29 april 2024, 01:46:46

Concert Meat Loaf

Gestart door Monky, 2 juli 2007, 10:44:38

« vorige - volgende »

Monky

Ja ja... de tour is alweer begonnen...

De eerste concert is weer geweest is Cork. En de eerste berichten waren positief.

Dit is wat een Meat Loaf fan schreef:

CitaatVoor alle liefhebbers: we hebben een Meat gezien die we jaren niet hadden gezien. Een Meat die zijn nummers rechtop kon zingen en niet meer krommend uit de noten uit zijn tenen moest halen. Nog niet alles verliep vlekkeloos maar dat is hem vergeven, hij en de band moeten er ook nog weer even helemaal inkomen en op elkaar inspelen.


Dit geeft de burger moed!!!

Dit schreef ze ook:

CitaatWat ook opviel dat Meat een andere outfit om zijn kont had. Die man was echt een stukkie slanker geworden zeg. Het staat hem veel beter.


Hij is dus eindelijk gaan inzien dat als hij zijn fans een show wil geven die hij voor ogen heeft, hij toch iets aan zijn gezondheid moest doen.

Ik ben trots op die man. Ik ben blij dat hij zijn rust heel nuttig heeft besteed.

4 Augustus komt hij dus naar Nederland en het is dan afwachten of hij tegen die tijd niet weer volledig is uitgeput.

Daarnaast zijn er ook recensies geweest van Plymouth en die waren iets minder lovend. We zullen het moeten afwachten.
Maar ik ben wel heel benieuwd!!!  ;D

Groetjes,
Monky

Yvette

Wat is zijn vak keihard al ben ik geen fan van hem maar toch kan je toch weleens medelijden mee hebben met die man en hoe oud is hij wel niet

Maar dit liedje is eigenlijk het enige van hem wat ik in 1980 gehoord heb als ik het nog goed heb paradise by the dahsboard light en ik vind dit liedje soms wel aardig

Monky

Vanavond is het zover....

Over 3 kwartier ga ik naar huis. Daar word ik door mijn zus opgehaald en gaan we richting Amsterdam... Ben zooooooo benieuwd. De reviews van de andere concerten waren redelijk goed.
Ik ga gewoon voor een heerlijke avond.

Jullie horen wel hoe het geweest is  :)

Groetjes,
Monky

Mara

Hoi Monique

Ow spannend, ook al lees je dit niet meer, ik wens je veel plezier!!

Mara


Romy

Hoi Monky

Is het concert niet zo goed meegevallen?
Je hebt er nog zo naar uit gekeken...  :'(

Groetjes
Romy

Monky

Hi Romy,

Het was ronduit slecht... Na alle goede reviews van voorgaande concerten in het buitenland ... Wat een teleurstelling :'(

Ik ben er echt kapot van. Ik denk dat dit de slechtste concert was van deze tour.

Het stomme is, dat ik waarschijnlijk de volgende keer gewoon weer naar zijn concert ga... misschien toch hopen op een betere afsluiting  :'(

Groetjes,
Monky

Yvette

Hoi Monky

Wat ontzettend jammer voor je en kost denk ik ook nog al wat zo'n kaartje dan wil je toch wat waar voor je geld

Rianne

Hoi Monique,

wat onwijs jammer zeg. Wat was er niet goed dan, en waar lag dat aan denk je?
Ik zou een volgende keer ook gewoon weer gaan hoor, als je de kans krijgt. Spijt krijgen van het feit dat je NIET geweest bent lijkt me altijd erger dan wanneer je spijt krijgt als je wel geweest bent.

Monky

Hi Rianne,

Meat Loaf zelf was niet goed. Hij kon weer moeilijk de woorden uit zijn mond krijgen, stond weer voorover gebogen. Hij liet heel veel door de achtergrondzangeressen en gitaristen zingen. Kon de maat niet houden en zong heel monotoon omdat hij niet de hogere tonen kon halen. Nee... het was helemaal niet goed.

Het probleem is dat hij met vlagen dus wel goed is. En ik hoop nog ooit een keer zo'n concert te zien en vooral te horen. Een tweede keer Dortmund zou voor mij al prima zijn.

Het hadden er echt naartoe geleefd... maar goed, ik zou de volgende keer weer gewoon gaan... ik weet wat ik kan verwachten, al had ik niet verwacht toch weer zo teleurgesteld te zijn.

Groetjes,
Monky

Rianne

Ik kan me ergens wel voorstellen hoe je je voelt, ondanks dat mijn favoriete band (Metallica) mij nog niet teleurgesteld heeft.
Ik heb wel beeldmateriaal gezien en gehoord uit een periode waarin het helemaal niet goed ging met de bandleden, de zanger (James Hetfield) klonk voor geen meter en raffelde het af. Gelukkig is hij naar de afkickkliniek gegaan. Tegenwoordig klinkt het echt super, de 15e ga ik ze voor de 7e keer zien en ben nog geen 1 keer teleur gesteld. James Hetfield heeft nog wel enigszins restverschijnselen van zijn verslavingen, zo ligt er een 'cheatsheet' op het podium, dat is een vel waarop stukken tekst van nummers staan, omdat hij dat anders niet kan onthouden. Ondanks dat gaat het nog wel eens mis, maar goed, als dat het ergste is? Ik ben allang al blij dat ze nog bestaan! Daarom ga ik nu ook naar elk concert waar ik naartoe kan gaan, wie weet hoe lang het daarna weer duurt voor ze hier in de buurt zijn. Ze hebben de laatste 5 jaar veel in Europa getourt, en de rest van de wereld zit natuurlijk ook op ze te wachten.

Wat Meat Loaf betreft, volgens mij is die man gewoon op. Hij treedt op om zijn fans de kans te geven hem te zien optreden maar hij kan niet meer aan de verwachting voldoen. Neem dan een periode van rust en kom daarna (sterker) terug....

Monky

Citaat van: Rianne op  5 augustus 2008, 12:38:29
Wat Meat Loaf betreft, volgens mij is die man gewoon op. Hij treedt op om zijn fans de kans te geven hem te zien optreden maar hij kan niet meer aan de verwachting voldoen. Neem dan een periode van rust en kom daarna (sterker) terug....


Hij heeft een periode rust gehad... maar hij heeft te veel concerten achter elkaar. Ik denk persoonlijk dat een deel van het probleem is.

Fijn dat Metallica nog zo goed optreden. Dan is het ook heerlijk om naar te kijken. Lekker swingen  :D

Ik blijf hopen dat ik dat nog 1 keer bij Meat Loaf kan meemaken  :)

Groetjes,
Monky

Mara

Hoi Monique

Ow wat jammer nu dat het zo tegen gevallen is, echt balen. Ik hoop dat het volgende concert beter zal gaan. Ik snap wat je zegt hoor, dat je de volgende keer weer zou gaan....

Groetjes

mara

Valerie

Hoi Monique,

Ik kan me goed voorstellen dat jij teleurgesteld bent.
Je leest zoveel goede reviews en verwacht gewoon een uitgeruste man en een goed concert. En dan krijg je weer die teleurstelling.
Volgende keer ga je weer, want je bent ontzettend fan en hoopt (het kleine beetje hoop en de gedachte van "als ik niet ga en het blijkt een prachtig concert te zijn) telkens weer.
Ik had een beetje hetzelfde met Nightwish. Vonden wij ontzetten gaaf en ook live. Maar de nieuwe zangeres bevalt ons niet. Doet je pijn in de oren, kan de tonen van de nummers die de vorige zangeres zong duidelijk niet aan.
Maar aan de andere kant zijn de shows enorm gaaf.
Ik hoop dat je toch ooit nog een keertje een gaaf concert van ze mag meemaken. ;)