7 mei 2025, 17:59:40

oranje vlekken

Gestart door Lique, 17 september 2003, 21:13:38

« vorige - volgende »

Lique

17 september 2003, 21:13:38 Last Edit: 17 september 2003, 21:14:33 by Angelique
Hoi allemaal,

Er is een tijdje geleden een onderwerp geweest, over valkparkieten die spontaan onder de oranje vlekken zittten.
Toen heb ik aangegeven, dat het volgens mij door het broeden kwam.
Nu heeft Phoebe het ook gekregen.

En inderdaad, Na het broeden, en dat hebben ze allemaal na het broeden gekregen.
Het is net, of hij sproeten heeft gekregen
groetjes lique

Jaimy_en_Viggo

hey Lique,

Dat is wel goed om te weten..hoe het komt en hoe het eruit ziet..want Charlie is broeds en volgens mijn moeder hebben ze vandaag gepaard..(Viggo en Charlie) Dus dan weet ik dat ze dat kunnen krijgen na het broeden..anders was ik me echt doodgeschrokken als ik dat zag bij een van mijn engeltjes..dus nu weet ik het! Thanx!  ;D

Dikke  :-* Jaimy en haar zooitje!

Speedy

Hoi Angelique,

Ja hoor, ook nog de valkjes grimeren he.... ;D
Je kan ons wel zoveel wijs maken....heb je ze soms worteltjes gegeven?
Nee ff serieus... dus pas als ze aan het broeden zijn? niet al van te voren?
Speedy slooft zich weer uit voor Punky, hij maakt weer leuke fluitgeluiden en dit keer is Angel stil...haahha
Ze roffelen om de beurt aan de tralies.

Groetjes,
   Trudie

Lique

Citaathey Lique,

Dat is wel goed om te weten..hoe het komt en hoe het eruit ziet..want Charlie is broeds en volgens mijn moeder hebben ze vandaag gepaard..(Viggo en Charlie) Dus dan weet ik dat ze dat kunnen krijgen na het broeden..anders was ik me echt doodgeschrokken als ik dat zag bij een van mijn engeltjes..dus nu weet ik het! Thanx!  ;D

Dikke  :-* Jaimy en haar zooitje!
Hoi Jaimy,

ja, ik heb het tot nu toe met alle valkjes nog gehad, die op het nest hebben gezeten, dat ze die vlekken krijgen.
Ik weet niet of het bij iedereen zi is hoor, maar hier wel. Ik heb ook geen idee, of het met het broeden te maken heeft, maar je zou het wel denken...

groetjes lique

Lique

CitaatHoi Angelique,

Ja hoor, ook nog de valkjes grimeren he.... ;D
Je kan ons wel zoveel wijs maken....heb je ze soms worteltjes gegeven?
Nee ff serieus... dus pas als ze aan het broeden zijn? niet al van te voren?
Speedy slooft zich weer uit voor Punky, hij maakt weer leuke fluitgeluiden en dit keer is Angel stil...haahha
Ze roffelen om de beurt aan de tralies.

Groetjes,
   Trudie
Hoi Trudie,

Waarom heb jij mij altijd nou gelijk door whahahahah.
ik ook ff serieus ;D
Nee, pas als ze aan het broeden zijn, heb ik het gezien, en het blijft ook zo, het verdwijnt niet.Dus misschien zijn Punky en Speedy volged jaar wel het slachtoffer van "de oranje vlekken"

groetjes lique

Tara

Hoi Lique,

Moko heeft die ook gehad, en Tako ook, maar vooral Moko, en ik zei hem ook steeds dat hij sproetjes had, is echt mooi en leuk om te zien soms, hij haatte het als ik sproetekopje zei :D. Hij had toen ondertussen ook een nest :).

Jaimy_en_Viggo

hey hey,

Verdwijnt het niet? Nou ja..ik denk dat het wel lief bij Charlie zou staan..of is eht bij beide..

Groetjes Jaimy

Speedy

Als het zo is....dan reken ik ff uit...maart ga ik het blok erin hangen....dan kan ik met koninginnedag met ze op het bordes komen.... :D :D :D :D

Jaimy_en_Viggo

Hahaha , ik was een keertje bij chrisje..en ik heb rode lippebalsem..en ikke natuurlijk gek met zijn valkjes..even later chris..ow mijn god..Makea bloed..maar ik had hem gewoon helemaal onder gesmeerd tijdens het kusje geven!  :D :D :D :D

Tara

Moko is een mannetje, van het ene koppel, en Tako een mannetje, van het andere koppel, mijn popjes kregen het echter niet.

Jaimy_en_Viggo

dus alleen de mannen?  ??? Mischien zijn ze allergies..net als mijn vader..alleen die wordt er kaal van!  :D :D :D

Lique

nee, niet alleen de mannen, P.D. en Kyra hebben het ook.
Dus toch allemaal.
Kyra heeft het al heel lang, al vanaf vorig jaar, en ze heeft de vlekken nog steeds.

groetjes lique

Tara

Moko's vlekken zijn al verdwenen. Misschien blijven ze nu gewoon bij Kyra? Misschien hebben mannen (zoals bij alles) gewoon weer meer geluk dan vrouwen he ... Nergens last van hahah :D. Nu je het zegt mijn popje Laiko had ook enkele vlekjes, maar toch niet superveel, klein beetje maar hoor.

Stijn dc

hello

mijn mannetje had ook zon vlekjes maar ik denk dat deze alweer verdwenen zijn!
zou het niet komen door de aanmaak van hormonen?

SDC:D

Sander

Hallo

mijn mannetje had ook van die vlekjes op z'n kop en toen ik de nestkast weghaalde zijn die vlekjes gewoon verdwenen. Misschien heeft het wel te maken met z'n hormonen in het broedseizoen. Ik weet het niet hoor.

groetjes
sander