Paco, Vicky Nienah en Xena Foto update 07-08-2010

Gestart door Kaatje, 15 augustus 2007, 16:45:43

« vorige - volgende »

Kaatje

10 januari 2008, 23:25:59 #1545 Last Edit: 10 januari 2008, 23:35:09 by Kaatje
Citaat van: Gerda op 10 januari 2008, 16:46:12
Hoi Karin,

Fijn dat Paco er niets aan over gehouden heeft. Maar soms kun je zo voorzichtig zijn en er kan toch iets gebeuren.
Bij een vriendin van mij is er ooit een valkje weggevlogen op een manier die je bijna niet kan geloven. Het valkje in de kamer schrok van de papagaai, vloog de gang op de bocht om en toen de keuken in, waar een kantelraampje een paar centimeter open stond. En dus toch door het raampje naar buiten. Dus ze voelen de windstroom van een open raam en hup er naar toe.

Een reflex, net als naar het licht toe vliegen!

Hoi Gerda,

Eindelijk even nog een bericht gevonden waar ik op wilde reageren !! Wij luchten dus ook altijd en bij ons staan boven dan ook altijd de ramen open, zowel in de zomer als in de winter, .... in de winter altijd maar 10 cm en in de zomer staat hij helemaal open geschoven, ... net zulke ramen als de schuifpui eigenlijk !!

Wat een vreselijke trieste toestand en wat een bijzar ongeluk maar je hebt wel helemaal gelijk, ... ze vliegen dus echt naar het licht toe en nu weet ik dus ook dat ze met de windstroom mee vliegen en dat dit een reflex is !!

Paco zat van de week trouwens op de trap, ... maar sinds we Paco hebben Blijft zowel de deur van de slaapkamer dicht, als de deur van de computerkamer op de 2de verdieping !! Op de zolder staat het raam ook altijd open maar ook daar zijn de deuren tegenwoordig dicht omdat Paco nog wel eens met regelmaat met Patrick mee naar boven mag, .... hij showt zijn Paco dan voor de webcam  ;)

Bah ik krijg kippenvel van dit verhaal en ik ben dus blij dat Rick hier juist altijd naar vraagt en dan nog eens extra gaat kijken of de deuren wel echt goed dicht zijn, maar daarin tegen trekt hij dus wel dood leuk de ene kant van de vitrage open  ::) Wat mij betreft dus net zo gevaarlijk !!!

Maar van de zomer komen er dus echt horren, ... wat er ook gebeurt !!!

Bedankt voor je verhaal, ....

Liefs Karin

Sharon

Hoi Karin,
ik vind het echt geweldig van je dat jullie altijd zo goed controleren of de deuren wel dicht zijn zodat er niet zulke voorvallen kunnen gebeuren.
Voordat ik Angel uit de kooi haal, zorg ik er ook altijd voor dat er niets is waardoor ze eventueel naar buiten zou kunnen gaan. Als ik haar uit de kooi neem, gaat ze altijd mee naar mijn slaapkamer, en ik zorg van tevoren er altijd voor dat de ramen dicht zijn. Ik heb van die kantelramen, en er staat er maar ééntje open. Daarachter zit iets wat ervoor zorgt dat er in de zomer geen muggen en vliegen binnenkomen. Ik moet er dan ook niet aan denken wat er zou gebeuren als het raam openstaat, en Angel tussen het raam en die 'horde' terechtkomt... Daarom ben ik daar ook heel alert op.

Leuk dat je zoon zo met Paco wilt showen.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Kaatje

Hoi Sharon,

Ja daar moeten we dus zeker niet aan denken !! Fijn dat jij ook zo goed op let, hier komen er van de zomer dus echt horren hoor !! En ja, we kunnen niet voorzichtig genoeg zijn, ik zou het mezelf dan ook nooit vergeven en ik geloof niet dat ik hier overheen zou kunnen komen, brrrr echt maar even niet aan denken want anders springen de tranen me in de ogen  ::)

Liefs Karin

Kaatje

Hier nog even een filmpje !!

Paco is duidelijk niet  tevreden met het meubilair op het balkon !! Hij laat dit dan ook zichtbaar merken en gooit gewoon een stoel over de balustrade heen  >:(

Echt een deugniet, maar wel een hele lieve deugniet   ;D

Vanavond nog wat foto's  ;)

Groetjes Karin

♥Debby♥

Hahahaha.. Die Paco.. hij is het gewoon helemaal zat dat hij steeds moet opruimen voor de dames!  ;D

wat een superfilmpje zeg!!!!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

*Manon*

Hoi Karin,

;D ;D ;D ;D Nou uh... Paco verhuren we maar geen kamer weer hé... hij maakt er een rommeltje van!!
Echt leuk filmpje hoor!
Enne.. Fijn dat de douchekop zo goed bevalt!

Groetjes Manon

Anja

Hoi Karin,

Wat een leuk filmpje.

De dames zijn totaal niet onder de indruk van de actie van Paco.

Hij wil gewoon wat comfortabele stoelen neem ik aan ;D ;D ;D ;D

Groetjes Anja

Gerda

Hoi Karin,

Ik heb smakelijk gelachen om Paco! En dan dat 'zwiepgeluidje' terwijl de stoel van het balkon af vloog! Geweldig!

Het is een heerlijke deugniet!

Liefs, Gerda

Anke

Hoi Karin,
Wat een geweldig filmpje ;D
Heerlijk hoe Paco met zwier die stoel van het balcon mikt ;D ;D
En jouw commentaar erbij, ik heb hier zitten schateren ;D ;D ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Karin

Wat weer mooie foto's. Echt prachtig. Ik had heel wat bij te lezen. Ik las ook dat Paco een klein ongelukje gehad heeft? Maar dat hij nu weer opgeknapt is? Gelukkig maar.

mara

Kaatje

Hoi hoi allemaal,

Bedankt voor de leuke reacties :D  Ik had dit, terwijl ik stond te flimen dus ook helemaal niet verwacht want zoiets heeft hij dus nog nooit eerder gedaan  :o :o

En Deb, ik denk inderdaad dat hij het misschien wel zat is dat de dames te stoelen steeds omgooien  ;)

Hoi Manon, ... dit doe je inderdaad niet als je een kamer huurt  ;)

Hahaha, ik denk het Anja ... hij wil vast stoelen met lederen bekleding  ;D

Hoi Gerda,

Ik heb ook smakelijk moeten lachen hoor, uiteraard heb ik dit niet laten zien want anders denkt hij dat hij nog leuk is ook en gaat hij straks met alles gooien  ;)  Maar dat zwiepgeluidje en dan de klap van het stoeltje op de plavuizen maakte het wel helemaal compleet, de stinkerd  ;D

Hoi Anke,

Ik was zo verbaast dat ik uit mezelf begon te praten, zoiets mag toch niet ... en ja Paco moet dit inderdaad terug betalen, hij is nu dus al druk met fluiten  ;)  En ik heb er na het bekijken nog een keer echt smakelijk om zitten lachen  ;D

Hoi Mara,

Alles is gelukkig meegevallen hoor, een echt ongelukje heeft hij dan niet gehad maar het had wel kunnen gebeuren !!

Groetjes Karin

( en nu snel foto's )

Kaatje

En dan nu eindelijk de foto's ... ( ik heb visite gekregen en die bleven eten en zijn nu dus net pas weg  ;)  )

Ben ik beeld !?

Hee, ik zat hier toch eerst  >:(

Meiden ruzie !

We mogen er toch wel samen op Xena !?

Nou vooruit dan maar  :-\

Ik weet wel dat ik Paco straks zo om mijn valkjes pootje wikkel hoor !!

En ik ga Nienah gewoon om mijn valkjes pootje wikkelen, let maar eens op !!

En de laatste !!

Xena is ook een lieverdje hoor !!

Groetjes Karin

*Yvon

Hoi hoi

Ik denk dat Paco wat groter en zwaarder meubilair wil.  :P
Mooie grote leren fauteuils.  :D
Je foto's zijn echt waanzinnig mooi !!  :-* :-*

Groetjes Yvon

Zit ik net mijn berichtje te plaatsen wil ik verzenden,plaatste je weer van die mooie foto's.  ;D

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Anke

Hoi Karin,
Prachtige foto's weer ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi Karin,

Je hebt weer mooie foto's geplaatst zeg.

Ik heb er weer van genoten hoor. En je ziet het ze denken.........................................................

Groetjes Anja