28 april 2024, 23:40:17

Concert Meat Loaf

Gestart door Monky, 2 juli 2007, 10:44:38

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Monique

Ik ken niet zoveel nummers van Meat Loaf, maar meestal is het bij mij zo, ik hoor een nummer en ik weet meestal niet wie het is en dan later na hoor ik wie het was.

Mara

Anja


Wat dacht je van het nummer. paradise by the dahsboard light. Geweldig hoor.

Groetjes Anja

Monky

Hi Mara,

Heb ik ok vaak hoor... maar niet bij Meatloaf  ;D ;D ;D


Hi Anja,
Je zou dat live moeten zien  ;D
Het is een klein beetje een uitgekauwd nummer dus hij maakt er iedere keer een andere show van.
Wel heel gaaf.

Hij combineert eigenlijk altijd zag met toneel. Dat maakt zijn concerten juist zo leuk om bij te zijn  :)

Groetjes,
Monky

Mara

Hoi Anja

Dat vind ik persoonlijk een wat minder nummer maar het was wel het eerste nummer dat ik ooit van Meat Loaf gehoord heb. Wat zijn nog meer bekende nummers van hem, Monique?

Mara

Monky

You took the words right out of my mouth
Two out of three ain't bad
I'd lie for you and that's the truth
Life is a lemon
I would do anything for love

Er zijn heel veel hits geweest, maar volgens mij niet allemaal in Nederland


Groetjes,
Monky

Mara

Citaat van: Monky op  3 juli 2007, 16:48:38
You took the words right out of my mouth
Two out of three ain't bad
I'd lie for you and that's the truth
Life is a lemon
I would do anything for love

Er zijn heel veel hits geweest, maar volgens mij niet allemaal in Nederland


Groetjes,
Monky



Ja, dat eerste nummer ken ik ook. Zie je wel, vaak ken ik de nummers maar niet de artiest. Van Toto ken ik ook alle nummers hoor, en ook van Europe en Doro (zangeres Warlock) en de nummer van Within Temptation ken ik ook allemaal. En After Forever (die komen uit een dorp in de buurt van waar ik woon).

Mara

Rianne

Citaat van: Monky op  3 juli 2007, 16:48:38
You took the words right out of my mouth
Two out of three ain't bad
I'd lie for you and that's the truth
Life is a lemon
I would do anything for love

Er zijn heel veel hits geweest, maar volgens mij niet allemaal in Nederland


Groetjes,
Monky



Ik ken alleen Life is a Lemon niet. Niet vergeten Paradise by the Dashboard light ;)
Ow,,, was al genoemd!  :-[

Monky

klik hier

Hier kan je fragmenten van de nummers zoals ALIVE luisteren... klik op listen to samples en klik dan op ALIVE.

Dan heb je ook het lied bij de tekst die ik eerder geplaatst heb hahaha.

Hey Rianne, die wilde ik er inderdaad voor de volledigheid ook nog bij zetten, maar ben het vergeten  :P ;D

Groetjes,
Monky

Gerda

3 juli 2007, 18:26:19 #23 Last Edit: 3 juli 2007, 19:02:27 by Gerda
Hoi Monique,

Ik ben zelf ook een fan van meatloaf en heb alle nummers van hem (denk ik).
Ik vind zelf "objects in de rearview mirror may appaer closer than they are" een erg mooi nummer, ik denk wel mijn favoriet wat ballad betreft!

Natuurlijk Bat out of Hell is het beste nummer, dat geeft een kick!! Stereo op 10!!

Ik heb best een diverse smaak, maar de beste artiesten in mijn opinie (maar niet perse in deze volgorde):
Jackson Browne
Meatloaf
The Pretenders
Pablo Milanes (Cubaanse muziek)
Frederique Spigt
John Mayer (prachtig nummer: Waiting on the world te change, luister maar hier

Jammer dat Meatloaf op zo'n manier zijn concerten moet/wil afwerken. Sommige willen sterven in het harnas denk ik. Muziek is zijn leven, dus hij kan niet zonder, het is zijn drug.

Groetjes, Gerda

PS, nog vergeten te noemen: Blues Traveler en dan vooral zanger John Popper. Het nummer Hook is geweldig!!
Hier te zien: http://nl.youtube.com/watch?v=cjukZs6R6LI Let niet op de stomme beelden, de muziek is geweldig!


Anke

Hoi Monique,
Ik ken meatloaf inderdaad vooral van paradise by the dashboard light.
Zodra ik het woord Meatloaf zag, ging ik het meteen zingen :)
Wat jammer dat een zanger die eigenlijk te ziek is om op te treden dat toch doet. Hij doet het natuurlijk omdat hij de fans niet wil teleurstellen maar toch zoals hierboven al gezegd, verstandig is anders.
Ik kan me heel goed voorstellen dat je een rot gevoel had toen je favoriete zanger op het podium zich zo ellendig voelde en jij in de zaal, moet die martelgang machteloos aanzien :(
Ik hoop dat je nog lang mag genieten van alle mooie liedjes van Meatloaf!!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi Gerda,

Helemaal mee eens een prachtige ballad zeg.

Groetjes Anja

Monky

Deze is wel leuk.
Iemand heeft onder de muziek van Alive een videoclip van oude beelden gemaakt. Wel gaaf. Toen was hij nog fit... voor een groot deel. Hij is ook zo gek als een deur... dat maakt hem ook zo lief hahaha...
klik hier: ALIVE!!

Zo anders als dat wij hem zagen.
Als heb ik wel weer gelezen dat hij andere concerten wel weer goed deed...

Stom hè dat je zo lang over iets kan tobben... Maar ik voel me al een stuk beter.

Even voor Rianne  :D
Klik hier: Life is a lemon

Hey Gerda,
Wat leuk dat je ook een Meatloaffan bent  ;D
Ik moest wel lachen om die youtube video van het nummer Hook  ;D

Groetjes,
Monky

Wilma1

Citaat van: Monky op  3 juli 2007, 10:56:32
Citaat van: Wilma1 op  3 juli 2007, 10:53:23
Hij geeft het eigenlijk zelf al aan met zijn tekst..... "opgebrand, een tijdbom die de klok niet terug kan draaien"...daar heb ik repect voor, dit toch uit te brengen en alleen de echte fans zullen de zinnen goed begrijpen en zijn concerten nog steeds als fantastich ervaren, als je maar "meeleeft" in zijn normen en waarde!
;) Wilma



:-* :-* :-* :-* :-* :-*




Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Rianne

Hoi Monique,

ik ken het nummer echt niet :) Maar wel een sterk optreden zo te zien.

Monky

Hi Rianne,

Ik ga je echt niet de optreden van vorige week voorschotelen... die zal je zelf op moeten zoeken  :-[ :-X

:D

Het is een heel gaaf nummer om mee te zingen hahaha
Maar goed...
Je weet in elk geval nu over welk nummer ik het had  ;D

Groetjes,
Monky