Paco, Vicky Nienah en Xena Foto update 07-08-2010

Gestart door Kaatje, 15 augustus 2007, 16:45:43

« vorige - volgende »

Kaatje

Hoi Ann,

Suske en Wiske zijn ook echt schatjes hoor wat dat betreft boffen we maar met de liefde voor onze valkjes hè  :D

Hoi Jeanine,

Hihi ... ik heb erg moeten lachen om de reactie van Amanny dat Papa niet aan Twinkel mag komen, en ik geef haar nog groot gelijk ook !!

Hahaha oh oh Alaaeldin ( lijkt trouwens ook net een Disney naam ) maakt er een potje van !  ( met zijn yella yabeda habibty talie hinna  ;D ) Ik herken de voorkeur voor een bepaald persoon hier in huis maar niet echt het beledigd zijn !

Paco is echt een kroeltje maar op het moment dat Patrick binnen stapt dan heeft hij voor niets of niemand meer oog en vliegt dan direkt naar Patrick toe  :D

Bij Vicky is Rick haar oogappeltje en in het weekend zit ze continue bij Rick, ook als ze wilt landen dan kiest ze alleen maar Rick. Nienah en Xena zitten weer het liefst bij mij en Paco natuurlijk, maar Nienah en Xena zullen niet zo snel naar Patrick of Rick vliegen en moeten eigenlijk helemaal niet zoveel van "vreemde" hebben.

Kortom hier hebben ze allemaal een favoriet, alleen door de weeks zit Vicky ook veel bij me en ik mag haar ook kroelen zoveel als ik wil.

En als jullie op de dag nu heel lief, yella yabeda habibty talie hinna, zeggen !? Wat doet Zazou dan !?

Hier gaat het met de valkjes heel erg goed, zelf loop ik eigenlijk al 4 dagen met behoorlijk wat hoofdpijn rond, dus maar hopen dat het snel weer weg trekt !

Jullie ook een hele fijne avond nog !

Hoi Gerdy,

Dank je wel meid ... ik kom zo ook even weer in jouw boekje gluren  ;)

Liefs, Karin

Dierenfreackske

Hoi Karin ...aha ...ze hebben daar ook zo hun favorieten he , hier ook hoor , Wiske kiest meestal mij en Suske ook als Wiske eerst bij mij komt , dan is hij daar ook maar als Matthias er is dan kiest Suske meestal toch voor hem , hihi ! Grtjs Ann

Anja

Hey Karin,

en voor de mooie en oppeppende woorden. Ik heb straks mijn eigen Lance ;) ;) ;) ;)

Groetjes Anja

Annelies

Hoi Karin

Super leuk hé om te zien dat die kleine beestjes zo hun voorkeuren hebben.
Hoop ik ook te bereiken maar dan wel de voorkeur voor mij  ;D ;D ;D ;D

Meisje succes met je hoofdpijn weet wat je voelt  :'(

Liefs Annelies

*~Jeanine~*

Hoi Karin,

Wat vervelend al 4 dagen hoofdpijn  :(
Hoop dat het snel wegtrekt.

Echt geweldig dat valkjes zo hun voorkeur hebben.
Jij moet door de weeks dus maar extra genieten van Vicky  ;D
En dat Paco dol is op Patrick dat was wel te zien op die foto's van laatst :D

Baloo heeft hier trouwens ook zijn favoriet.
De kooi  :-\ :-X ::)
En net als Nienah en Xena moet hij al helemaal niks hebben van vreemde.

En hoe lief wij ook in het arabisch praten tegen Zazou (we kunnen bij wijze van spreken op ons hoofd gaan staan en wachten dat de sokken afzakken. Als ze op Alaaeldin (lijkt inderdaad op een disneynaam je spreekt het alleen anders uit  ;) ) wacht komt ze echt niet naar je toe.

Maar we nemen wraak  ;D
Straks als Shanti, Twinkel, Belle, Melody en ........ hier zijn.

Geef je Paco en de meisjes een kroeltje van ons.
En nogmaals beterschap  :-* :-* :-*

trienke

Hoe gaat het vandaag hier? al van die hoofdpijn af?

Fijn dat het verder goed gaat met je birdies

Groetjes Trienke

Anja

Hoi Karin,

Wat een gewicht zeg. Ik dacht even ophijsen dit kwartet ;D ;D ;D

Hoop dat je hoofdpijn snel wegtrekt.

Enne dank je wel nog ;) ;) ;) ;)

Groetjes Anja

Dierenfreackske

Hoi Karin , hoe gaat het ? Is je hoofdpijn al een beetje weggezakt ? Vervelend is het toch , veel beterschap hoor nog !
Hopelijk gaat het goed met de meiden en de Paco ! Wat een koppie he ! Hebben ze bij jou ook kattengras gesmuld ? Ze hebben hier altijd dolle pret met dat kattengras hoor ! Hihihi!  Ik hoop dat je hoofdpijn over is hoor , want het is helemaal niet leuk om met een zere kop te moeten werken enzo he !
Grtjs Ann

Kaatje

Hoi Anja,

Met liefde gedaan meid, uiteraard ook namens Rick ! Ook vandaag denken we weer extra en ontzettend sterk aan jullie !!

Hoi Annelies,

Hehehe, de voorkeur voor jou  ;D  Dat kan ik me overigens  wel heel goed voorstellen  ;) De hoofdpijn was gisteren nihil en vandaag lijkt een hele goede dag te worden  :D

Hoi Jeanine,

Oh, oh, ... ik moest werkelijk vreselijk lachen om je opmerking dat je op je hoofd kan staan en wachten tot de sokken afzakken bij Zazou, ... en Baloo heeft ook een favoriet, hopelijk ziet Baloo snel in dat jullie veel leuker zijn dan de kooi, maar dat komt vast in orde als straks de lieve kleintjes komen !!

Neem inderdaad maar lekker wraak  ;)

Ik heb dat hier ook gezien hoor, de meiden moesten ook eerst wennen maar omdat Paco veel bij ons zit kwamen ze uiteindelijk toch uit nieuwsgierigheid kijken en nu zijn ze niet meer bij me weg te krijgen en zitten ze het liefst de hele dag bij me !!

Ik zal Paco en de meiden zeker een dikke kroel geven, de hoofdpijn is weg ... dank je wel meid   :-*

Hoi Trienke,

Dank je wel voor je berichtje, alles goed hier  :D

Hoi Anja,

Sorry voor de gewichten en bedankt voor het hijsen  :-* Heel erg graag gedaan, maar dat weet je wel hè !

Wat de gewichten betreft, ik heb ze vanmorgen weer even gewogen !

Paco weegt 102
Vicky weegt 89 / 90
Nienah weegt 100
Xena weegt 106  :o

Hoi Ann,

Hier gaat alles goed hoor, dank je wel !! Ook met de hoofdpijn gaat het weer goed ... Ach, het is een bekend iets en het komt vanuit de nek, dus ik weet gelukkig waar het van komt  ;)

Met Paco en de meiden gaat het gelukkig heerlijk, ze genieten lekker van het weer en zijn er al vanaf vanmorgen 9:00 uit ! Het kattengras hebben ze tot op de bodem kaal gevreten en dan hebben ze zeker ontzettend veel lol, vooral het achter de bank laten vallen van de restjes is favoriet  :D

Bedankt voor je leuke berichtje  :-*

Ik heb nog een kort filmpje van onze Nienah waarbij ze even kippetje zit, op het moment dat ze in de gaten krijgt dat ik zit te filmen, stopt ze er uiteraard mee  ;)

Liefs, Karin

Kaatje

Nienah zit kippetje !!

Liefs, Karin

*Manon*

Is het nou klaar met die foto's!!!

Wat een schatje hé, je kunt wel zien dat hij weer helemaal terug is... wat een koppie  :-*

Groetjes Manon

Dierenfreackske

YES YES YES .....DAT IS  DE PACO DIE WE ALLEMAAL WILLEN ZIEN HE !!! ;D ;D ;D ;D
Wat een lieve kop heeft ie he  :P ;D

Echt een schatje is ie hoor ! En wat een leuk filmpje heb je gemaakt van Nienah  ...ik heb het opgeslagen om morgen aan mijn twee joniors te tonen ...haha ! Grtjs Ann

Sally

Hallo Karin,

Wat een leuk filmpje van Nienah,
Lekker kip die ze is. :D

Groetjes Sally

Gerdy

Hoi Karin,

Wat een heerlijk filmpje..lekkere ondeugd die Nienah.

gr gerdy

Sanna

Whahahaha!!! Als blikken konden doden... ::)

Wat een heerlijk koppie!

Groetjes, Sanna