Paco, Vicky Nienah en Xena Foto update 07-08-2010

Gestart door Kaatje, 15 augustus 2007, 16:45:43

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Prettig kerstfeest !! Ann

Gerda

Hoi Karin en Rick,

Hier nog een paar laatste foto's, gisterenochtend genomen (en eentje van Xena van een weekje geleden).

En nog een kerstfoto!

Liefs, Gerda

Anja

Hoi Gerda,

Wat een mooie foto's zeg.

Hoi Karin,

Hoe is de eerste nacht gegaan? Alles goed verlopen?

Groetjes Anja

Mara

Hoi Karin

Ik ben ook wel benieuwd hoe de eerste nacht verlopen is.

Had ik jullie al fijne Kerstdagen gewenst? Hoop het wel, anders nog een keer.....

Ik wil jullie hele fijne en gezellige Kerstdagen toewensen en het allerbeste voor 2008.

Mara en de vogels van Het Bonte Vogelparadijs

Dierenfreackske

Hoi Gerda .....hele mooie foto's zijn het en hele mooie valkjes hoor !!!Grtjs Ann

Anke

Hoi Karin,
Hoe gaat het nu met Paco en zijn harem?
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

♥Debby♥

Alles goed gegaan Karin?

ben reuze benieuwd naar de foto's!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Sharon

Hoi Karin,
ook ik ben zeer benieuwd hoe de drie dames hun eerste nacht bij je zijn doorgekomen. Goed waarschijnlijk?

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Kaatje

Hoi hoi allemaal,

Bedankt voor jullie leuke en lieve berichtjes, en Gerda de foto's zijn geweldig van de laatste dag !!

Vicky, Nienah en Xena hebben vannacht het eerste gedeelte in de kleine kooi doorgebracht, ... ze klommen gelijk naar het hoogste punt en bleven eigenlijk maar in de tralies hangen, de zitstokken waren helemaal niet interessant ::)

Gisteravond hadden ze de grote kooi al een beetje zitten verkennen en dat beviel volgens mij wel ! Vanmorgen om 6:30 ben ik naar beneden gegaan en toen zag ik dat ze nog steeds in de tralies hingen ... dit vond ik zo zielig !

Rick was ook wakker en vroeg gelijk hoe het met de kleintjes ging, om 6:30 hebben we dan ook maar besloten om de grote kooi te "verbouwen" en de kleintjes over te plaatsen !

Hier voelde ze zich zichtbaar op hun gemak, net alsof ze wilde zeggen, he he ... eindelijk, we zijn al groot hoor !!! Ze gingen ook gelijk lekker op de zitstokken zitten, dus dat was een hele opluchting voor Rick en mij  :D

Rond de klok van 8:00 weer naar bed gegaan en ze sliepen inmiddels als prinsesjes. Toen we vanmorgen wakker werden en de woonkamer in kwamen hadden ze het lekkers en het eten al gevonden en zaten lekker te eten met zijn viertjes  :D

Paco toloreert Vicky, Nienah en Xena heel goed en andersom ook .... Paco slooft zich echt enorm uit, zit veel te fluiten en te brabbelen, spreidt zijn vleugels en probeert zoveel mogelijk indruk op Nienah te maken ... zo lief !!! Vicky is helemaal gek met Rick en er wordt hier heel wat afgekroeld en Xena is ook een lieverd en kroelt ook heel erg graag en heeft weer een oogje op Paco, zo schattig !!!

Het gaat hier dus eigenlijk bovenverwachting goed en dat geeft een fantastisch gevoel !!! Gerda en Ronald hebben echt ontzettend veel liefde in Vicky, Nienah en Xena gestopt en we zijn jullie hier dan ook enorm dankbaar voor, ... ze zijn ook keurig opgevoed en Rick en ik zijn werkelijk helemaal in de gloria !!

Vandaag de dennenappel, het rode trosgierst, het gewone eten, het krachtvoer en wat pluimjes tevoorschijn gehaald en lekker in de speelplek gelegd, .... dit vonden ze dus ook echt één groot feest !!!

En ik heb natuurlijk foto's gemaakt, sommige zijn heel mooi en sommige wat overbelicht, maar ik blijf oefenen en ik wil ook een cursus fotograferen volgen ( daar moet ik nog even voor kijken ) in het nieuwe jaar !!!

Hier komen wat foto's, niet allemaal even mooi van kwaliteit maar wel net zo leuk  ;D

Heel veel liefs en bedankt voor jullie belangstelling en leuke berichten allemaal  ;D

Dat is leuk !

Portret Paco.

Met zijn viertjes  :D

Xena en Nienah

Nienah en Xena

In de speelplek

Toch wel erg favoriet !

Groetjes Rick en Karin

Gerda

25 december 2007, 23:24:44 #1254 Last Edit: 26 december 2007, 11:39:28 by Gerda
Hoi Karin en Rick,

Fijn dat het zo goed gaat! En erg leuke foto's!
Vooral deze is mooi, goed van licht en spannende compositie:

Leuk ze zo te zien scharrelen, nou die komen niets te kort! Ze zijn in een paradijsje terecht gekomen!

Liefs, Gerda

Sharon

Hoi hoi,
nou, dat gaat echt super bij jullie lees ik wel! Gelukkig maar. Wat ontzettend fijn dat de meiden zich eigenlijk al meteen thuis voelen in de grote kooi en ze toch nog op stok geslapen hebben deze ochtend.
Echt super dat ze elkaar ook zo goed tolereren en accepteren. Echt heel fijn.

De foto's zijn echt ontzettend leuk en lief! Heb er erg van genoten.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Anja

Hoi Karin,

Fijn dat het zo goed gaat saampjes. Je hebt erg mooie foto's gemaakt hoor.
Mijn complimenten.

Die dennenappe kun je die zo in DW kopen of heb je dat zelf gemaakt?

Klopt het dat ik ook een schommel boven de speelplek zie hangen?

Geef ze maar alle 4 een dikke kerstknuffel van me.

Groetjes Anja

Kaatje

Hoi Gerda,

Bedankt voor je complimentje, ... het is nog een hele klus hoor want van de 100 foto's zitten er misschien maar 5 "goede" tussen, maar we blijven oefenen en ik vind het in ieder geval heel erg leuk om te doen  :D

De dames hebben het inderdaad heel erg naar hun zin en we proberen dan ook alles te doen om hun hier een paradijsje te geven, maar zo te merken genieten ze echt met volle teugen van alles wat nieuw is en al het "nieuwe" eten  :D Vanavond aten we vis met aardappelen en worteltjes, ik had een bakje met wat worteltjes en een klein beetje aardappel kruim neergezet, Xena en Paco vonden dit echt geweldig  :D Nienah en Vicky hadden zo iets van, neuhh bedankt en gingen vanzelf de kooi in om lekker zaadjes te eten  :D

We zullen er ook alles aan doen om te zorgen dat ze niks tekort komen !

Hoi Sharon,

Fijn dat jij ook genoten hebt van de foto's en ja we waren echt blij dat ze zo heerlijk op de stok zaten toen we beneden kwamen ... Het accepteren is ook echt geen probleem en ook daar zijn we super gelukkig mee, .... kortom we hebben alles wat we ons konden wensen, zelfs meer dan dat  :D

Liefs Karin

Kaatje

Hoi Anja,

Ja de dennenappel kan je hier bij Pets place kopen en je hebt het inderdaad goed gezien, er hangt een schommel en ook daar zitten ze heel graag op ! We moeten nog even wat kettingen halen om te schommel en nog een ander touw ( je zit net het knopje hangen ) te verlagen !

Maar Vicky vind het touw met draden en het knopje dus ook reuze interessant ! Ik zal ze alle vier een hele dikke knuffel geven, ze zitten namelijk nog lekker op de kooi te kroelen en te dutten maar gaan zo de kooi in  :D

Groetjes Karin  :-*

sandy

ik ben blij dat het zo goed met ze gaat wat een mooie fotos zeg TOPPIE