ga er nog van blozen, zit dus met een hele brede smile en een warm hoofd  8) 8)

Hoi Jeaninne,

Dank je wel voor je leuke berichtje, de valkjes hebben het ook echt gezellig en alles gaat heel relaxed, hier ben ik ook echt super blij mee  ;D

En Paco !? Die is volgens mij in de zevende hemel terecht gekomen zo gedraagd hij zich en hij is ook echt heel erg lief voor zijn popjes  ;D Dat is maar goed ook want anders gooit hij zo zijn eigen glazen in en ik geloof dat hij dan spijt krijgt als veertjes op zijn hoofd  ;)

Groetjes Karin

Sharon

Hoi Karin,
nou, het zijn weer prachtige foto's hoor! Ik heb er echt weer met volle teugen van genoten.
Wat zijn het toch een heerlijk stel lieve schattige deugnieten bijeen.

Blijf jij maar lekker dooroefenen met foto's maken, dan kunnen wij weer lekker genieten van je knapperds!

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Mara

Hoi Karin

Wat mooie foto's weer zeg. Echt prachtig. Hier zijn de dennenappels veel duurder hoor, als ze ze al hebben. Ik zal eens bij de Pet's Place kijken.

Maar je foto's zijn echt prachtig.

Mara

Gerda

Wauw Karin,

Mooie foto's! En dat zeg ik niet omdat het mooie modellen zijn (is ook zo), maar de foto's zijn top. Foto's maken in de kooi is niet makkelijk, dus ik vind ze geweldig goed gelukt!

Fijn dat ze het al zo naar hun zin hebben. En ze zijn nog zo jong, dan is verandering veel makkelijker. Dus ze zullen binnenkort zeker niet beter weten!

Liefs, Gerda en Ronald en bedankt voor de foto's  ;)

Kaatje

Hoi Sharon,

Fijn dat je genoten hebt van de foto's, daar doe ik het natuurlijk ook een beetje voor  ;) Ik zal zeker veel blijven oefenen, dan kan je nog veel meer genieten  :D

Hoi Mara,

Bedankt voor je leuke bericht, ik vind € 4,95 dus ook echt niet duur, de volgende keer neem ik er gelijk een stuk of 3 mee, dan kan ik er altijd nog iemand blij mee maken  :P

Groetjes Karin

Kaatje

Hoi Gerda,

Ik ben ook heel erg blij dat ze het zichtelijk naar hun zin hebben hier, ook dat het zo goed klikt tussen Vicky, Nienah, Xena en Paco !

Nienah trekt samen met Xena nu heel sterk naar Paco en Nienah en Paco hebben vanavond voor het eerst snaveltje gekust  :o :o  Dit was zo ontzettend lief om te zien  :D

Maar hij is ook heel lief voor Vicky en gedraagt zich niet meer als een puber gelukkig ! Ik ben ook heel erg blij dat ze nog zo jong zijn en straks inderdaad niet beter meer weten !

Ik voel me nu net een pauw ... als jij zegt dat je de foto's mooi vindt dan neem ik dat gelijk van je aan en dat na 4 dagen oefenen ;) Maar we blijven flink door oefenen, ik ben namelijk niet heel snel tevreden maar deze foto's vind ik persoonlijk ook best goed gelukt !

Uiteraard heel erg graag gedaan  :D

Liefs Karin.

♥Debby♥

Schitterende foto's Karin.. maar ik zou vooral blijven oefenen...  ;D dat vinden wij helemáál niet erg!  ::)

Je hebt echt 4 schitterende valkjes nu.. superleuk om te zien.. en ja... Rick moet je nu toch echt delen... maar vooruit dan maar.. hahahahaa

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

sandy

wat een gafe fotos ik zou er bijna verlievd opworden prachtig

Kaatje

Hoi Debby,

Bedankt voor je complimenten, ... maar jij hebt ook al 2 hele knapperds in huis en Dixie is ook werkelijk een plaatje om te zien !!

Ik zal vooral door gaan met oefenen, dat vind ik namelijk helemaal niet erg en dat ik Rick nu moet delen ook niet hoor, ik ben gelukkig niet jaloers  :D

Hoi Sandy,

Dank je wel voor je lieve berichtje en ik zeg het eerlijk, ... ik ben ontzettend verliefd en dat is een hele rare gewaarwording maar wel een hele fijne gewaarwording  ;D

Groetjes Karin

Kaatje

Hoi hoi allemaal,

Ik kan het niet laten en ik heb helemaal de smaak te pakken, wat een leuke bezigheid  ;D

Sommige foto's zijn ietsjes minder maar zeker net zo leuk  ;)

De drie mooie zusjes.

Vicky, zo lief en zo mooi ! Ronald zijn witlofje  ;)

Nienah

Hee, ik zit naar je te kijken en jij ligt te slapen  >:(

Wat jij kan, kan ik ook hoor  :P

Xena loert ook naar Paco.

Pas op hoor Xena, Paco is van mij !!

Dit waren ze weer even voor nu  ;D

Groetjes Karin

sandy

wat heb je weer een mooie fotos gemaakt te gek hoor

ik heb ook nieuwe fotos

*Petra*

Hoi Karin,

Mooi hoor, de drie zusjes, ik vind het juist ook zo leuk dat ze zo verschillend zijn!

Groetjes Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Anja

Hoi Karin,

Ik was te nieuwsgierig en dacht ik kom toch even spieken. ;D ;D

Ik zou niet weten welke foto's minder zijn hoor.

Knap staaltje werk weer en wat zijn het toch schatten.

Groetjes Anja

Sharon

Hoi Karin,
wouw! Wat zijn het toch weer een ontzettend leuke, lieve en mooie foto's! Ik heb er echt weer met volle teugen van genoten hoor. Wat zijn het toch een stel heerlijke schatten.
De 'ondertiteling' bij de foto's was ook heel erg leuk! Ik heb echt moeten lachen.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Kaatje

Hoi hoi allemaal,

Het gaat heel goed met Vicky, Nienah, Xena en Paco ... de dames komen weer flink in de buurt van hun laatste gewicht bij Gerda ! Vicky en Xena wegen 85 en Nienah 86, dus dat gaat gelukkig de hele goede kant op  :D

Rick en ik zagen vandaag zo iets leuks bij de karwei dat we het niet konden laten staan ! Het was oorspronkelijk een poppenhuis maar er ging bij mij gelijk een lichtje branden dat dit wel eens heel erg leuk kon zijn voor het vogelhuisje, welke toch uitgebreid / vermaakt moest gaan worden vanwege dat hij zo klein was  :D

De valkjes hebben dus nu een echt hotel, met meubeltjes en zelfs een bed op de beneden verdieping   :o :o We moeten morgen nog wat kleine puntjes op de i zetten maar ik wilde de foto's al heel graag laten zien natuurlijk  ;D

Ik ben eerlijk gezegd heel trots op mijn idee en de valkjes vinden het werkelijk prachtig !! Rick en ik hebben dan ook echt met volle teugen genoten bij het verbouwen van het poppenhuis tot een echt valkjes hotel  :D

Ik hou jullie niet langer in spanning, hier komen de foto's !!

Groetjes Rick en Karin

Valkjes Hotel  ;D

Met zijn allen.

Gezellig samen.

Vicky zit lekker te eten  :D

Nienah

Xena en Vicky lekker samen eten.

Vier valkjes  ;D

Gezellig hoor !!