29 april 2024, 18:20:55

Amanda's valkjes Yuna en Suzie

Gestart door *Amanda*, 9 juli 2007, 11:24:25

« vorige - volgende »

Welke naam vinden jullie het mooist?

Rocky
0 (0%)
Jaapie
0 (0%)
Sammy
0 (0%)
Kenji
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 0

Poll gesloten: 12 juli 2007, 20:08:13

*Amanda*

Hallo allemaal,

Vandaag is het zo ver! Ik ga zo van huis  :) Ik ben wel zenuwachtig moet ik eerlijk zeggen. Je kent de mensen niet, de stad/dorp niet en ik hoop dat Jessy zich goed voelt bij mij... Yuna voelde zich gelijk helemaal goed bij mij dus dat was een voordeel. Maar wat ook niet onbelangerijk is: of Yuna en Jessy zich fijn voelen bij mekaar maar ik denk dat dat wel goed zit.

Ik ben vanmiddag weer thuis. Dan zal ik even een verslagje doen  :D Tot straks allemaal  ;)

Groetjes Amanda

Anja

Hoi Amanda,

Spannend zeg. Ik ben benieuwd hoe het gegaan is.
Veel plezier.

Groetjes Anja

*Amanda*

Hallo allemaal!

Ze is er! Ze ziet er heel mooi uit.

De vrouw was heel erg aardig en liet me ook nog haar volieren buiten zien. Ze had nog een dochtertje van bijna 2 rondlopen die je de oren van je kop af lult hahaha vond dat erg leuk. Ze kon echt goed praten voor haar leeftijd. Ik heb Jessy moeder ook nog gezien, ik vond haar ook heel erg mooi. De vader was even foetsie ofzo haha. Ik krijg nog een certificaat van haar toegestuurd. Zodra ik die heb dan scan ik hem wel even in en zal ik die plaatsen. Ze had me trouwens ook nog naar het station gereden dus dat was erg aardig!

We hebben een lange reis gehad en ze zit nu even rustig in de kooi. Ik laat haar dus maar even en maak later even foto's voor jullie.

Groetjes Amanda

Anja

Hoi Amanda,

Fijn dat de reis en zo goed verlopen is.
Ben erg benieuwd naar je schoonheid.

Groetjes Anja

*Amanda*

Hier even wat foto's die nog gemaakt zijn bij Suzanne (daar komt ze vandaan) die zijn vandaag nog gemaakt dus erg recent. Vind het mooie foto's.









Groetjes Amanda

Anja

Hoi Amanda,

Ze is echt heel mooi hoor. Nu hoop ik dat ze goede vriendinnetjes wordt met Yuna.

Groetjes Anja

suus

Hai Amanda,
Ik heb je gevonden hoor! (haha).
Wat fijn dat de terugreis goed verlopen is. Mocht je het leuk vinden, kan ik ook nog een foto van de ouders zoeken, dan heb je het compleet!
(vader is niet foetsie ;), maar zat op het nieuwe nestje.....)

Ik kom hier af en toe wel eens, ik zal je boekje in de gaten houden!
Groetjes
Suzanne
Groet
Suus

Mijn liefste Chico

*Amanda*

Haha hey Suzanne leuk dat je even komt lezen in ons boekje!

Ik ga ze zometeen even samen los doen, kijken wat er gebeurd. Ik zag Jessy net al even wat van de zaadjes eten dus dat is goed.

Groetjes Amanda

suus

hoi hoi,
Ik heb het even opgezocht....



Het zijn de middelste op de tak (tenminste zo lijkt het.)Moeder, de cinnamon bonte witmasker zit op een laddertje net achter de tak.
Vader, bonte witmasker, split voor lutino is hier duidelijk op te zien!
(ouders heten Youri en Laika.)
Groetjes Suzanne
Groet
Suus

Mijn liefste Chico

*Amanda*

Hey Suzanne,

Wat leuk dat je dit even hebt geplaatst!  ;D Is leuk om dat af en toe eens door te lezen.

Had je het nog gelezen over diegene die een valkje uit Apeldoorn had? Annemarie heet ze en haar valkje heet Onan.

Groetjes Amanda

Mara

Hoi Amanda

Leuke foto's en gelukkig dat ze thuis is.

Mara

*Amanda*

Hey Mara,

Dank je wel!  :D

Even wat foto's die ik beloofd had om te maken. Gelijk dus die foto's van Punky en Yuna samen gezien (van vorige week) en ik moest wel even een paar keer slikken. Wat was het een mooi stelletje samen. Maar ja hier de foto's:




Hmmm... durven we wel dichter bij mekaar te komen?




Toch wat dichter bij mekaar  :)




Lekker samen poetsen. We voelen ons al wat veiliger bij mekaar.




Goh wat gezellig! Samen trosgierst delen!  :D


Dit waren ze even... ze zijn nu nog steeds samen aan het smukkelen. Daar ben ik erg blij mee. Yuna kan wel wat aandacht van een soortgenootje gebruiken.

Groetjes Amanda

Anja

Hoi Amanda,

Leuke foto's hoor en het gaat best goed samen of niet?
Je hebt ook een hele mooie handtekening.

Groetjes Anja

Christine

Allereerst gefeleciteerd met je nieuwe dagboekje..
Tja ik loop blijkbaar een beetje achter!
En alsnog ook feli met Jessy!
Ze is prachtig :D
Mooie foto's!
Ook de ouders van Jessy zijn mooi!

Groetjes
Christine

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Anke

Hoi Amanda,
Gefelicteerd met de thuiskomst van Jessie!!
Het is echt een mooie dame ;D
Fijn dat Yuna en Jessie het nu al zo goed met elkaar kunnen vinden :)
Geniet van je twee valkjes!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes