8 mei 2025, 07:56:25

valkparkiet.nl!!??

Gestart door Jaimy_en_Viggo, 15 september 2003, 18:22:58

« vorige - volgende »

Jaimy_en_Viggo

hey lieve iedereen..

Ik sliep nog half en ik dacht..kom..ik ga ff gezellig op het forum..maar met mijn slaperige hoofd typte ik valkparkiet.nl in plaats van .com...dus ikke schrikken en als een gek naar het forum zoeken..geen forum..ikke balen natuurlijk..maar toen kwma ik er achter dat ik verkeerd zat..dus ik ben gered!!  :D

:-* Jaimy en haar zooitje!

Jeffry83

weet iemand trouwens of valkparkiet.nl ook van de websitemaster van valkparkiet.com is?
want het is eigenlijk gewoon een kopie van valkparkiet.com
bij sommige popups is zelfs het valkparkiet.com logo te zien...er staat zelfs copyright valkparkiet.com onder!
R.I.P:
Khira: 06-2003/07-2007

Paul

Hoi GothicJeff,
Die site valkparkiet.nl is inderdaad ook van Peter en Angelique en de bedoeling was om dat ook wat uitgebreider te maken maar door tijdgebrek is dat dus nog niet gebeurd.
De meeste dingen verwijzen geloof ik ook door naar valkparkiet.com :-)

Groetjes, Paul

Jeffry83

Ze kunnen beter gewoon een iets andere soort van site maken van valkparkieten,,want nu is het meer schaamteloos kopieren vindt ik  :-/
R.I.P:
Khira: 06-2003/07-2007

Sanna

Hihi :D Jeff, volgens mij begrijp jij het niet helemaal. Valkparkiet.nl IS van Angelique en Peter, net zoals valkparkiet.com en valkparkiet.org. Zij zijn eigenaar van alle 3 de domeinen. Omdat valkparkiet.com zo groot wordt moet je op een gegeven moment ergens je data kwijt, toch? :P Dus niks schaamteloos kopieëren, het is zowiezo allemaal van hun.

Groetjes, Sanna

Lique

he sanna, vergeet jij valkparkiet.be niet?

hahahhahahaha

Sanna

Whahahaha, ja helemaal vergeten :D :D :D Sorry België!!! ;D

Lique

Jaah, die moest er ook nog ff bij.

Maar we zijn ontzettend druk met alles, en we werken ook beide, dus niet alles kan snel afgemaakt worden, er gaat een behoorlike tijd overheen.
En we zijn nog eens bezig met kweek kooien maken, en de schuur verbouwen. Dus daar gaat ook veel tijd in zitten.

groetjes lique

Sanna

Hahaha, we wachten gewoon geduldig af hoor Lique :P

Jaimy_en_Viggo

heyzz,

zie nou wel..ik wordt niet gek.. ;) Lijkt me wel ontzettend veel werk..4 domeinen onderhouden! maar .com is tot nu toe de beste!!!  :P

groetjes