Paco, Vicky Nienah en Xena Foto update 07-08-2010

Gestart door Kaatje, 15 augustus 2007, 16:45:43

« vorige - volgende »

*Petra*

Fijne vakantie, en idd een heel mooi buurmeisje hoor!
Geniet lekker iedere dag !!

Groetjes Petra  :D 

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Kaatje

Hoi Sharon,

Bedankt meid, ... we gaan eens even lekker 10 dagen relaxen en van de valkjes genieten ... lekker alle tijd van de wereld en geen huis om schoon te maken, te hoeven wassen en te strijken ... gewoon alles mag en niks moet, heerlijk !!!

En wat de valkjes betreft, tja ... met een beetje ( boel ) geluk komen er 2 valkjes van Gerda hier wonen die ook erg verwend zullen worden en alle liefde van de wereld zullen krijgen  :D

Maar als jij een valkje was mocht je ook hier komen wonen hoor  ;)

Hoi Debby,

Heel erg bedankt hoor, lief dat je er nog even aan denkt en jij in ieder geval heel veel beterschap, ik hoop dat je heel snel van je nierbekken ontsteking af zult zijn !!

Hoi Mara,

Hier is het precies andersom ... Paco luste geen gewone trosgierst en heb de eerste weken echt gedacht van, waarom zijn alle valkjes gek op trosgierst en Paco niet !? Tot de rode trosgierst in beeld verscheen want daar had ik over gelezen en ja toen was het Bingo  ;D

Toen Rico hier kwam at Rico wel van gewone trosgierst en nu wil Paco er ook wel eens van snoepen maar hij weet dat als hij een paar dagen wacht, hij toch rode trosgierst krijgt, wat dat betreft zijn het enorme slimmerikken  ;)

Hihi Anja, ...

Wat heb je toch altijd geweldige plaatjes ... krijg er gewoon een big smile van, enuhhh super dat je dit wilt doen ... Je bent een kanjer van een meid en ik ben heel blij met jou  ;D

Hoi Peetie,

Bedankt hoor  :D

Hoi Gerda,

Bedankt voor het compliment ( leuke foto's ) en Isabella is inderdaad een echt Bella, wat een popje joh ... ze is hier vaak, haar moeder is erg jong en van Thaise afkomst ! Ze heeft een variant van MS, echt vreselijk en ze is pas 25 .. Ze is getrouwd met de buurman ( en vriend van Rick ) op de hoek !

Toen ze net een jaar in Nederland woonde en het aangepaste huis hier kreeg ben ik met haar naar de Efteling geweest, ze heeft werkelijk haar ogen uitgekeken en enorm genoten ... eigenlijk gaat het helemaal niet goed en ik ben heel blij dat ik dit voor haar heb kunnen doen !!

Bedankt voor de leuke vakantie wensen en we gaan er zeker wat van maken ... owhhh nu kan ik ook lekker heel de dag op de bank vertoeven en van de valkjes genieten zonder te denken van hee ik moet nog wassen of strijken of de bedden verschonen ... Heerlijk !!

En ja als ik terug kom heb ik zeker heel wat bij te lezen, tenminste daar gaan we gewoon vanuit ... GRISHA ... popjes lieverdje en je krijgt allemaal lekkers van Kaatje   :-*

Succes met schouwen en met het 4de eitje morgen, geef ze maar een dikke knuffel, de kanjers !!

Liefs Karin

♥Debby♥

Je wordt gemist hoor! hoop dat alles goed gaat met Paco en Rico... en dat je geniet van je vakantie natuurlijk..

ik hijs je nog even omhoog.. anders moet je zo zoeken he! hahahaha

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Anja

Hoi Debby,

Namens Karin bedankt voor het omhoog hijsen.
Alles is goed met Paco en Rico.
De reis is goed verlopen en ze genieten met volle teugen.

Groetjes Anja

Anja

Hallo allemaal,

In overleg met Karin heeft ze me gevraagd het volgende hier neer te zetten.

Karin is vandaag met Rico naar Dr. Feld geweest. Rico had wat bloed bij zijn kontje. We dachten eerst dat het door een geknakte staartveer kwam. Hij is gewoon levendig en eet goed.
Aangezien hij gisteren was gevallen en zijn vleugel wat raar was hebben Karin en Rick besloten naar Dr. Feld te rijden. Met de vleugel was niks mis gelukkig maar Karin heeft meteen verteld van zijn kontje. De DA voelde een verdikking zitten en dacht eerst aan een ei maar dat zou wel erg snel zijn aangezien Rico nog niet zo oud is.
Er zijn wat veren uitgehaald waar opgedroogd bloed aan zat en hij had er een zalfje opgedaan.
Ze hebben zalf, een pijn stilling en volgens mij AB mee gekregen. Ze hoeven verder niet terug te komen maar ze mogen natuurlijk altijd bellen als er iets is.
Er staat een bult op zal ik maar zeggen en de DA dacht aan een kneuzing.
Rico heeft er weinig van geweten en ik denk dat Karin en Rick er meer beduusd van waren dan Rico.

Groetjes Anja

Anke

Hoi,
Fijn Anja dat je dit even hier neer hebt gezet!
Arme Rico en arme Karin en Rick :(
Wens ze maar veel sterkte van mij!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Anja

Wat fijn dat je ons dit even verteld.

Hoi Karin, Rick en Rico

Ik weet dat jullie dit pas na jullie vakantie lezen maar ik wou toch even zeggen dat ik het vervelend vind dat Rico gewond is geraakt en ik hoop dat hij gauw weer opknapt.

Mara

Sharon

Hoi Anja,
fijn dat je ons weer even op de hoogte hebt gebracht.

Oooh, wat naar nou van Rico. Dat is ook niet leuk zeg, lekker op vakantie zijn, en dan lelijk vallen.
Ik hoop dat het snel wegtrekt en dat Rico er geen last meer van heeft en het snel geneest.

Geniet nog maar van jullie vakantie!

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

♥Debby♥

och jee, wat een schrik.. ik hoop dat jullie een beetje bekomen zijn en dat Rico snel opknapt..

sterkte en ik hoop dat jullie nog fijne dag hebben.

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Anja

Hoi hoi,

Ik moest jullie allemaal de groetjes doen van Karin.
Ze mist het forum best wel hoor.

Groetjes Anja

Anja

Hoi,

Omdat Rico niet van zijn wond af kan blijven heeft Karin besloten een kapje bij DR. Feld te gaan halen.
Dit kapje heeft Rico nu om en nu kan hij de wond dus niet meer open pikken.Wel zielig maar het is voor zijn eigen bestwil.
De DA vond de wond er al stukken rustiger uit zien.

Groetjes Anja

Anke

Arme Rico... maar ja als het zo over gaat... dan maar een kapje
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi Anke,

Ik moest je van Karin bedanken voor de sterkte wensen.
Bij deze dus ;) ;)

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Wat fijn dat jij ons zo goed op de hoogte houdt.  :)

Hoi Rico

Nu kun je niet meer pikken aan je wond en zal die ook veel eerder genezen. Beterschap!!

mara

Sharon

Hoi,
nou Rico, laat dat wondje maar goed genezen hoor! Des te sneller ben je van je kapje verlost. Het is echt voor je eigen bestwil hoor! Veel beterschap.

En alles goed met Paco en natuurlijk hun ouders??  ;)

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1