4 mei 2025, 09:00:49

Concert Meat Loaf

Gestart door Monky, 2 juli 2007, 10:44:38

« vorige - volgende »

Valerie

Ik ben het helemaal met je eens, Monique.
Die manager is, zoals ze dat in het Amerikaans zouden zeggen, een pr*k. Ik snap dat niet. Hoe kan die vent nu in 24 uur beter zijn?!
Iemand die hier een burn out heeft, komt maanden niet op z'n werk.
En dit is niet gewoon werk, maar nog best zwaar ook.

Mara

Hoi Monique

Als fan zijnde breekt zoiets je hart ja. Ik ben al jaren een fan van Toto en dat zijn ook niet meer de jongste mannen en toch blijven ze goed. Maar ik hoop dat ze zich nooit zo gaan kwellen, als je begrijpt wat ik bedoel.

Gelukkig dat je naar Dortmund bent gegaan.

Mara

Valerie

Als die manager hem zo laat doorgaan, sterft ie nog een keer op't podium.  >:(  :(

Hij zou beter fatsoenlijke rust nemen en dan een paar afscheidsshows geven.

Mara

Hoi Valerie

Ik ben het helemaal met je eens. Jammer genoeg zijn wij niet de manager van Meat Loaf.

Mara

Monky

Hi Mara en Valerie,

Ik zit wel te foeteren op de manager, maar hoeveel heeft Meat Loaf zelf er iets in te brengen? Ik weet dat als er een planning staat dat die mensen allemaal betaald moeten worden. Ook de dagen dat ze niet op het podium staan...

Maar Valerie, ik ben het met je eens. Hij had beter iets van een afscheidstour kunnen doen. En dan minder intensief.
En het zou me ook niet verbazen als hij op het podium er onder door gaat. Ik hoop alleen dat het dan niet op 20 november in Ahoy is  :-\

Tja Mara, Toto bestaan uit meerdere personen... Ik denk dan ook dat het bij Toto niet zo snel zal gebeuren.

Bedankt voor jullie reacties  :)

Groetjes,
Monky

Rianne

Toto is zeker nog zeer strak live, heb ze dit jaar gezien op Arrow Rock festival. Was echt super :)

Meat Loaf houdt dit niet langer vol. Als elk optreden een aanslag is op zijn lichaam, is doorgaan alleen maar zelfmoord. Ik ben dus ook bang dat hij dan op het podium zal sterven. Maar waarom gaat hij maar door? Ik denk dat er echt een heleboel fans zijn die het echt zouden begrijpen als hij zou stoppen. Of doe minder shows per jaar. En als die manager moeilijk gaat doen, kan hij die toch ontslaan? Wie betaald zijn salaris nu eigenlijk?

Mara

Hoi Monique

Dat scheelt zeker. Maar ik hoor aan de stem van Steve Lukather en Bobby Kimball dat zij ook ouder worden. Maar ze rocken hoor, echt waar.

Meat Loaf, hij moet gewoon stoppen voordat er niemand meer naar zijn concerten komt...Ik hoop niet dat hij zo een keertje dood neervalt op het podium.

Mara

Monky

Hi Rianne,
Ik weet dat hij leeft om te performen. Hij is ook een perfectionist. En hij vindt optreden leuk. Daarnaast is het ook zo dat het blijkbaar niet rendabel is om maar 1 show per week te geven.
Die manager heeft hij al 15 jaar. Je zou zeggen dat hij weet wat hij doet, maar we zullen het even moeten afwachten hoe hij de komende 2 weken doorkomt en of hij nog die volle agenda houdt.

Hi Mara,
Helaas is niet elke rocker hetzelfde en het is natuurlijk wel een feit dat Meat Loaf al 4 jaar lang loopt te sukkelen met zijn gezondheid. Maar dan zou je inderdaad zeggen dat hij moet stoppen, maar dat kan hij nog niet. Ik denk mentaal nog niet. Hij geeft niet op. En dat is denk ik naast de slechte management ook het probleem. En steeds als hij slechte recenties krijgt, denkt hij, ik zal ze bij het volgend concert een laten zien, maar hij graaft zijn kuil dieper en dieper... En misschien is dat ook de plek waar hij wil sterven... op het podium, maar dan hoop ik niet dat het de 20ste is in Ahoy  :-X

Hij is getrouwd, maar dan vraag ik me heel erg af wat zijn vrouw hier nou van vindt  :-\

Vanavond treedt hij op in Birmingham als dat ten minste nog doorgaat. Er zullen ongetwijfeld ook weer reviews van worden gegeven dus ik ben heel benieuwd hoe die zullen zijn.

Iemand heeft trouwens die laatste "beruchte"  woorden van het concert in NewCastle opgenomen...

http://www.youtube.com/watch?v=lmEXLyML69E

http://www.youtube.com/watch?v=0qr5Rs5VWng

:-\

Groetjes,
Monky

*Petra*

Hoi Monique,

Ik ben helemaal geen fan van meatlof. Het ene liedje wat ik van hem ken, vind ik wel heel mooi hoor. Maar verder heb ik er niets mee. Maar als ik dit van je lees en ik heb net die youtube opnames gezien, krijg ik het zelfs nog koud. Lijkt me vreselijk voor hem en ook voor jou, als trouwe fan om dit zo ze zien gebeuren. Ik kan me heel goed voorstellen dat je zoiets moeilijk van je af kunt zetten.

Sterkte, Petra

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Monky

Hi Petra,
Bedankt voor je reactie  :)

Helaas helaas.... Het concert van Meat Loaf op 20 november in Ahoy gaat niet door  :-\

Hij heeft een cyste op zijn stembanden ( lijkt wel te heersen  ::) ) Hij heeft zijn hele Europa tour afgelast en het is de vraag of hij in januari in Australie zal touren. Misschien is het wel heel goed voor hem om verplicht rust te nemen. Hij beweert in 2008 terug te komen... dat wachten we dan nog maar even af.

Op een of ander manier ben ik er niet heel erg rouwig om. Maar ik hoop wel dat hij in 2008 nog een keer terugkomt.

Ik ben wel heel blij dat we naar Dortmunt zijn geweest. Het is een mooie herinnering.

Groetjes,
Monky

Valerie

Eerlijk vind ik het fantastisch dat hij een cyste heeft. Hoe lelijk dat ook mag klinken. Nu zal hij EINDELIJK (hopen we toch) de nodige rust nemen.

Laat ons hopen dat ie flink hersteld en volgend jaar een spetterende show kan geven. ;)

Mara

Hoi Monique

Jammer dat het concert niet doorgaat, maar aan een kant ook wel goed want anders had hij misschien een slechte show gegeven en dan was het misschien heel erg tegengevallen. Nu zal hij toch echt rust moeten nemen.

Groetjes

mara

Monky

Hi allemaal,

Meat Loaf is weer langzamerhand concerten aan het doen. Hij begint in Groot-Brittanië en Ierland. Ik ben heel benieuwd of hij zijn stem genoeg rust heeft gegeven.

Toch hoop ik heel stilletjes dat hij ook weer een concertje doet in Nederland of Duitsland.

Groetjes,
Monky

Monky

Onvoorstelbaar... hij is echt weer een hele tour aan het plannen...

4 augustus komt hij weer naar Nederland...

We gaan nog een poging wagen  ;D

Groetjes,
Monky

Romy

Hoi Monky

Ik hoop dat hij voldoende hersteld is zodat je kan genieten van een fantastisch concert  :D Wat moet je nu blij zijn dat hij naar Nederland komt.  :D

Groetjes
Romy