Paco, Vicky Nienah en Xena Foto update 07-08-2010

Gestart door Kaatje, 15 augustus 2007, 16:45:43

« vorige - volgende »

Anke

Hoi Gerda,
De kleintjes worden groot :)
Fijn dat ze al zo proeven van de zaadjes!
Hopelijk blijft de ontlasting van Vicky nu zaadjes vrij.
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Kaatje

Citaat van: Gerda op 11 december 2007, 00:04:58
Foto van de dag:

Vicky heeft vandaag toch lekker van de potency mash zitten eten. De anderen mochten van haar niet bij het bakje  ;D
Maar later zaten de anderen er ook van te snoepen! Ook eten ze goed eivoer. Vandaag en gisteren dus niet gepapt. Maar even aanzien of de ontslasting goed blijft.

Liefs, Gerda

Hoi Gerda,

Wat fijn dat Vicky lekker van de potency mash heeft zitten eten en de anderen ook natuurlijk !! Ik zal ook zorgen dat ik de mash weer in huis heb als ze hier komen ! Ik hoop ook heel erg dat de ontlasting van Vicky nu echt de goede kant op gaat en het zo blijft  :D

Liefs Karin

Gerda

Af en toe heb je even een opkikkertje nodig.

Daarom deze valkjeslamp!

Liefs, Gerda

Kaatje

Hoi Gerda,

Wat ontzettend lief van en ook nog eens op het juiste moment !! Ik ben er stil van, je bent een kanjer !!!

Liefs  :-* Karin

*Petra*

Wat is het toch een mooi stelletje, hoe kun je daar nu NIET verliefd op worden?

Gr. Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Anja

Hoi Gerda,

Wat een lieve foto. Ook hier zag ik die op het juiste moment.

Dank je wel.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Gerda

Dat is inderdaad een opkikkertje. Hele mooie foto!

mara

Anja

Hoi Karin,

Als ik het goed begrepen heb kun je al bijna beginnen met aftellen. Spannend zeg.

Groetjes Anja

♥Debby♥

Het wordt tijd voor een ticker Karin! hahaha.. Spannend!!!!

ik hoop dat je 3 schatjes het zo goed blijven doen en dat jullie kerst met 4 valkjes vieren...

We gaan duimen!!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Sharon

Hoi Karin,
nou, hier gaat ook alles goed lees ik wel. Daar ben ik heel blij mee.
Wat leuk zeg, dat je de zusjes misschien al met Kerst bij je hebt! Dat zou echt super zijn natuurlijk. Ik zal voor je duimen hoor.

Hebben jullie nu trouwens al een naam voor het laatste naamloze valkje?

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Anja

Even ophijsen.................je moet wel op de eerste pagina blijven ;D ;D ;D

Hoe is het met Paco?

Groetjes Anja

Kaatje

Hoi Anja,

Ja het aftellen is echt begonnen hoor meid en als alles goed gaat en Gerda weet zeker dat ze er klaar voor zijn dan zullen we ze met open armen worden ontvangen .... joepie ... echt heel spannend ja  :D

Hoi Debby,

Ja eigenlijk wel hè  ;) Maar eigenlijk is het nog ruim een weekje als alles goed gaat dus dat is dan eigenlijk wel weer heel erg kort voor een tikker, maar eerlijk gezegd had ik er wel al naar gekeken hoor  :D

Hoi Sharon,

Dat zou zeker heel erg super zijn, maar wat ik al zei,.... we wachten geduldig af tot de meiden er helemaal klaar voor zijn en Gerda het "startsein" geeft  :D Rick heeft toevallig vandaag de naam bedacht voor het jongste exemplaar, haar naam wordt Xena  :D ( heldin )

Hey Anja,

Wowie  :o :o was het topic al zover weggezakt !? Straks lekker foto's knippen en ik zal jullie ook lekker verwennen met foto's ... even nog goed de gebruiksaanwijzing lezen en experimenteren en dan moet het vast gaan lukken, ... tja jullie zijn nu heel erg verwend door een perfecte fotografe maar ik zal zeker mijn best gaan doen  :D

En Paco !? Dat is een lekker ondeugende dondersteen die volgens mij net zo min kan wachten als ons ! Oja, misschien wel grappig ... ik had 2 mooie foto's uitgeprint en in een fotolijst gestopt. Gisteren blies en pikte hij naar de foto's en vandaag deed hij bij het zien van de foto's zijn koppie naar beneden, zo van ... ik wil wel gekroeld worden, lief hè  ;D

Groetjes Karin

♥Debby♥

mooie naam Karin!!!

Paco, Vicky, Nienah en Xena.. Schitterend!!! :-*

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

*Yvon

Hoi hoi

Xena vind ik ook een hele mooie naam net als de andere 2 namen.  :D
Je kan je camera ook op Paco uitproberen en ons mee laten keuren.  ;) :D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.