mijn nieuwe koppel kakeriki's

Gestart door myarca, 18 juni 2007, 18:23:54

« vorige - volgende »

myarca

ik heb een koppel kakerki's voor in de voliere bij de valkparkieten ik heb ze bij een dierenwinkel weg.

nou was mijn vraag zijn ze winterhard ik heb geen nachthok.
en waarneer kan ik het koppel bij de valkenparkieten zetten heb ze nu apart?

ik heb het hele internet al afgezocht naar info maar kan er maar weining over vinden.

ik hoor het graag van jullie.

groetjes myarca

al mijn vogels
Babe Nandayaparkiet
Jut Bergparkiet man
Breezer rossela vrouw
Bacardi rossela man
Liesje halsband vrouw
Patser halsband man
Jul bergparkiet vrouw
loeka, Doly,Bliksem en binky de grasparkieten

Rianne

Hoi,

er wordt sowieso een quarantaine tijd aangeraden van 6 tot 8 weken. In deze tijd kun je ze observeren voor ziektes en evt ontwormen. Of kakariki's winterhard zijn weet ik niet, wisten ze het bij de dierenwinkel ook niet? :)

myarca

die van de dierenwinkel zei dat ze uit zo'n hokje kwamen dus nooit buiten hadden gezetten verder wist hij er niet zo veel van maar vond ze te mooi om te laten zitten.
daarom d8 ik vraag hier is rond ik wil ze pas buiten zetten als het mooi weer is dat ze rustig aan kunnen wennen misschien dat een idee??

groetjes myarca

al mijn vogels
Babe Nandayaparkiet
Jut Bergparkiet man
Breezer rossela vrouw
Bacardi rossela man
Liesje halsband vrouw
Patser halsband man
Jul bergparkiet vrouw

Mara

Heb net ook even gegoogled maar kan het nergens vinden...Maar ik meen dat ze wel winterhard zijn. Een nachthok is natuurlijk wel fijn.

Mara

myarca

ja dat wil ik best geloven dat een nachthok fijn voor ze is maar het is mijn moeder der schuur en daar mag ik geen nachthok in maken.
dus ze moeten het doen met een grote voliere van 3 meter lang en 2 meter diep en 2 meter hoog.
heb er nu nog maar 1 koppel valkjes in en dit koppel komt erbij met misschien nog een koppel kakariki's en meer niet.

groetjes

al mijn vogels
Babe Nandayaparkiet
Jut Bergparkiet man
Breezer rossela vrouw
Bacardi rossela man
Liesje halsband vrouw
Patser halsband man
Jul bergparkiet vrouw