16 juli 2025, 19:03:11

OUD DAGBOEK >_<

Gestart door Randy, 17 juni 2007, 02:18:46

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Randy,

mooie foto's zeg. Die zijn het wachten wel waard geweest.
Alles zo relaxt of Malibu er al altijd bij is geweest.

Groetjes Anja

Randy

Citaat van: Yvon en Rene op  2 augustus 2007, 23:49:08
Hoi hoi

En de kleintjes worden heel snel groot.  ;D
Malibu heeft het wel naar zijn zin geloof ik.
Zit er al relaxt bij.

Groetjes Yvon

heee yvon :P

de kleintjes groeien echt per dag 8)
lilo en nani hebben nog 1 lutino in het blok zitten, maar die groeit niet heel erg hard ook word ze geplukt, ik smeer uierzalf erop alleen ze stoppen er niet mee, ook heb ik gevoel dat ze niet genoeg te eten krijgt.
ik kijk het nog even aan anders haal ik haar naar binnen en ga der zelf voeren, want het plukken lijkt ook steeds erger te worden.

Malibu heeft het  geloof ik ook erg naar zijn zin,, is oook maar goed ook ;D
Citaat van: Anja op  3 augustus 2007, 00:16:05
Hoi Randy,

mooie foto's zeg. Die zijn het wachten wel waard geweest.
Alles zo relaxt of Malibu er al altijd bij is geweest.

Groetjes Anja

heee anja

thanx :-[ :P,,,,
ja het moest even snel hoor, dus er komen komende week nog wel meer 8)
maar het is inderdaad erg relaxt in de voliere ze hoeven allemaal niet echt te wennen gaat allemaal vanzelf gelukkig 8)

groetjes randy
Wanna see my Diary??
CLICK HERE

Anke

3 augustus 2007, 10:09:48 #167 Last Edit: 3 augustus 2007, 11:45:40 by til (anke)
Hoi Randy,
Leuke foto's van je valkjes. Malibu zit er inderdaad erg relaxed bij.
Weet je al wanneer je Baco gaat halen bij Mariska?
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Randy

Citaat van: til (anke) op  3 augustus 2007, 10:09:48
Hoi Randy,
Leuke foto's van je valkjes. Malibu zit er inderdaad erg relaxed bij.
Weet je al wanneer je Baco gaat halen bij Marisa?
Groetjes Anke

heee anke

thanx 8),,
en ik weet nog niet wanneer ik baco ga halen,, hij moet eerst zelf genoeg eten en dan moet ik even met maris een datum prikken.
maar het word wel in de maand augustus ;)

groetjes randy ;D
Wanna see my Diary??
CLICK HERE

Lin

Leuk om de kleinkids te zien! en dat kale valt wel mee toch? Hoe oud zijn ze nu waren ze al zelfstandig?

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Mara

Ivy

Citaat van: Randy op  2 augustus 2007, 23:23:20

ik houd 1 wildkleur(bont) jong van lilo en nani en ik houd het oudste jong van gucci en gizmo, waarvan ik toch echt denk dat het een popje is OMDAT malibu en lilo ''haar''erg leuk vinden en lilo zelfs op der is gaan zitten, en ze heeft veel lichtere vleugelpunten als het jongste jong dus we zien het wel :P
ik wil van elk 1 houden omdat ik het zo speciaal vind, een jong van lilo en nani, dat waren me eerste twee valkjes ;D

Hoi Randy.
Ook mijn Sammy klom op de jonkies (ongeacht het geslacht!!!) dus ik zou er niet vanuit gaan dat het een popje is. Zo ziet hij/zij nu eruit...
Ik wil jouw beslissing niet moeilijk maken, maar ben je niet bang dat je straks met twee mannetjes zonder vrouwtjes zit? (of is dat misschien een onderdeel van jouw masterplan :P)

Groetjes en tot gauw!
Ivana

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Randy

Citaat van: Lin op  3 augustus 2007, 12:51:21
Leuk om de kleinkids te zien! en dat kale valt wel mee toch? Hoe oud zijn ze nu waren ze al zelfstandig?

heee lin

die witmasker baby van gucci en gizmo is nog niet helemaal zelfstandig, en die twee van lilo en nani zijn nu 4 weken dus niet zelfstandig pas uitgevlogen 8)
Citaat van: Mara op  3 augustus 2007, 19:29:43
Hoi Randy

Leuke foto's joh!!

Mara

thanx mara ;D :-[,,, je kwam tog weer even kijkje nemen hier?? ;)
Wanna see my Diary??
CLICK HERE

Randy

Citaat van: Ivy op  3 augustus 2007, 22:22:22

Hoi Randy.
Ook mijn Sammy klom op de jonkies (ongeacht het geslacht!!!) dus ik zou er niet vanuit gaan dat het een popje is. Zo ziet hij/zij nu eruit...
Ik wil jouw beslissing niet moeilijk maken, maar ben je niet bang dat je straks met twee mannetjes zonder vrouwtjes zit? (of is dat misschien een onderdeel van jouw masterplan :P)

Groetjes en tot gauw!
Ivana

heee ivy

ik dacht bij nani ook dat het een vrouwtje was, gelijk toen ik haar zag het voelde gewoon zo, klinkt heel zweverig maja tis so ::) ;D
en ik heb ook sterk het gevoel dat dit een popje is.. duz mijn plan is dat baco en malibu met jessica en ashley gaan koppelen, en mijn witmasker baby met die wildkleur :P dus dan heb ik 5 koppels meer als dat wil ik er echt niet.
maar ik hoef toch niet elk jaar jongen te laten krijgen, k kan ze best moeilijk verkopen.............. :-X :-\
Wanna see my Diary??
CLICK HERE

*Yvon

Hoi Randy

En nou maar hopen dat je valkjes gaan doen van wat jij wil.  :P :D
Wij hadden ook zo onze koppels in gedachte,alleen de valkjes dachten er anders over.  ;D
Maar ja,bij ons mogen ze ook zelf kiezen,al blijven we dan wel hopen dat die met die gaat en die met die.  ;D
Wat de verkoop betreft,het is nu ook vakantie.  :-\

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Randy

Citaat van: Yvon en Rene op  3 augustus 2007, 22:46:52
Hoi Randy

En nou maar hopen dat je valkjes gaan doen van wat jij wil.  :P :D
Wij hadden ook zo onze koppels in gedachte,alleen de valkjes dachten er anders over.  ;D
Maar ja,bij ons mogen ze ook zelf kiezen,al blijven we dan wel hopen dat die met die gaat en die met die.  ;D
Wat de verkoop betreft,het is nu ook vakantie.  :-\

Groetjes Yvon

heee yvon

nou het maakt mij vrij weinig uit verder wie met wie gaat,, ik hoop al1 wel dat 1 van mijn eigen jonkies een pop is en die ander een man, dan heb ik strax in totaal 3 mannen en 3 popjes die niet gekoppeld zijn mogen ze zelf uitzoeken 8)

jaah ik vind het wel lastig hoor ik dacht dat valkparkieten heel gewild waren en zo weg zijn, maja er zijn ook zo veel mensen die ermee kweken en inderdaad is vakantie.

maar ik kan toch ook een jaar overslaan met kweken of moeten ze perse elk jaar broeden???
Wanna see my Diary??
CLICK HERE

Randy

5 augustus 2007, 21:19:50 #176 Last Edit: 5 augustus 2007, 21:23:40 by Randy
hierbij ff een kleine update 8)

ik heb het jongste jong van lilo en nani, de kleine lutino die nog in het blok zat, eruit gehaald.
de ouders plukten eerst alleen het kopje, dat met uierzalf ingesmeerd en het stopte niet, maaar nu ze als enigste over is hebben ze het op haar voorzien nu zag ik haar vandaag haar, keel, rug,kuif en kontje worden nu ook geplukt tot bloedens aan toe :(
dus nu heb ik besloten haar naar binnen te halen en met de pap verder op te voeden, dit werd te zielig!!!
de broedblokken eruit gehaald, volgend jaar nieuwe ronde nieuwe kansen 8)

verder gaat het met de andere jongen super goed 8)
& Malibu is al helemaal ingeburgerd, alleen soms snapt hij niet dat hij door het luikje naar binnen moet dan vliegt hij nog wel es tegen het raaampje, maar voorderest geen ongelukken  ;D

even wat foto's van net :P

wildkleur jong 1 van Lilo&Nani :P

wildkleur jong 2 van Lilo&Nani :-*

Wildkleur jong 1van Lilo&Nani met op de achtergrond jong 1 van Gucci&Gizmo 8) & MALIBU 8)

Malibu op ''The Swing'' :P

wildkleur jong 2 van Lilo&Nani
Wanna see my Diary??
CLICK HERE

*Yvon

Hoi hoi

Wat een lekkere stel vetkuiven heb je daar zitten.  :-*  ;D
Let's Rock & Rolllllllll  !!  ;D
De jongen die uitgevlogen zijn,worden die ook nog geplukt ?
En de lutino,wanneer moest die dan gaan uitvliegen ?
Misschien kan je die na een paar dagen weer terug in de voliere zetten,zodat pa weer verder kan gaan met voeren.
Is maar een ideetje hoor.  ;) :D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Anja

Hoi Randy,

Mooie foto's. Wel zielig dat ze worden geplukt hè.
Malibu wat een schoonheid zeg.

Groetjes Anja

Anke

Hoi Randy,
Mooie foto's hoor!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes