Paco, Vicky Nienah en Xena Foto update 07-08-2010

Gestart door Kaatje, 15 augustus 2007, 16:45:43

« vorige - volgende »

Kaatje

11 april 2008, 12:15:55 #2475 Last Edit: 11 april 2008, 12:23:13 by Kaatje
Hoi Manon en Sanna,

Paco heeft op deze foto's ook echt een heel erg grappig koppie  :D Paco is een heerlijk apart valkje met zijn "rare" fluitjes en vele gelaatsuitdrukkingen  ;D

Hoi Gerdy,

Het is ook echt wel een heel grappig gezicht, ook als je ziet dat Nienah snibbig op Vicky reageert en haar probeert te pikken en dat je Vicky dan ziet kijken, zo van: Hee, doe jij eens gewoon, jij doet zo raar, ik niet !!

Xena, zit gewoon lekker op stok en Paco eet gewoon door ... rare valkjes zijn het !!

Hoi Ann,

Ja zo zien we Paco natuurlijk heel erg graag  :D :D Deze foto blijft ook echt één van mijn favorieten, ... Gerda heeft deze foto van Paco gemaakt  :D

Ik heb gisteravond nog van ieder afzonderlijk wat foto's gemaakt, van de één wat meer dan van de andere, ... ik heb van ieder valkje de "leukste" er tussenuit gepikt  ;)

Paco, de heer des huizes en ons eerste valkje  :D

Vicky, het eerste popje uit het nestje van Grisha en Nuzemi ! Zo mooi wit en lief !

Nienah, het 2de popje uit het nestje van Grisha en Nezumi ! Prachtige hartjes op haar rug en oh zo ondeugend !

Xena, het derde popje uit het nestje van Grisha en Nezumi ! Zo'n mooi wildkleur poederig meisje, ontzettend slim en zo lief !

Mijn prachtige valkjes viertal waar ik zo ontzettend trots op ben !!

Liefs, Karin

Caroline

En met recht trots hoor Karin ..... ze zijn alle 4 een genot om naar te kijken.  :-*

Groetjessssssssssssssss
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*~Jeanine~*

Hoi Karin,

Ik sluit me helemaal aan bij Caroline.
Ik heb weer super genoten van je prachtige foto's :D

Dierenfreackske

Hoi Karin , SUPERMOOIE FOTO'S VAN JE VIERTAL !!!
;D ;D  heerlijk om ze nog eens te zien appart , het zijn prachtige valkjes 1 voor 1 hoor ! Grtjs Ann

Anja

Hoi Karin,

Mooie gewichten hoor. En die Nienah..............................ondeugend meisje. Toch even stiekum hakken hè?

Je viertal nog eens voorgesteld. Wat een pracht exemplaren hoor. Daar mag jij ook met recht trots op zijn hoor.

Groetjes Anja

Anke

Hoi Karin,
Ik val met met neus in de fotoboter :)
Echt hele mooie foto's van je viertal!!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Wilma1

Is de rust weergekeerd in HUIZE Karin met haar valkjes  ;)

Supermooie foto's en ze zien er allemaal goed en happy uit. Het lijkt haast een werkelijke grote en als ik mijn vinger naar Paco en Xena uitsteek lijken ze zo op te kunnen stappen   ;D

ps. het poppenhuis hier heeft erg veel succes bij Coco  :) hij vind het geweldig en dartelt van de ene, door de andere verdieping tussen de poppetjes en smurfjes door  ;D

:) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

danielle

Hoi Karin,
Super, je hebt een pracht vier-tal van valkjes. Leuk dat ze ook allemaal hun speciaal karaktertje hebben. Hoe jij het omschrijft dat kun je ook al aan de foto's zien, aan de manier waarop ze kijken enzo. Ik kan me voorstellen dat je echt trots op hun bent. Het zijn toch echt zo'n speciale diertjes. Ik sta er zelf ook zo van te kijken, hoe gek je op ze kan worden. Ik heb nu Spikey pas een week hier, maar nu ben ik al super gehecht aan hem. En dat gevoel groeit alleen maar.
Ik heb genoten van de mooie foto's.

Groetjes Danielle

*Manon*

Hoi Karin,

Heerlijk genieten van de valkjes!
Ik heb weer heerlijk genoten van je foto's... wat een deugnieten zijn het hé!

als ik de valkjes los heb in de woonkamer, dan vliegen ze allemaal regelrecht naar het hoogste punt en dat is de klok en gaan ze daar zitten ruzie maken om de beste plek.

Meestal heb ik ze per koppeltje eruit, want het is niet zo heel groot hier en als ze dan allemaal los vliegen en natuurlijk vliegen ze dan ook allemaal tegelijk, dan vind ik dat doodeng dat ze geen botsing krijgen ofzo...

Groetjes Manon

Annelies

Hoi Karin

Je heb toch ook idd 4 kanjers zitten, wat een schitterende vogels.

Hoe is het met het koppeltje, beginnen ze elkaar al super te vinden.  ;D ;D

Wel opschietem hoor Paco anders wordt het leeftijds verschil zo groot met de rest  :D ;D

Groetjes Annelies

Bello

Hoi Karin,

Gelukkig is jullie Paco weer beter, moet ook wel met zo'n goede verzorging en dan zit hij nog tussen popjes in.....

Leuke foto's en wat zijn ze groot geworden de popjes.

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Kaatje

Hoi Caroline,

Dank je wel meid ... leuk om te lezen dat je ondanks zoveel prachtige koppels van jezelf, Paco, Vicky, Nienah en Xena ook heel erg mooi vindt  :D

Hoi Jeanine,

Fijn dat je weer genoten hebt, .... zelf kan ik ook altijd weer opnieuw genieten van alle prachtige foto's die geplaatst worden op dit geweldige forum  :D

Hoi Ann,

Wat ben jij toch altijd weer heerlijk enthousiast hè, niet alleen in mijn boekje maar overal ben je een vrolijke noot ! Leuk om te lezen dat jij ook weer genoten hebt  :D

Hoi Anja,

Zag je het !? Inderdaad toch nog even hakken, de deugniet !! Ja, ze hebben echt mooie gewichten, ik ben er erg tevreden over !! Vicky weegt het minst maar ze ook natuurlijk ook de kleinste van de hele groep !!

En trots ben ik zeker, .... dank je wel meid  :-*

Hoi Anke,

Heerlijk hè met je neus in de fotoboter vallen, ....dat vind ik ook nooit erg hoor  ;)

Hoi Wilma,

Jep, gelukkig wel !! Maandag is het alweer een maand geleden dat ik Paco ben gaan halen uit de kliniek  :D

En dat heb ik nu ook als ik naar de foto's kijk, ... ze zien er allemaal stuk voor stuk tevreden uit, en als ik ze zo eens observeer dan heb ik ook echt het gevoel dat ze het hier heerlijk naar hun zin hebben  :D

Het fotograferen gaat me ook steeds beter af, ... toch ben ik nog steeds op zoek naar een foto cursus !

Fijn dat Coco het poppenhuis zo geweldig vindt !! Hier zijn ze ook toevallig weer veel in het poppenhuis te vinden, heel vreemd want zo kijken ze er weken niet naar om en dan zitten ze ineens weer drie dagen achter elkaar in het huis te spelen .... rare valkjes  ;)

Hoi Danielle,

Ik sluit me helemaal bij je aan ! Hier groeit het ook nog steeds hoor, ik bedoel het verlangen naar de valkjes wordt ook steeds erger ! Zo ging ik voorheen best nogal vaak en met regelmaat op visite in de avonden, nu denk ik vaak ... nee, ik blijf lekker thuis bij de "kinderen" ....dan kunnen ze er lekker lang uit !

Zo speciaal zijn ze al geworden ! Volgende week gaan we een dagje naar de sauna maar we staan dan extra vroeg op zodat de valkjes er nog 2 uurtjes uit kunnen voor we gaan en we zorgen dat we weer redelijk op tijd thuis zijn,.... normaal was dat vaak pas rond 22:30 's avonds ... tegenwoordig maken we het niet later meer dan 20:00  :D

Oja en niet alleen de valkjes zijn verslavend, dit forum trouwens ook :D Fijn dat je ook genoten hebt !

Hoi Manon,

Nou, en of het deugnieten zijn en owhhh wat kunnen we van die kleine rakkertjes genieten zeg !! Hier hou ik ook wel eens mijn hart vast hoor, zo hard kunnen ze vliegen en scheren dat je soms denkt, .... als ze elkaar maar niet raken !!

Vicky is gelukkig heel erg rustig en vliegt als de andere lekker rustig zitten, voor haar vind ik het nog best eng als ze allemaal tegelijk vliegen maar gelukkig kijken Nienah en Xena wel uit en kunnen heel goed ontwijken !

Fijn dat jij ook weer genoten hebt  :D

Ik heb nog een paar foto's gemaakt en Rick ook, ... ik heb de "leukste" er dus weer tussenuit gepikt maar eerst nog een klein filmpje van Paco waarop hij op mijn hand zit en dus een beetje de kluts kwijt is in het refrein van Paul Simon, .... net alsof de CD blijft steken  :D

Liefs, Karin

Dierenfreackske

Hoi Karin ...wat een ritme heeft ie in zich zeg ! Echt een superleuk filmpje heb je gemaakt ! Ik heb er weer van genoten zoals altijd ! Grtjs Ann

Kaatje

13 april 2008, 21:55:57 #2488 Last Edit: 13 april 2008, 22:02:27 by Kaatje
Hoi Annelies,

Bedankt voor je leuke berichtje,  .... ik zal het aan ze doorgeven hoor .... Paco schijnt alleen nog niet echt te snappen wat hij met kippetje Nienah aan moet  ;D

Dus dat super vinden valt eerlijk gezegd nog wel mee  ::) Wel is Paco heel erg lief voor alle popjes !!

Hoi Dorothé,

Gelukkig wel ja !! En inderdaad, kleine meisjes worden groot !!

Hier nog wat foto's !!

Vicky op het spiraal !

Paco op de grote stok buiten de kooi !

Nienah, lekker aandachtig kijken  ;)

Xena maakt haar nageltjes schoon !

Met zijn allen !

Paco, lekker aan het schooieren !

Nienah, diep in gedachten verzonken.

Xena, met haar mooie oogjes ! ( een beetje overbelicht )

Vicky, lekker knabbelen aan de tas van de camera !

Liefs, Karin

Caroline

Ze zijn een beetje megagroot .... ze passen niet eens op mij tv-scherm.  :o :o
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.