29 april 2024, 16:40:47

Amanda's valkjes Yuna en Suzie

Gestart door *Amanda*, 9 juli 2007, 11:24:25

« vorige - volgende »

Welke naam vinden jullie het mooist?

Rocky
0 (0%)
Jaapie
0 (0%)
Sammy
0 (0%)
Kenji
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 0

Poll gesloten: 12 juli 2007, 20:08:13

Inge88

Hey,

Wat fijn dat Jessy er is. Hoelang ga je de twee apart van elkaar zetten?
En kun je al veel met Jessy?

*Amanda*

Citaat van: Anja op 13 juli 2007, 18:01:16
Hoi Amanda,

Leuke foto's hoor en het gaat best goed samen of niet?
Je hebt ook een hele mooie handtekening.

Groetjes Anja


Hey Anja,

Dank je wel! Ik vond het zo'n lieve foto samen dat ik hem gelijk maar even in mijn handtekening heb gezet. En het gaat best goed samen ja... Yuna vond het eerst allemaal niks en wou veilig bij mij zitten maar later ging het stapje voor stapje steeds beter.

Citaat van: Christine op 13 juli 2007, 21:22:35
Allereerst gefeleciteerd met je nieuwe dagboekje..
Tja ik loop blijkbaar een beetje achter!
En alsnog ook feli met Jessy!
Ze is prachtig :D
Mooie foto's!
Ook de ouders van Jessy zijn mooi!

Groetjes
Christine


Haha geeft niet als je wat achter loopt hoor! Er is afgelopen week al veel gebeurd. Kan het soms zelf ook niet helemaal bij houden  :P

Heel erg bedankt! Ik vind haar ook prachtig!

Citaat van: Inge... op 13 juli 2007, 21:46:06
Hey,

Wat fijn dat Jessy er is. Hoelang ga je de twee apart van elkaar zetten?
En kun je al veel met Jessy?


Hey Inge,

Ik weet nog niet wanneer ik ze bij mekaar kan zetten. Ik kan eigenlijk nog niet zo heel veel met Jessy. Ze is best bang maar als ik haar eenmaal vast heb en ga kroelen dan doet ze lekker haar oogjes dicht. Ik denk dat ze nog moet wennen en wij haar tammer moeten maken maar ja Yuna is een goed voorbeeld en hoop dat we Jessy ook snel heel erg tam hebben.

Groetjes Amanda

Carin

Hoi Amanda,

Wat een lief valkje! Geniet ervan!

Groetjes!

Anja

Hoi Amanda,

Hoe is de eerste nacht gegaan met Jessy? Alles goed verlopen?

Groetjes Anja

*Amanda*

Citaat van: Carin op 14 juli 2007, 11:27:54
Hoi Amanda,

Wat een lief valkje! Geniet ervan!

Groetjes!


Zullen we zeker gaan doen! Dank je wel!  ;D

Citaat van: Anja op 14 juli 2007, 13:56:46
Hoi Amanda,

Hoe is de eerste nacht gegaan met Jessy? Alles goed verlopen?

Groetjes Anja


Hey Anja,

Alles is wel goed gegaan. Yuna heeft gewoon bij ons in de slaapkamer in haar eigen kooi geslapen en Jessy beneden in de andere kooi. Ze is al wat rustiger als je naar haar toe gaat en mochten haar gisteravond nadat we weer thuis waren, ook even kroelen.

Groetjes Amanda

Anke

Hoi amanda,
Dat klinkt goed!!
Doe het maar rustig aan met Jessy dan komt het helemaal in orde met het tam worden ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

aad

hoi amanda

kom even hier buurten  ;)
Leuke valkjes ..   ;)

Anja

Hoi Amanda,

Gelukkig is alles goed gegaan en begint ze al te wennen aan je.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Amanda

Wat fijn dat het goed gegaan is. Gelukkig maar zeg. Fijn dat je zo'n mooi valkje hebt gevonden.

Mara

*Amanda*

Allemaal heel erg bedankt voor jullie lieve berichtjes.

Ik heb even een vraagje. Ik heb in het stukje kraakbeen bij mijn oor (dat kleine harde lelletje, weet niet hoe ik het anders moet noemen) een klein knopje in en die is omgebogen zodat ik in mijn oor kan. Klinkt heel raar allemaal maar ja... Yuna zat net op mijn schouder en pakt ineens dat knopje. Ik haar snel pakken maar ik zag het ineens niet meer. Heb op de stoel en op de grond gekeken maar kan het niet vinden. Zou ze het hebben opgegeten? Kan dat? Het knopje heeft een soort figuurtje dus is best wel wat groter. Lijkt me niet maar zou het zo kunnen zijn? Straks gaat het niet goed omdat ze dat in haar lichaam heeft zitten.

Groetjes Amanda

Anja

Hoi Amanda,

het lijkt me niet dat ze dit heeft ingeslikt want daar is het te groot voor.
Kijk eens rustig op de stoel, op de grond, mss is het achter je shirt gevallen.

Groetjes Anja

*Amanda*

Hey Anja,

Heb ik allemaal al gedaan maar kan het niet vinden. Hoop dat ze het niet doorgeslikt heeft. Maar daar kom ik vast snel genoeg achter.

Jessy heeft toen straks heel even op mijn hand gezeten. Ze vond het wel raar allemaal en wou daarna snel weer weg. Gaat in ieder geval de goeie kant op.

Groetjes Amanda

Anke

Hoi Amanda,
Heb je het knopje al gevonden?
Leuk dat Jessy al even op je hand wil blijven zitten :)
Uiteraard vind ze het allemaal nog raar, dat went vanzelf ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*Amanda*

Hey Anke,

Heb nog steeds het knopje niet gevonden. Als ik die had gevonden voelde ik me er toch wat rustiger onder maar ja... ze poept wel normaal enzo dus denk toch niet dat ze het opgegeten heeft.

Ik heb vandaag Jessy weer even op mijn hand gehad en ze zat later op mijn been. Ik heb haar ook heel even mogen kroelen maar eigenlijk wil ze dat nog niet echt... maar als ik even bezig ben, merkt ze toch dat het fijn is en doet ze haar oogjes dicht.

Groetjes Amanda

Anja

Hoi Amanda,

Nog niet terug gevonden je knopje. Wie weet waar het heen is gesprongen als je valkje het laat vallen.

Je gaat goed hoor met Jessy. Ga zo door zou ik zeggen.

Groetjes Anja