Paco, Vicky Nienah en Xena Foto update 07-08-2010

Gestart door Kaatje, 15 augustus 2007, 16:45:43

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Karin,

Wat fijn dat het goed gaat zeg.

Heeft Wickie mss pap op haar vleugels zitten dat ze daardoor niet goed kan vliegen?
Ik zou ook niet weten hoe het kan.
Bij twijfel je back up even bellen of mailen ;) ;) ;)

Groetjes Anja

Kaatje

Hoi Anja,

Ja daar zat ik ook al aan te denken ... want tja als je iets wilt weten dan kan je dat beter aan iemand met ervaring vragen dan aan een geleerde, toch !?

Oh ja en nee, Wickie heeft geen pap op zijn vleugels zitten  :-\

Groetjes Karin

Anja

2 zielen en 1 gedachte ;D ;D ;D

Mara

Hoi Karin

Even je back up contacteren, ik zou het zo ook neit weten....Normaal moeten ze toch wel kunnen vliegen en niet stil blijven hangen op een plek.

Mara

Dierenfreackske

Hoi ....ja ....ik heb het gezien hoor !!
Hier hangen dus witte gordijnen zoals je op sommige foto's kan zien bij mijn dagboek he !! Grtjs !

Sharon

Hoi Karin,
hoe is het hier? Alles goed?
Kan Wickie al beter vliegen? En is hij al van de verkoudheid af?
En hoe is het met Paco?
Wat een vragen hè  :-\

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Kaatje

Hoi Sharon,

Met Paco gaat het heel goed en met Wickie al iets beter  :D Gisteren dus helemaal geen snotneus meer gezien en vanmorgen na het wegbrengen van mijn man begon hij toen ik thuis kwam eigenlijk ineens weer te niesen en zag ik weer wat nats uit zijn neusje komen maar het is wel al veel en veel minder !

Vanmorgen ook de DA gebeld en ook gelijk gezegd dat ik het niet leuk vond dat ik niet terug gebeld ben, ... ik er inmiddels wel zelf achter gekomen was maar dat dit toch niet een 2de keer moest gebeuren omdat het voor hetzelfde geld levensbedreigend had kunnen zijn ...

Ik moet in ieder geval nog even doorgaan met de antibiotica en ik denk zelf dat het dan wel zo goed als over moet zijn. Wickie is toevallig net iets zwakker denk ik!

Wel zit ze al vanaf na de pap gretig van de trosgierst en zaadjes te eten ... ik heb nu voor de vet reserves wat extra zonnenpitten erbij gedaan en die vind hij ook lekker ( uiteraard, hihi )

Ik heb ook nog nieuwe foto's en zal die zo gaan plaatsen, Wickie heeft echt al een hele lange staart en ik denk dat hij minstens 5 cm groter zal worden als hij straks volwassen is dan Paco ... oei oei ... dat beloofd wat  ;D

Groetjes Karin  ;)

Dierenfreackske

Hoe is het met Wicky's verkoudheid ? Al wat beter ?
Grtjs Ann

Kaatje

Hoi Ann,

Dat staat precies in het bericht boven jou  ;)

YES foto time !!!

Bij pappa en kijk mijn staart eens !

Mij zie je niet maar kijk mijn staart eens hoe lang  ;)

Dat ziet er lekker uit!

En happen maar

Eindelijk zaadjes

Niet echt goed te zien maar 81 gram met lege krop

Samen onder de douche geweest en nu poetsen

Paco mijn liefie

En nog 2 lieve foto´s

Groetjes Karin

♥Debby♥

Hoi Karin,

wat zijn ze mooi!!!!! en wat een geweldig lange staart heeft Wickie al zeg..  die is echt gegroeid in vergelijking met de eerste foto.. super!!!

Je hebt een mooi stel hoor.. en dat speelplekje voor het raam vind ik echt helemaal gaaf...

Wij gaan het wel redden met ons opfokjes.. maar echt... eens maar NOOIT weer... Ik begin er nu geruster op te worden maar de eerste dagen ben ik zelfs 's nachts weleens gaan kijken of hij niet dood lag..  :-\

ben blij dat het met die 2 van ons zo goed gaat.. en ben benieuwd hoe ze eruit zien als ze volgroeid zijn...

Groetjes weer!!  8)

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Dierenfreackske

Wat een mooie foto 's en wat een lange staart heeft Wickie al hoor !!! Die zijn al lekker fris ....als die van hier wakker zijn mogen ze ook gaan douchen !!! Grtjs Ann

Sharon

Hoi Karin,
wat een ontzettend leuke en lieve foto's heb je weer zeg.
Ik vind het zo lief om te zien dat Wickie graag bij je man zit.
Hoe oud is hij nu eigenlijk denk je?
Hij ziet er steeds beter uit, maar nog steeds wel jong.
En zijn staart is idd heel erg mooi geworden.
En Paco blijft echt een schatje om te zien.
Jullie zorgen echt goed voor ze.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Anja

Hoi Karin,

Wat een mooie en lieve foto's van allebei. Wickie heeft een mooie gewicht hoor. Gaat helemaal goed komen.

Heeft Paco een naam bordje in de kooi of is het de schijn die bedriegt ;D ;D

Groetjes Anja

Mara

Hoi Karin

Je hebt hele leuke foto's geplaatst!!

mara

Kaatje

Hoi Debby,

Bedankt voor je leuke berichtje ... ik ben ook erg benieuwd hoe onze valkjes zullen opdrogen ! En ja ik bracht ze vanmiddag ( Wickie was naar Paco gevlogen ) samen naar de speelplek en ze zijn qua lengte echt al even groot  ::)

Ik denk dat Wickie uiteindelijk een flinke vogel gaat worden want de spanwijdte van zijn vleugels is ook echt bijzonder als je dat ziet !!

Ik wil graag nog 2 popjes met de tijd en ook ik trap er dus niet meer in en kijk alleen nog maar op dit forum als we nog twee popjes nemen ... Alleen de zorgen al, pfff ik herken het hoor in de nacht gaan kijken  ;)

Hoi Ann,

Ja wat een staart hè ... maar ook Wickie zijn kuif is al 2x zo groot als die van Paco .... wel grappig hoor !!  ;D

Hoi Sharon,

Jij ook bedankt voor je leuke bericht en ik doe mijn best uiteraard .... maar jij bent ook een schat van een valkjes moeder hoor !!

Hoi Anja,

Hehehe ... het is inderdaad een naam bord of eigenlijk een kenteken plaat met onze achternaam erop ... hihi ... ooit gekregen van onze oudste zoon en hij was omgekukeld zag ik ... hij staat achter de kooi op een rand van kunstof schroten en vond het eigenlijk wel grappig  ;D ;D

Ik heb vandaag de Harrison High Potency Mash besteld ... ik schrok me een hoedje van de prijs voor een pond van dat spul !! Maar goed, ... het beste voor de valkjes hè  ;)

Groetjes Karin