Paco, Vicky Nienah en Xena Foto update 07-08-2010

Gestart door Kaatje, 15 augustus 2007, 16:45:43

« vorige - volgende »

Gerda

Kaatje

6 april 2008, 00:18:54 #2446 Last Edit: 6 april 2008, 00:21:27 by Kaatje
Hoi hoi allemaal,

Toch nog foto's op de valreep  ;)

Nienah, ... de foto spreekt voor zich  ;)

Xena begint ook al heerlijk van kroelen te houden ! Ik vind haar echt prachtig !!

Vicky, ons lieve meisje  :-* :-* :-*

Spontane foto !!

Paco en Nienah samen op de klok !

Paco, weer helemaal de oude !!

Kijk eens naar de hartjes op mijn rug !!

Heerlijk ventje die Paco !!

Dit waren ze weer, ik heb de foto's die ik het leukste vond er tussenuit gepikt  ;)

Liefs, Karin

♥Debby♥

:o Ze zijn toch wel zoooooooo mooi.. alle 4 zo uniek..

Paco ziet er weer superstoer uit.. geweldig dat hij zich er zo doorheen geslagen heeft..

Mooie foto's hoor.. en ze durven wel.. op je antieke klok..  ;)

Rest mij nog om jullie een fijn weekend te wensen!!!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Gerda

Echt mooie foto's!
Vooral xena en Paco zijn erg fotogeniek! Nienah is echt een eigenwijsje, zo lekker naar buiten kijken (in de hal) en Vicky blijft echt een dotje!

Liefs, Gerda

Caroline

Geweldige foto's!!!!

Super hoor, je viertal weer zo lekker samen te zien.  :D

Fijne zondag!!  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Monky

Hi Karin,

Wat een mooie foto's heb je weer gemaakt.
Fijn ook dat het zo goed gaat met Paco.

Ik moest trouwens wel lachen om zijn foto's... Zijn koppie begint geel te worden, maar dat maakt zijn gezichtsuitdrukking een beetje boos... chaggie... hahaha... En eigenlijk ook een beetje stoer  :)

Ik heb in elk geval genoten.

Groetjes,
Monky

Anja

Hoi Karin,

Wat een mooie foto's weer. Fijn om je kwartet zo gezellig samen te zien. Ze genieten echt van elkaar.

Geniet van je zondag.

Groetjes Anja

Anke

Hoi Karin,
Helemaal geweldig de foto's van je kwartet!!!!
Heerlijk om ze weer zo samen te zien spelen.
Hi hi de blik van Paco blijft inderdaad nors, maar hij blijft ook een lekker ventje :-*
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*~Jeanine~*

Hoi Karin,

Ik moest hier een paar pagina's inhalen  :-[ :-[ Maar ben gelukkig weer helemaal bij.

Ik heb super genoten van de fluitende Paco wat is het toch een lekker ventje. Baloo probeerde het gelijk naar te doen maar viel al weer snel terug in zijn oude deuntje ;D

En de foto's zijn weer schitterend kan niet anders zeggen. Zal morgen Amanny ook laten kijken. Haar favoriet is toch wel Vicky ;D
Dat heeft ze vaker bij Caroline is het Cartier en bij Anja is het Yesni.
Bij ons wordt het over een tijdje haar eigen valkje Twinkel :)

Groetjessssssss :-*

Dierenfreackske

Hoi Karin ...wat heb ik weer genoten van die schitterende foto's en...wat kijkt Nienah verliefd naar paco he op de klok waar ze zitten ? Is ze nu een koppel met hem ? Wat is Paco
een plezier ook om te zien , zo'n leuk koppie en Vicky en Xena ook ....ze zijn allemaal zo schattig he ! En echte kroelkoppen zijn het bij jou ! Ik hoop dat je nog heel veel jaren samen bent met hen , grtjs Ann

Sally

Hallo Karin

Mooi, mooier, mooist!!!!
Echt geweldig weer die foto's.

Groetjes Sally

Kaatje

7 april 2008, 20:31:17 #2456 Last Edit: 7 april 2008, 20:33:08 by Kaatje
Hoi Debby,

Zelf vind ik ze natuurlijk ook ontzettend mooi en zeker heel erg fijn dat Paco zich er doorheen heeft geslagen ! Jij een hele fijne avond  :D

Hoi Gerda,

Ik ben het helemaal met je eens  ;)

Hoi Caroline,

Dank je wel voor de complimenten over de foto's, ... het is echt een heerlijk viertal, zo lief, zo zacht en soms zo ontzettend ondeugend maar echt om te  :-* :-* !!

Hoi Monique,

Het is een heerlijk gezicht om Paco zijn kopie steeds geler te zien worden, ook lijkt er een "witte" rand om dat geel heen te komen maar dat kan ook nog geel worden misschien !?

Ik laat me gwoon verrassen, het is en blijft een heerlijk valkje, fijn dat je genoten hebt !!

Hoi Anja,

Jij ook bedankt en zelf heb je ook weer heelijke foto's geplaatst van al je valkjes, geniet er maar fijn van  :-*

Hoi Anke,

Paco is maar een rare snuiter met zijn vele gezichten hè  ;)

Hoi Jeanine,

Fijn dat jij ook weer genoten hebt, ik heb zelf ook enorm van het filmpje genoten en nog steeds  :D  Ik ben hem nog een ander deuntje aan het leren, als ik aan het fluiten ben, dan luistert hij in ieder geval aandachtig en fluit hij af en toe een paar noten mee, erg grappig moet ik zeggen  :D

Hoi Ann,

Of Nienah nu echt verliefd kijkt !? Ze kijkt in ieder geval heel zelfverzekerd, hihi ... het is een erg hooghartige tante, maar wel een hele lieve tante  ;)

En ja, dat het kroelerds zijn dat is één ding wat zeker is, en dan nog alle vier ook, heel erg fijn en heel erg leuk, maar soms ook best wel eens vermoeiend, hihi ! Toch zou ik niet anders meer willen hoor  :D

Hoi sally,

Dank je wel voor het compliment meid, ... jij gefeliciteerd met je verrassing, ... heerlijk voor je dat je er een valkje bij mag nemen  :-* :-*

Liefs, Karin

Dierenfreackske

Hoi Karin ....hahahaha....nja dat is waar he !
Wat een schatjes toch he ! Grtjs Ann

*~Jeanine~*

Hoi Karin,

Paco geeft je dadelijk hele fluitconcerten  :D

Baloo kan er ook wat van. En als iemand dan fluit stopt hij meteen en dat koppie scheef en even later begint meneertje ook :D
Voor Zazou fluiten doet hij niet meer. Denk dat hij het definitief heeft opgegeven.
Dadelijk heeft hij keuze genoeg hihihi

Hoop wel dat Paco het wel door heeft dat Nienah hem ziet zitten. Dadelijk begrijpt hij is en is Nienah beledigd ;D

Merk jij dat trouwens ook als een van de 4 van jou beledigd is? Hier is Zazou namelijk behoorlijk snel beledigd.
Ze zit het liefst bij Alaaeldin en als hij haar aan een van ons geeft vliegt ze gelijk naar de deur (die altijd openstaat) gaat er bovenop zitten en echt met haar snaveltje tegen de muur  ::) ::) ::)
En we kunnen roepen wat we willen ze komt pas als Alaaeldin heeft gezegd (yella yabeda habibty talie hinna) dit is arabisch en betekend: "KOM WIT SCHATJE, KOM MAAR HIER"
::) ::) ::)
Echt niet normaal.
Amanny heeft al gezegd dat papa niet aan Twinkel mag komen hihihi.

Hoop dat verder alles goed gaat met jullie.
Een hele fijne dag vandaag  :-*

Gerdy

wat heb je weer schitterende foto's gemaakt van je lieffies..een genot om naar te kijken.

gr Gerdy