27 april 2024, 12:58:45

Andere dieren van Lin

Gestart door Lin, 25 juli 2007, 21:36:50

« vorige - volgende »

Lin

25 juli 2007, 21:36:50 Last Edit: 5 juli 2008, 18:18:43 by Lin
Vandaag de eerste fotos van mijn allereerste koppel grasjes!
Ik ben er erg blij mee. Exacte benamingen weet ik niet, dat mogen jullier vertellen. De man is volgens mij een blauw gezoomde (bont?)  puntkuif en is 2 jaar oud. De kuif zie je helaas niet goed. De pop is er een met een lila buik (geen blauw!) en gele vleugels en kop en is 1 jaar oud.

Ze zitten binnen in een kooi. Met 6 weken ongeveer wil ik ze in de vbuitenvoliere zetten. Ze hebben nog geen naam. Moet nog wat bedenken. Het mannetje is vrij tam, maar je kan hem niet aanraken. Wel heeft ie een beschadiging aan de kuif dus en is daar vies. Ik hoop dat ie het badderen snel ontdekt. ;D

Het mannetje was eerst met een ander en had daar mooie jongen uit waarvan 1 met kuif.



mannetje


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

*Yvon

Hoi hoi

Ze hebben wel hele mooie kleuren.
Int echt zal het well nog mooier zijn.  :D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Lin

ja de pop kan je niet zo goed zien. Een beetje kan je het zien dat ze paarser is op de eerste foto dan het mannetje.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

carco

Gefeliciteerd met je koppel grasjes!
Ze hebben zeker mooie kleuren.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Lin



Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Mara

Hoi Lin

Het zijn mooie grasjes als ziet het popje er een beetje verwilderd uit qua verenpak, maar dat vind ik niet zo gek na een verhuizing. Ze zijn echt heel erg leuk. Ik hoop dat je er veel plezier van hebt.

Mara

Lin

ja die was ontsnapt in de schuur tijdens vangen en ook in mijn kamer  :-X


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Inge88

Ik vind het mannetje het mooist. :) Maar wat kijkt hij boos zeg!

Wat zijn nu je plannen met dit koppeltje? Want ergens las ik dat je ze niet wilde houden?

Lin

Eerste opzet is om te kijken hoe het in de voliere gaat. Gaat het niet dan gaan ze weg, ze gaan niet in een kooi op de kamer. Mocht ik ooit een ander koppel zien die mooier is (of zelf een mooie man kweken) dan wil ik deze inruilen. Deze grasjes heb ik puur voor de kweek en ik kijk naar uiterlijk.

Ik zie ze niet als huisdier zoals al mijn andere dieren. Die gaan dus niet weg. ;D


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Mara

Citaat van: Lin op 26 juli 2007, 17:04:10
ja die was ontsnapt in de schuur tijdens vangen en ook in mijn kamer  :-X


Hoi Lin

Ja, ze zijn erg snel hoor..

Mara

Saar

Hoi Lin
Ik hoop dat je lilaatje terug vind :-\
Sterkte!
Groetjes Saar :-*

Lin

Citaat van: Saar op 30 juli 2007, 11:21:30
Hoi Lin
Ik hoop dat je lilaatje terug vind :-\
Sterkte!
Groetjes Saar :-*


was dit een reactie op Mara?
Of had je al gezien..? :-\

Helaas is Lilaatje ontsnapt.. :'( ik snap er niks van want het kooitje zat gewoon dicht en de andere is er nog. Het enige  wat ik kan bedenken is dat mijn vriend met nieuw voer geven het open heeft gelaten dat die ontsnapt is en bij terugkomst er niet naar gekeken heeft.. mijn buurvrouw heeft een voliere met grasparkieten en daar kwam ze vandaan ik hoop dat ze terugkomt.. Vanmiddag even oproepen plaatsen.. :-\ ik ben wel behoorlijk verdrietig..


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Saar

Ik zag het op Mp :-\
Sterkte ermee!
Groetjes Saar :-*

Lin



Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Carin

jeetje! Hopen dat ze weer snel terugkomt!