8 mei 2025, 15:34:24

Hoe aan te pakken???

Gestart door angelina, 12 augustus 2007, 16:25:54

« vorige - volgende »

angelina

Hallo,

Ik heb even een vraagje met betrekking op een paartje apart zetten om te kijken of ze dan wel willen paren en misschien voortplanten.
Ik heb inmiddels 6 valkjes zitten waaronder 2 mannen.
De eerste man is helemaal in Love met mijn eerste pop, maar verder als knuffelen met elkaar gaan ze niet.De pop zit ook geen kippetje. Terwijl de man toch wel een aantal pogingen gedaan heeft om op te stappen maar niet bij zijn vriendinnetje omdat die hem steeds wegjaagd.
Het andere mannetje knuffelt tegenwoordig ook met een popje wat af en toe wel kippetje zit maar dat mag niet gezien worden dus zodra ik maar in de buurt kom stoppen ze ermee. Meer zit er ook nog niet in met die 2 hoor moet ik zeggen.Tenminste zo lijkt het.
Dan heb ik nog een popje zitten wat wel steeds kippetje zit maar geen partner heeft maar wel om de aandacht vraagt.

Sinds een aantal maandjes zit mijn collectie in een mooi kamervoileretje dus de oude kooi kan ik als broedkooi gebruiken en ik wil er toch wel een poging toe gaan doen.
Zelf denk ik dat wanneer er een stelletje alleen zit er wel wat uit kan komen. Maar waar moet ik nou beginnen??
Welk setje zou ik nou het beste apart kunnen zetten??

Graag suggesties van jullie zodat ik een beetje weet waar ik kan beginnen.

Alvast bedankt.

Greetz Angelique

Love birdies

Rianne

Ik zou zelf kiezen voor het stel waarbij het popje al kippetje zit. :)
Maar wie weet, misschien gaat het andere koppel ook wel paren als je er een blok bij hangt. Proberen is weten :)