Paco, Vicky Nienah en Xena Foto update 07-08-2010

Gestart door Kaatje, 15 augustus 2007, 16:45:43

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Karin,

Wat heb je toch een fantastische handtekening.

Groetjes Anja

Caroline

:D Ik wilde je net hetzelfde komen vertellen.  :D

Hij is heel erg mooi gemaakt.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Sharon

Hoi Karin,
het mag voor jou dan misschien vanzelfsprekend zijn allemaal, maar dat is het niet voor iedereen hoor.

Je hebt echt een prachtige handtekening gemaakt meid! Super gewoon. Wat is die Paco van je toch een ontzettend knappe vent  ;D

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Kaatje

18 december 2007, 11:42:15 #1113 Last Edit: 18 december 2007, 12:14:47 by kaatje98
Hoi Anja, Caroline en Sharon

Dank jullie wel en ik had eigenlijk nu pas wat tijd over bedankt voor de complimenten  ;) De foto heeft Gerda  gemaakt toen we de laatste keer bij haar en de valkjes waren en ik heb deze foto dan ook gewoon uit Gerda haar boekje "gepikt"  :D  Dus eigenlijk gaat alle eer van de foto naar Gerda en ik heb hem alleen maar bewerkt  ;D

Maar ik vind de foto natuurlijk ook echt super geworden en Paco is ook echt een heerlijke vent, als ik een valkje was geweest was ik dan ook direct voor zijn charmes gevallen.

Vanmorgen schrok ik een beetje, Paco kwam lekker naar me toe vliegen voor een kroel en uiteraard hebben we even lekker gekroeld, toen dacht ik dat hij bij zijn staart gebloed had, .... gelukkig zag ik vrijwel gelijk dat het spaghetti saus van gisteren was en hij is net even lekker met Patrick onder de douche geweest .... Het zit er alleen nog een klein beetje op dus dat zal langzaam weg moeten trekken denk ik  8)

Groetjes Karin

Monky

18 december 2007, 11:55:10 #1114 Last Edit: 18 december 2007, 12:01:48 by Monky
Hi Karin,

Je hebt ook weer de nodige onrust gehad de laatste paar dagen... Gelukkig gaat het met Vicky weer beter  :)

Kleine Vicky gaat een heerlijke tijd bij jullie tegemoed en de andere 2 natuurlijk ook  ;D Wat willen de valkjes en Gerda nog meer?  ;D ;D

Trouwens, ik vind je handtekening erg mooi  :)

Groetjes,
Monky

Sharon

Hoi Karin,
hahahahahaha... Spaghetti aan zijn staart  ;D ;D :P Wou hij soms zijn staart gebruiken om de spaghetti op te rollen?  ;D ;D  :P
Ik kan me wel voorstellen dat je toch ff geschrokken was hoor. Gelukkig was er niets aan de hand.

Enne... ik weet dat die foto van Gerda is hoor, maar jij hebt hem prachtig bewerkt.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Peggy

Hoi Karin,
Ik vind het zo fijn,dat het langzaamaan toch beter gaat met Vicky en idd;   ze is en blijft Vicky !  je gaat zo idd zelfs nog meer van haar houden.
Dus het valkje op de foto ( handtekening ) is Paco;  de stoere vent ?  8)   Knapperd hoor.
Gr peggy

;D ;D  wel komisch ;  spaghetti op zijn staart  ;D

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Anke

Hoi Karin,
Hi hi die Paco, spagettisaus op zijn staart ;D
Wat is het toch een lekker ding :-*
Fijn om te lezen dat het met Vickie weer iets beter gaat!!
Oh ja en je handtekening: Prachtig!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Kaatje

Hoi Sharon, Peggy en Anke,

Paco is een echte doerak want zelf had hij ook wat spaghetti sliertjes gekregen, toen ik mijn bord leeg had gegeten is hij daar lekker overheen gelopen en heeft hij wel hele gekke capriolen uit lopen halen want het zat op de bovenkant van zijn staart  ::)

Hij heeft naast zijn effe grijze staartveren nog 2 gele zitten en daar zag ik dus de saus opzitten, een ondeugd is het, maar wel een heerlijke ondeugd, ben zelf ook helemaal verliefd op hem hoor met zijn lieve ondeugende loense donkere kraaloogjes  :D

Peggy en Anke, jullie ook bedankt voor het compliment over de handtekening  :D

Groetjes Karin

Yvette

En je hebt hele mooi handtekening

Anja

Hey die Karin,

Wat een deugniet die Paco...............om jou zo te laten schrikken ;D ;D ;D ;D

Hij dacht dat bewaar ik lekker tot morgen ;D ;D ;D

Dikke knuffel,

Anja

Gerda

18 december 2007, 21:22:39 #1121 Last Edit: 18 december 2007, 21:43:23 by Gerda
Hoi Karin,

Als opkikkertje ook even de serie bij jou neergezet!!

Bij de foto staat de dag aangegeven. Dit is het aantal dagen dat Vicky en Nienah oud zijn. Xena is twee dagen jonger!
Dag 3 is dus de geboortedag van Xena.

Dag 0

Dag 3

Dag 4

Dag 5

Dag 7

Dag 8

Dag 9

Dag 10

Dag 11

Dag 12

Dag 13

Dag 14

Dag 15

Dag 16

Dag 17

Dag 18

Dag 19

Dag 21

Dag 22

Dag 23

Dag 24

Dag 26

Dag 27

Dag 31

Dag 32

Dag 34

Dag 35

Dag 38

Dag 40

Dag 41

Anja

Hoi Karin,

Wat een mooie babyfoto's van de valkjes.

Wat groeien ze snel hè?

Groetjes Anja

Mara

Hoi Karin

Ik zou het ook vanzelfsprekend vinden om het betreffende valkje een huisje te geven, maar zo denkt niet iedereen..

Wat een mooi opkikker heb je gekregen zeg, daar kikker jij niet alleen van op hoor.  ;)

En dank je wel voor de mooie kaart!

mara

Bello

Oh Gerda dat is mooi zo'n foto reportage van de 3 valkjes.

Deze moet je zker bewaren hoor Karin!!!!

Wat gaat dat hard zeg.

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel