16 juli 2025, 18:47:31

OUD DAGBOEK >_<

Gestart door Randy, 17 juni 2007, 02:18:46

« vorige - volgende »

Randy

Citaat van: Anja op 11 augustus 2007, 23:40:11
Hoi Randy,

gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.
Mogen we morgen foto's verwachten? ;D ;D

Groetjes Anja

hee anja 8)

thanx ;D, whahha jaah sorry ik moest gister op verjaardag, maar ga ze nu plaatsen hoor ;D
Citaat van: til (anke) op 12 augustus 2007, 17:21:19
Hoi Randy,
Gefeliciteerd met Baco :)
Geniet ervan en uiteraard ben ik heeeeeeeeel nieuwsgierig naar de foto's ;D
Groetjes Anke

hee anke 8)
thanx :-*, het is echt een leukertje echt blij met hem ;D

Groetjes Randy ;D
Wanna see my Diary??
CLICK HERE

Randy

13 augustus 2007, 12:51:52 #211 Last Edit: 13 augustus 2007, 13:04:20 by Randy
Ik heb dus zaterdag baco opgehaald en eenmaal thuis had ik hem dus bij de baby lutino in de binnen voliere gedaan.

alleen de volgende ochtend werd ik vroeg wakker want ik hoorde twee vogels onwijs naar elkaar roepen, dus ik kijken...... het raampje stond op een kier open bij de voliere van baco en hij hoorde buiten malibu en toen begon hij als een gek te roepen en malibu terug roepen :o
en dat ging maar door, ik weet niet hoelang ze bij elkaar in de voliere hebben gezeten maar ze herkende elkaars roepje wel :o  dus ik heb baco bij malibu in de voliere gezet en ze gingen gelijk naar elkaar toe, en hebben de hele dag bij elkaar gezeten ::) :-*

nu zit de lutino weer alleen, maarja daar is niks aan te doen verder. als ze ouder is doe ik haar in de buitenvoliere.

en dan nu de foto's ;D 8)

Malibu,Gucci en haar kindj ;D

Gizmo,Malibu en BACO ;D

En de twee vriendjes zijn weer samen en zoeken elkaar constant op ::)

Lilo & Nani hadden vanochtend zelf een stukje opgeeist ;)

:D

BACO :-*

Hij ging gelijk even samen spelen met het kindje van gucci en gizmo ;D

GroepsFOTO 8)

De 3 PARELS :P :P

Baco is al helemaal in de groep opgenomen,, en voelt zich al aardig thuis. ben zo blij dat mijn valkjes elke nieuweling leuk vinden ;D

ik ben echt super blij met baco,  :-* ;)

Wanna see my Diary??
CLICK HERE

Anja

Hoi Randy,

Je foto's zijn het wachten zeker waard geweest zeg. En Baco wordt heel goed in de grope opgenomen.
Super zeg.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Randy

Leuke foto's zeg, vooral die van de drie parels. Ik moet eens proberen of ik die vier parels van mij samen op de foto kan krijgen. Maar je hebt echt hele mooie valkjes.

Mara

*Yvon

Hoi hoi

Wat een geweldige foto's !!  ;D
Je hebt zo wel een heel mooi groepje valken bij elkaar hoor. :-*
Bij ons heeft het tot nu toe ook geen problemen gegeven als we er een nieuw valkje bij deden.
En heb je nu wat je zo'n beetje hebben wou ?
Of ben je nog op jacht naar andere mooie ??  ;)

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Randy

Citaat van: Anja op 13 augustus 2007, 13:30:07
Hoi Randy,

Je foto's zijn het wachten zeker waard geweest zeg. En Baco wordt heel goed in de grope opgenomen.
Super zeg.

Groetjes Anja

heee anjaa 8)

nou bedankt, k moest vanmorgen op de natte tegels liggen, maja het was het waard ;D
en belofte maakt schuld ;)

Citaat van: Mara op 13 augustus 2007, 13:43:31
Hoi Randy

Leuke foto's zeg, vooral die van de drie parels. Ik moet eens proberen of ik die vier parels van mij samen op de foto kan krijgen. Maar je hebt echt hele mooie valkjes.

Mara

heee Mara 

Thanx ;D,, ik heb in totaal 5 parels, maar deze 3 zaten zo leuk bij elkaar, ik denk ik ga ervoor, whaha :P
bedankt, k vind ze zelf ook allemaal echt mooi, maja dat vind iedereen van zichzelf, whaha 8)

Citaat van: Yvonne op 13 augustus 2007, 14:02:31
Hoi hoi

Wat een geweldige foto's !!  ;D
Je hebt zo wel een heel mooi groepje valken bij elkaar hoor. :-*
Bij ons heeft het tot nu toe ook geen problemen gegeven als we er een nieuw valkje bij deden.
En heb je nu wat je zo'n beetje hebben wou ?
Of ben je nog op jacht naar andere mooie ??  ;)

Groetjes Yvon

hee yvon ;D ;D

bedankt, wat een complimenten :-[
ik heb nu wel wat ik wil,,, het enige wat me nog leuk zou lijken is een dochter van baco in de toekomst met gele wangen en dan een man met gele wangen erbij 8)
dan is het helemaal compleet ;D

Groetjes randy ;)
Wanna see my Diary??
CLICK HERE

Mariska

Hoi Randy,

Wat een leuke foto's allemaal :D
Je hebt me weer helemaal blij gemaakt :-*

Mijn 2 kanjers hebben het duidelijk erg naar hun zin ;D
Fijn om te weten dat ze zo goed in de groep worden opgenomen.
Ze zien er heel relaxed uit allebei ;)

Malibu en Baco hebben maar 1 dag samen gezeten, maar wel wekenlang over en weer naar elkaar geroepen.
Zo gaat dat als de schuifpui hier open staat.
En die staat altijd open ;D
Ze zien elkaar dan ook hè?!
Het is maar een meter of 5 van de schuifpui naar de voliere toe.
Het kan dus heel goed dat ze elkaar herkenden ;)

Nou geniet maar lekker van ze en doe de groetjes aan je moeder ;)

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Anke

13 augustus 2007, 20:56:30 #217 Last Edit: 13 augustus 2007, 21:05:16 by til (anke)
Hoi Randy,
Wat een mooie foto's heb je geplaatst ;D
Het was echt genieten!
Oh ja nog even over meerijden naar het NOP. Jij woont in Wognum en ik in Santpoort dat is ruim 3 kwartier bij mij vandaan. En het NOP is de andere kant op :) Dus ik denk niet dat het handig is ;)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Randy

hee anke

thanx 8),,
ja ik bedoelde ook dat ik dan met de trein naar santpoort kon komen, ik verwachte niet dat uw me ophaalde hoor, whaha :P
Wanna see my Diary??
CLICK HERE

ManjaV

Hoi Randy,

Wat een prachtige foto's zeg. Zo te zien voelen ze zich helemaal op hun gemak bij je, omdat je ziet dat ze lekker rustig op de grond zitten! :D
Hoe gaat het met het kleine lutinootje? Zit hij nog binnen?
Het is zeker leuk als nieuwe valkjes zo leuk worden opgenomen binnen de groep. Bij mij gaat dat ook gelukkig altijd goed, valkjes zijn echt lieve vogeltjes.

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Anke

Citaat van: Randy op 13 augustus 2007, 21:58:24
hee anke

thanx 8),,
ja ik bedoelde ook dat ik dan met de trein naar santpoort kon komen, ik verwachte niet dat uw me ophaalde hoor, whaha :P

Hoi Randy,
Als je met de trein naar Santpoort wilt komen vind ik het best hoor :) Ik vraag me alleen af of er niet mensen wat dichterbij jou wonen. Maar meerijden mag hoor, plek zat in de auto ;D
Hoe gaat het met jou en de valkjes?
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Randy

14 augustus 2007, 21:58:28 #221 Last Edit: 14 augustus 2007, 22:01:20 by Randy
Citaat van: ManjaV op 14 augustus 2007, 08:20:05
Hoi Randy,

Wat een prachtige foto's zeg. Zo te zien voelen ze zich helemaal op hun gemak bij je, omdat je ziet dat ze lekker rustig op de grond zitten! :D
Hoe gaat het met het kleine lutinootje? Zit hij nog binnen?
Het is zeker leuk als nieuwe valkjes zo leuk worden opgenomen binnen de groep. Bij mij gaat dat ook gelukkig altijd goed, valkjes zijn echt lieve vogeltjes.

Groetjes,
Manja

heee manja 8)

thanx 8), ja inderdaad ik had ook niet verwacht dat ze zo vaak op de grond zouden zitten, maar dan doen ze best geregeld lopen ze te scharrelen naar stukjes trosgierst, lijken net kippetjes affentoe ;D
en weet niet of er meer valkjes zijn die het doen, maar lilo kan echt keihard rennen over de grond zonder te vliegen :P :P

jaa de lutino zit nog binnen en als ik hem buiten doe trilt hij ook heel erg dus ik denk dat ik die binnen houd tot na de winter, en dan daarna in de voliere hij zit alleen wel onwijs alleen dus ik ga van buiten denk ik tog baco naar binnen halen
moet even kijken want de rest is koppel of jonkie,,,

groetjes randy

hee anke

nou we zien wel ik weet niet eens of ik meega ;D
en volgens mij wonen er vrij weinig mensen dicht bij mij in de buurt, tenminste ik ken ze niet :P
met valkjes gaat goed, alleen de lutino zit heel erg alleen ik denk dus dat ik 1 van buiten naar binnen ga halen voor haar.

groetjes randy
Wanna see my Diary??
CLICK HERE

*Yvon

Hoi hoi

Als je mee wilt naar het NOP ,zou je het in die topic even kunnen vragen wie er het dichtst bij jou woont.  ;)
Het is voor ons ook de eerste meeting,maar het lijkt me keigezellie worden.  ;D

Je kan als je wilt je luti over een weekje nog eens buiten kunnen doen,proberen dan.
Als het weer dan ook toelaat.
Het rillen wat ze doet hoef niet door de kou tezijn,maar misschien wat angst.
Als je haar binnen houdt zou het idd heel gezellig voor haar zijn om nog een valkje bij haar te zetten.
Als je haar aan 1 van je mannen wilt koppelen,is dit een goede gelegenheid daarvoor.  ;)  :D

Groetjes Yvon

Ons dagboekje is 
< hier >

Randy

Citaat van: Yvonne op 14 augustus 2007, 22:52:51
Hoi hoi

Als je mee wilt naar het NOP ,zou je het in die topic even kunnen vragen wie er het dichtst bij jou woont.  ;)
Het is voor ons ook de eerste meeting,maar het lijkt me keigezellie worden.  ;D

Je kan als je wilt je luti over een weekje nog eens buiten kunnen doen,proberen dan.
Als het weer dan ook toelaat.
Het rillen wat ze doet hoef niet door de kou tezijn,maar misschien wat angst.
Als je haar binnen houdt zou het idd heel gezellig voor haar zijn om nog een valkje bij haar te zetten.
Als je haar aan 1 van je mannen wilt koppelen,is dit een goede gelegenheid daarvoor.  ;)  :D

Groetjes Yvon

Heee yvon

ja als ik mee ga dan zal ik in dat topic wel ff neerzetten ;D

ik heb besloten om mijn kleine lutino samen met baco binnen te houden, tot hoelang weet ik niet ::)
stel het is over paar maandjes mooi weer enso dan doe ik ze naar buiten anders houd ik ze binnen in kamervoliere tot volgend broedseizoen ;D
want ik wil gewoon dat hun een stel worden samen, en baco deed ik eerst in de voliere omdat hij zo schreeuwde maar dat doet hij nu niet meer ;D

groetjes randy 8)
Wanna see my Diary??
CLICK HERE

*Yvon

Hoi hoi

Wel online,maar geen update ?
Of gaat het allemaal zo goed dat je niks te vertellen hebt ??  ;D

Groetjes Yvon

Ons dagboekje is 
< hier >