27 april 2024, 07:38:48

Andere dieren van Lin

Gestart door Lin, 25 juli 2007, 21:36:50

« vorige - volgende »

Caroline

Balen dat er alweer eentje weg is gevlogen.

Weet je nu al hoe het is gebeurt??

En ik lees kuifgrasje, is hij split kuifgrasje dan?? Ik zie namelijk geen kuif.  :-[

Sterkte!!

PS. Rocky fluit al diverse liedjes.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Inge88

Wat onwijs balen zeg! Maar stond er dan een raam open ofzo? Misschien komt ze op de voliere van je buurvrouw af... ik duim voor je.

Lin

30 juli 2007, 17:13:12 #17 Last Edit: 30 juli 2007, 17:15:06 by Lin
Citaat van: Carin op 30 juli 2007, 13:29:21
jeetje! Hopen dat ze weer snel terugkomt!


dank je  :-*

Citaat van: Caroline op 30 juli 2007, 15:30:13
Balen dat er alweer eentje weg is gevlogen.

Weet je nu al hoe het is gebeurt??

En ik lees kuifgrasje, is hij split kuifgrasje dan?? Ik zie namelijk geen kuif.  :-[

Sterkte!!

PS. Rocky fluit al diverse liedjes.  :D


Hey,

Jij ook sterkte met Indy..zie nu pas aan je handtekening..(krijg je als je zo weinig online bent..) :-[


Nee zij is geen kruifgrasje die blauwe is er wel een. Kan je alleen niet goed op de foto zien..

dit is een gewone grasparkiet die weggevlogen is. alweer een? oh je bedoelt Piedie zeker? ja zeker balen.. Wat leuk dat Rocky fluit! daar zal je moeder wel blij mee zijn.


Citaat van: Inge... op 30 juli 2007, 16:00:57
Wat onwijs balen zeg! Maar stond er dan een raam open ofzo? Misschien komt ze op de voliere van je buurvrouw af... ik duim voor je.


ja een klein raampje bovenin.. niet eens helemaal open:-\ ik hoop ook dat ze terugkomt. ik vind het ook zo zielig voor mijn buurvrouw ze wilde hem eigenlijk zelf houden, maar gaf haar toch aan mij en nu is ie per ongeluk ontsnapt.. :'(


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Caroline

Alweer, bedoel ik met je hebt ze net en nu alweer 1 v.d. 2 weg. Op die manier.  ;)

En ik ken van TT´s de kuifgrasjes en die zagen er heel anders uit.  ::)

Zoals deze, vandaar mijn vraag is die van jouw dan misschien split ervoor.





En bedankt voor je medeleven.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Mara

Hoi Lin

Wat balen zeg, ow jee....echt vreselijk hoor. Ik ben ook altijd zo bang dat Pipo er tussenuit knijpt, hij is zo ontzettend snel...

Sterkte ermee.

mara

Lin

Hey caroline,

Je hebt allemaal verschillende: rozet kuif, puntkuif, dubbel rozet..en misschien nog wat waar ik niet op kom. De mijne is een puntkuif en die op de foto die jij laat zien zijn rozet kuifen. De jongen kunnen wel verschillende kuiven krijgen. Het laatste nest wat die man zat 1 puntkuif in.

En ja heb ze net en nu al weg..

Hey Mara,

Gisteren even naar de buurvrouw gegaan om te kijken of ze niet boos was of al nieuws had. Helaas geen nieuws. Vanavond/morgen maar even kijken of ik een andere bij haar kan kopen. Dan kan die meteen weer in quarantaine.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Lin

Gisteren bij de buurvrouw langsgegaan om te kijken of ze nog een mooi vrouwtje had. ik ga er niet vanuit dat Lilaatje nog terugkomt. Ze heeft al heel veel verkocht dus veel keus was er niet. ik heb gekozen voor dit vrouwtje.

alleen was de batterij op dus heb alleen deze wazige foto.


Past wel mooi bij het mannetje


ik noem het "koppeltje" Bont en Blauw  :D


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Christine

Jammer van Lila.
Ik zie net dat je er een popje bij hebt!
Het koppel past heel goed bij elkaar!!

Groetjes
Christine

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Lin

hey christine wat leuk dat je hier komt kijken! dank je wel! Ik moet nodig alles weer langs.. maar elke keer lijkt er wel wat te zijn dat ik niet alle dagboeken langs kan gaan. :-\


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Mara

Hoi Lin

Wat een mooi grasje zeg. Echt heel erg mooi en past goed bij je mannetje.

Mara

Lin

Dank je vind ik ook!

Gisteren 2 kwartels verkocht. Helaas blijkt die van Rianne een man te zijn dus die komt terug. dan heb ik nog 2 bruine en een zilveren man rondlopen.

Wanneer denken jullie dat ik een blok kan ophangen bij de grasparkieten..hoeveel weken/maanden?


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Saar

Hoi Lin
Vertonen ze al gedrag van een koppeltje?
met elkaar 'zoenen', eten geven aan elkaar poetsen etc?
Of is die 'klik' er nog niet?
Groetjes Saar :-*

Mara

Hoi Lin

Zogauw die 'klik' er is zou het volgens mij gewoon moeten kunnen.

Mara

Lin

Nee joh..die klik is er nog niet..had ik ook niet verwacht hoor. Maar wanneer die er is zou het dus kunnen?


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Saar

Citaat van: Lin op  2 augustus 2007, 17:04:11
Nee joh..die klik is er nog niet..had ik ook niet verwacht hoor. Maar wanneer die er is zou het dus kunnen?


Meestal kan t blok er dan bij :)
Maar bij hun moet de liefde dus opbloeien :)
Vaak als ik 2 grasjes koppel, zitten ze elkaar meteen te voeren enzo.. Indien dat niet zo is/was, wachtte ik altijd minimaal 3 maanden met t blok op te hangen :)
Groetjes Saar :-*