Paco, Vicky Nienah en Xena Foto update 07-08-2010

Gestart door Kaatje, 15 augustus 2007, 16:45:43

« vorige - volgende »

Anke

Hoi Karin,
Het gaat goed daar bij jou ;D
Hmmm Vick kan ook nog dat klinkt best manlijk ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Kaatje

Hoi Mara en Anke,

Het gaat opperbest hier, dank je Anke ... we zijn druk bezig met Vick  ;D

Dat is inderdaad een hele goede Vic of Vick ... Nu is hij nog klein en kan het nog even Vicky blijven  :D Super dat jullie zo meedenken ... Rick zei ook gelijk, jahhh dat doen we ... we dopen Vicky dus langzaam om naar Vick ... ik kies dan voor Vick omdat Patrick en Rick zijn naam ook op ck eindigen  ;D

Hey Mara, ja dat valt dan tegen, hoe gaat het met de voliere, lekker weer vandaag  ;D hè !?

Thanks meiden!

:-* Karin

Mara

Hoi Karin

Hihi, dat dacht ik al dat je voor de ck variant zou gaan. Principe blijft hetzelfde.  ;)

Pap wilt niet stoppen met aan de voliere te werken.

Jippie, er komen toch nog foto's als het goed is. Vinden Rick en jij amerikaanse auto's en trucks en zo mooi? Want ze zijn de auto's aan het verplaatsen. YAY!! Het klagen heeft geholpen. Want in een straat stonden ze zich de kloppen in te slaan om een plaats te krijgen.  :o

Mara

Kaatje

Hoi Mara,

Nou op verzoek van Rick als je een paar amerikaanse trucks kan spotten heel graag !! Leuk zeg dat ze toch alsnog door de straat komen ... wel zo redelijk en leuk ook natuurlijk als ze de hele boel dan afsluiten  ;)

Ik moest net lachen,... we waren met Vicky bezig ... Rick zei nog ... ja het lijkt echt een man hoor ... hij is net 5 weken misschien volgende week en zit nu al met zijn vleugels breeduit ... ook gaat hij als hij de kans krijgt al hoog zitten op het touw en scharrelt echt de hele tijd rond en maakt al flink "geluid" voor zijn doen ...

Ik zei nog nou ja dan hebben we pech ... hij zei weer nou ja misschien juist geluk want dan kopen we er echt 2 popjes bij  :o :o Ik weet echt niet wat ik meemaak hoor want Rick wilde eerst niet eens een vogeltje  ;D

En ik wil dan heel graag bij Chantal gaan kijken of bij Caroline ... iemand die haar popje aan mij toe wilt vertrouwen uiteraard  ;D Maar het idee is heel erg leuk !

Groetjes Karin

Anke

Wahahaha you go girl!!!
;D ;D ;D ;D

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Karin

Het viel heel erg tegen. Erg genoeg geen Amerikaanse trucks. Echt waar. Maar ik heb wel wat mooie foto's, dus als Rick wel interesse heeft in een hele mooie Dodge Ram Heavy Duty verlengd, dan hoor ik het graag.  ;D Want die was wel heel erg mooi. Heb ook een hele mooi Chevy gezien genaamd Gladiator, deze had lachgasinjectie.  ;D

Haha, kijk, het valkjesvirus is toegeslagen bij jullie. Leuk toch. Haha, wie weet hebben jullie volgend jaar een viertal  ;D

Liefs

mara

Kaatje

Haha ja en of het valkjesvirus hier is toegeslagen, poeh !!

Goh, alle foto's zijn welkom hoor ... verlengd of niet, Rick kijkt er graag naar  :D

Ik heb wat foto's genomen van het verwijderen van de papresten, Paco is samen met Rick gaan douchen en daarna zijn ze samen opgedroogd ...

Zeggen jullie eens eerlijk want waarschijnlijk wil ik het misschien gewoon graag zien, is Vicky nu al ietsjes pietsjes gegroeid of ben ik nu echt gek  ;) !?

Hier de foto's, ik hoop dat jullie ze leuk vinden  ;D

Een nat droppie

Al een beetje droger

Paco douchen

Helemaal nat geworden

Samen drogen

Nog meer drogen

Wil mamma het echt graag zien of lijk ik al wat groter !?

Ben ik niet mooi geworden !?

Borstje weer helemaal dicht  ;D

Groetjes Karin

Anke

Hoi karin,
Wat hoor ik foto's, ik kom!!!
Aah wat snoezig die natte valkjes. :-*
Of ze gegroeid is is moeilijk te zeggen. Wel ziet ze er alerter en actiever uit dan op je eerste foto's. Het gaat volgens mij harstikke goed met Vick(y) ;D En zo mooi schoon!!!
En zo gezellig samen met Paco. Het zijn echte schatjes :-* :-*
Hi hi en Rick zo kiekeboe op de foto ;D
Groetjes Anke

Mara

Hoi Karin

Er staan twee foto's in 't Valkje.

Volgens mij is haar staartje wel iets gegroeid....maar zeker weten doe ik het niet.

Je hebt wel leuke foto's gemaakt. En hoi Rick.  ;D

Mara

Anja

Hoi Karin,

Als Vicky een man is dan worden de parels na verloop van tijd ook vager en kunnen zelfs helemaal verdwijnen.

Of Vicky is gegroeid vind ik nog al moeilijk te beoordelen maar wat ik wel zie is een veel blijere en gelukkigere Vicky.

Mocht ze nou een popje zijn dan zeg je gewoon tegen Rick dat je nog voor een koppeltje gaat.
Het eindresultaat is dan hetzelfde 2 mannen en 2 poppen ;D ;D ;D
Slim hè.

Leuk om Rick ook weer te zien.

Groetjes Anja

Sally

hallo kaatje,

Amaai, je zit echt met het valkjes-virus he? :D.
Leuk dat er waarschijnlijk nog 2 poppen bij komen als Vick(y) een mannetje blijkt te zijn.
Dan zitten jullie al met 4 vogeltjes. :D Lekker gezellig.
En je hebt hele mooie foto's van je 2-tal gemaakt. Echt prachtig weer!.

groetjes Sally

Sharon

Hey Karin,
nou, ik had heel wat bij te lezen. Maar het was zeker de moeite waard hoor! Ik heb echt genoten van je foto's. Jouw valkjes zijn echt schatjes zeg. Supermooie foto's.
Echt leuk om te zien hoe Paco met Vick(y) omgaat. Echt superlief.
Dus het valkjesvirus slaat ook hier weer toe hè?  :P ;D
Gelukkig is het een fijn virus om te hebben!  ;D ;D

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Sally

Hallo karin,
Nu had ik nog even een vraagje...
Waar heb je Paco laten korwieken? EN hoeveel kost dit?

Kaatje

Citaat van: Anja op 23 september 2007, 18:07:46
Hoi Karin,

Als Vicky een man is dan worden de parels na verloop van tijd ook vager en kunnen zelfs helemaal verdwijnen.
Groetjes Anja

Hoi Anja, ...

Verdwijnen dan alle parels, ik bedoel zijn ze dan echt helemaal weg !? Hou ik dan een beige valkje over !? Ik ga echt duimen dat Vicky toch echt Vicky is ... ze ziet er zo leuk uit met die parels  :-[ !!

Hehehe dat is afgesproken, 2 koppeltjes is wel heel erg leuk  ;D Heeft iemand een foto van een geparelde man of staat er één op de site of iemand weet !?

Hehehe ja Rick stak net zijn hoofd een beetje vooruit,.... ik dacht ach het kan nog net  ;)

Hoi Mara  ;D

Ik dacht ook dat ik het staartje iets langer heb zien groeien haha ... maar ik denk gewoon dat ik het te graag wil hoor ... ! Ik ben het met Anja en Anke eens, ze ziet er in ieder geval veel alerter en vrolijker uit ...ook kan ik merken dat ze echt blij is dat de ergste papresten nu verwijderd zijn ...

Dank je Sally, ik vind de foto's ook weer leuk ! Oja Sally ik heb Paco bij de DA laten knippen en dat kostte € 7,50 ... ze heeft het heel mooi gedaan !

Oja en Rick zegt, hoi Dames  ;D Hij vindt het super dat ik op het forum zit, dan heeft hij Paco en Vicky bij hem  ;)

Groetjes Karin

Anke

Hoi Karin,
Zie je wel hoog tijd voor valkjes uitbreiding, dan kunnen jullie allebei 2 valkjes bij je hebben.
Wacht maar tot Paco en Vicky doorhebben dat de pc leuk is om mee te spelen ;D Dan zitten ze lekker bij jou!
Groetjes Anke