Paco, Vicky Nienah en Xena Foto update 07-08-2010

Gestart door Kaatje, 15 augustus 2007, 16:45:43

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Gerda

Dank je wel voor de update, super dat jij dit met ons wilt delen.

Hoi lieve Karin

Ik wil je heel veel sterkte wensen. Ik hoop dat Paco gauw opknapt en gezond naar jullie terug mag komen.

Lieve Paco

Wordt gauw beter zodat je terug kunt naar je vriendinnetjes en je lieve baasje en vrouwtje! Ik denk aan je en heb kaarsjes branden voor je. Kus.

Mara

Sanna

Arme arme Kaatje,

Heel veel sterkte meid, jij en Rick. Ik leef enorm met jullie mee. Ik duim keihard dat Pacootje het gaat redden. Als het aan de liefde van ons allemaal op het forum zou liggen....

Veel liefs, Sanna

trienke

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Saar

Anja

Hoi Karin,

Meissie wat erg. Ik kreeg vanmiddag het telefoontje van Gerda (nog bedankt hiervoor Gerda) Ik was er helemaal stil van en wist niet echt te reageren. Toen ik het tegen Ton en Lisa moest vertellen kreeg ik het niet verteld en de tranen bleven komen.

Ik hoop zo dat Paco er weer bovenop gaat komen.

Paco,

Jongen kom op hè. We geloven in je en we weten dat je een vechterd bent. Zorg dat je snel naar je vriendinnen toe kan en zeker ook naar je lieve mama Karin en naar je lieve papa Rick.

Heel veel knuffels, liefde, beterschapswensen, sterkte en al het andere wat nodig is.

Anja

Anke

Hoi Karin,
Wat vreselijk naar dat Paco een terugslag heeft gehad :'(
Ik wil jou en Rick heeeel veel sterkte toewensen!!!
Ik duim heel hard voor jullie kleine vente!!!

Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*Yvon

Ahhhhhhhh,nee he !!  :'(
We hoopten zo dat jullie met goed nieuws zouden komen.

Nu gaan we gewoon keihard verder hopen dat het toch allemaal goed komt !!

Paco hou volllll en wordt maar weer snel beter !!  :-*

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Dierenfreackske

Hoi Gerda en Karin...en Rick ....wat vreselijk dat Paco een terugslag heeft gehad zeg en dat het niet goed gaat met hem ....ach lieve meid , kop op , hij moet het halen he ! Ik brandt hier al gauw vijf kaarsen voor hem dat hij er please bovenop komt ! Sterkte meid en geef het nog niet op he ! Paco moet het echt wel halen , het moet , hij mag niet doodgaan , nee nee nee ! Ik krijg er de tranen van in mijn ogen ! O nee ....ik kan echt niet meer ! Hij mag niet doodgaan hoor ! Hij komt er doorheen meid ! Paco ...lieve stoere knuffelende Paco ...geef de moed alstublieft niet op en vecht vannacht en haal het , doen hoor ! Please Paco-tje ....niet weggaan hoor ! Wij leven zo met je mee hoor ! Grtjs Ann

danielle

HOi Karin,
Wat naar om te lezen dat Paco een terugslag heeft gehad  :'(.
Goed van je dat je even bij hem op bezoek bent geweest, dat vind ik echt dapper van je en daar zal Paco ook heel blij mee zijn. Hopelijk beseft Paco hierdoor dat hij echt moet vechten zodat hij weer terug kan gaan naar jullie.
Ik heb het echt zo met jullie te doen, ik krijg er echt tranen van in mijn ogen.
Zet hem op Paco!
Heel veel sterte voor jullie toegewenst, ik duim heel hard mee en denk aan je.

:-* Danielle

*~Jeanine~*

Karin, Rick en Patrick,

Heel erg veel sterkte.
Ik vind het verschrikkelijk dat jullie lieve Paco een terugslag heeft gekregen.  :'( :'( :'(

Ik heb er gewoon geen woorden voor.

Lieve Paco kom op doorvechten knulletje je mama, papa, Patrick en de meisjes hebben je nodig. Geef niet op kereltje.

Ik duim, hoop en bid dat Paco het gaat redden en juulie weer samen zullen zijn.
Denk aan jullie.
Heel erg veel sterkte in deze onzekere tijden.

Liefs Jeanine.

Dierenfreackske

Monky

Och Karin... en Paco...

Alles is al gezegd.
Weet dat ik aan jullie denk in deze moeilijke tijd.

Heel veel sterkte Karin, ik leef met je mee en voor Paco:

Liefs,
Monique

Hermien

Ach Karin, wat een toestand. Wat is het heerlijk om van dieren te houden, maar wat is het ook vreselijk moeilijk wanneer het niet goed met ze gaat. En wat is wijsheid? Natuurlijk hoop ik voor jou dat je lieve Paco er weer bovenop komt. En als dat niet zo is kun je je nog slechts troosten met de gedachte dat Paco een heel fijn leventje bij jou heeft gehad. Van kaarsje branden ben ik zelf niet zo'n voorstander, maar uiteraard duim ik op mijn manier voor een positieve afloop. Sterke meid! En een stevige knuffel van mijn dondersteentjes Gabber, Goofy en Silvo.

margreet

hallo Karin,

Ik sluit me bij alle lieve woorden aan,
Hoop van harte dat Paco hier door heen komt.
Ik leef met je mee.

groetjes Margreet