16 juli 2025, 18:42:57

OUD DAGBOEK >_<

Gestart door Randy, 17 juni 2007, 02:18:46

« vorige - volgende »

*Yvon

Hoi hoi

Wat een mooie en leuke foto's !!  :o ;D
Je geparelde witmaskertjes zien er heel mooi uit. :-*
Jou bontje heeft wel iets minder geel in de kuif dan in die van ons.  :P :D
Druk hebben met andermans dieren,lijkt me heel gezellig.  ;D
Zou je nou ook zoveel voor jezelf willen hebben ?
Je nijntjes zien er ook super lief uit.  :-* :-*

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Randy

Citaat van: Yvon en Rene op 14 juli 2007, 18:38:11
Hoi hoi

Wat een mooie en leuke foto's !!  :o ;D
Je geparelde witmaskertjes zien er heel mooi uit. :-*
Jou bontje heeft wel iets minder geel in de kuif dan in die van ons.  :P :D
Druk hebben met andermans dieren,lijkt me heel gezellig.  ;D
Zou je nou ook zoveel voor jezelf willen hebben ?
Je nijntjes zien er ook super lief uit.  :-* :-*

Groetjes Yvon

heee yvon 8)

thanx ik doe me best ;D, en inderdaad ik vind ze ook erg mooi :P
okeej dan maargoedt hijs wel bont en daar gaat het om, ghehehe :P
nou bij die dieren inbegrepen zitten mijn eigen 2 cavias,8 konijnen(met jonkies erbij in) en die 11 valken zijn allemaal van mij, die twee honden ook en die ene rat heb ik laatst opgevangen omdat hij was buiten op straat gedumpt ??? ::)
dus heb 5 cavias,3 konijnen en een kat als logees rest is allemaal al van mezelf ;D
Wanna see my Diary??
CLICK HERE

Anja

Hoi Randy,

Mooie foto's zeg. Maar goed dat ze je in de gaten houden, je zou eens een jonkie meenemen.
Je hebt prachtige jonge zeg vooral de witmaskers vind ik heel mooi.

Je hebt ook nog hele lieve nijntjes. Het is een hele dagtaak die jij hebt zeg. Maar je doet het met plezier neem ik aan.

Groetjes Anja

Ivy

Hoi Randy.
Je babies groeien goed zeg! Ze zijn erg mooi, je twee mooie witmasker mannekes... leuk is dat als je gelijk het geslacht weet...
Je zal je wel niet vervelen in de vakantie :D met al die beessies...
En zeg tegen Jessica dat ze volgende keer wel moet poseren! Ashley ziet er mooi uit. Is moeilijk he, luti's mooi op de foto krijgen ;D

Groetjes!
Ivana

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Randy

Citaat van: Anja op 14 juli 2007, 19:38:39
Hoi Randy,

Mooie foto's zeg. Maar goed dat ze je in de gaten houden, je zou eens een jonkie meenemen.
Je hebt prachtige jonge zeg vooral de witmaskers vind ik heel mooi.

Je hebt ook nog hele lieve nijntjes. Het is een hele dagtaak die jij hebt zeg. Maar je doet het met plezier neem ik aan.

Groetjes Anja

heee anja 8)

thanx ;D, ja inderdaad zelfs je eigen baasjes zijn tegenwoordig niet meer te vertrouwen met je jonkies whahaha ;) :P

ja ik ben inderdaad erg blij met me jonkies, en thanx ;D
k had laatst iemand die had intresse in die witmaskers en dan reageer je terug en dan hoor je er nix meer van echt zwaar irritant ???

ja egt een dagtaak, maar vind het leuk hoor diertjes verzorgen :P

groetjes randy
Wanna see my Diary??
CLICK HERE

Randy

Citaat van: Ivy op 14 juli 2007, 19:54:01
Hoi Randy.
Je babies groeien goed zeg! Ze zijn erg mooi, je twee mooie witmasker mannekes... leuk is dat als je gelijk het geslacht weet...
Je zal je wel niet vervelen in de vakantie :D met al die beessies...
En zeg tegen Jessica dat ze volgende keer wel moet poseren! Ashley ziet er mooi uit. Is moeilijk he, luti's mooi op de foto krijgen ;D

Groetjes!
Ivana

heee ivy

ja inderdaad ze groeien echt onwijs hard, ik kijk elke dag maar per dag zie je ze groeien en groeien :o ;D
ja egt leuk als je het geslacht kan uitrekenen, heb het nu uitgerekend zonder dat ik weet waar de ouders split voor zijn want dat wisten die mensen niet :-X
neuh inderdaad ik verveel me zeker niet....
jaah ashley ziet er ook even beter uit, jessica zit een beetjuh onder de plekjes ze word soms aangevallen door me mannen en soms is ze net niet op tijd weg,,dat is heel affentoe maar ashlet is veel feller die bijt veel meer van zichzelf af :)

groetjes randy
Wanna see my Diary??
CLICK HERE

ManjaV

Hoi Randy,

Wat een geweldige foto's heb je gemaakt zeg. Echt schitterend. Ik vind je konijntjes ook erg lief om te zien, en de valkjes natuurlijk...wat een lieve kleintjes! Leuk ook om te zien hoe de ouders bij je zitten om te kijken wat je met hun kleintjes aan het doen bent. ;D

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Anke

Hoi Randy,
Mooie foto's!!!
Je hebt mooie valkjes en ook erg mooie jongen.
Die witmasker geparelden zijn om te  :-*
Leuk hoor zoveel dieren. Wel een hoop werk maar daar krijg je ook veel dierenliefde voor terug :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Randy

Leuke foto's, echt waar. Hihi....dat tweebenig beest. Gheghe

Mara

Randy

Citaat van: ManjaV op 15 juli 2007, 09:01:31
Hoi Randy,

Wat een geweldige foto's heb je gemaakt zeg. Echt schitterend. Ik vind je konijntjes ook erg lief om te zien, en de valkjes natuurlijk...wat een lieve kleintjes! Leuk ook om te zien hoe de ouders bij je zitten om te kijken wat je met hun kleintjes aan het doen bent. ;D

Groetjes,
Manja

hee manja 8)

thanx :-[ k vind ze ook allemaal ook echt leuk,,het liefst zou ik ze allemaal houden maarja dat kan niet ::)
jaah is wel grappig hea hoe lilo en nani dat doen, die zijn ook tam, hun had ik als aller eerst en hebben ook een tijd binnen gezeten ;D

Citaat van: til op 15 juli 2007, 10:35:07
Hoi Randy,
Mooie foto's!!!
Je hebt mooie valkjes en ook erg mooie jongen.
Die witmasker geparelden zijn om te  :-*
Leuk hoor zoveel dieren. Wel een hoop werk maar daar krijg je ook veel dierenliefde voor terug :)
Groetjes Anke

haaaj anke ;D (k wil steeds til zeggen, whaha :-[ waarom heeft uw dat als nickname,, is dat uw tweede naam ofsoow? ;)
jaah die geparelde zijn inderdaad ook om te  :-* en nog niet verkocht ;) gehehe ;D
jaah dat is helemaal waar, alles wat je voor ze doet hebben ze echt wel door en je krijgt het zeker terug 8)
Citaat van: Mara op 15 juli 2007, 11:34:55
Hoi Randy

Leuke foto's, echt waar. Hihi....dat tweebenig beest. Gheghe

Mara

hee mara

whahhaa thanx 8) doe me best :P

GREETZ RANDY
Wanna see my Diary??
CLICK HERE

Anke

Hoi Rady,
Til is een afkorting van Tant Til dat is een personage uit een jeugdserie uit de jaren tachtig.
Ik denk dat jij nog wat te jong bent om dit te herkennen ;D
Alhoewel... het is wel herhaald.
Ik weet dat je mooie jonkies nog niet verkocht zijn hoor :)
Maar... als het zover komt dat Chico en James jonkies krijgen (over een hele poos...) dan is er een kans dat ik bont geparelde witmaskertjes zelf kan kweken ;D
En omdat het mij erg leuk lijkt om ook wat jongen zelf te kunnen houden.... Houdt ik het voorlopig nog maar even op kijken en genieten als ik de foto's van jouw mooie jongen zie ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Randy

heee anke

whahhaa jaah ik ben inderdaad ff te jong om dat te herinneren :-[
is al heeeeeel lang geleden de jaren tachtig ;)
whahhaa okeeej dan is goed :P
ik d8 dat valkparkieten wel makkelijk te verkopen waren, maar zijn er nu zo veel te koop :o anders moet ik ze strax allemaal OF aan dierenwinkel verkopen of zelf houden, maja k ga nog ff advertenties plaatsen in dorpsblad en bij supermarkt.......

groetjes randy ;)
Wanna see my Diary??
CLICK HERE

Randy

nu had ik nog een update van vandaag

witmasker jong 1 is uitgevlogen 8)

alleen klopt het dat hij dan op de grond gaat zitten??
moet ik hem niet in het binnenhok doen of op een stok zetten??
of moet ik hem gewoon laten gaan???
Wanna see my Diary??
CLICK HERE

Mara

Hoi Randy

Gewoon het uitgevlogen valkje zijn gang laten gaan. Wildkleurtjes zijn wat moeilijker te verkopen dan andere mutaties en vooral in deze periode is er genoeg aanbod van valkjes en dan raak je ze inderdaad moeilijker kwijt.

Mara

Randy

Citaat van: Mara op 15 juli 2007, 13:03:21
Hoi Randy

Gewoon het uitgevlogen valkje zijn gang laten gaan. Wildkleurtjes zijn wat moeilijker te verkopen dan andere mutaties en vooral in deze periode is er genoeg aanbod van valkjes en dan raak je ze inderdaad moeilijker kwijt.

Mara

hee mara

ik had even geen tijd om te reageren :-[
maar hartstikke bedankt heb het wel gelezen :P
ashley   1 van de lutino sisters vind het jongkie erg leuk en is nu ook aan het voeren geslagen, ik denk dat ze de oppas word ofsoow ::) ;D

de dierenwinkel in mijn dorp heeft wel belangstelling voor mijn valkjes,,,, hij is wel goed voor ze beesten heb me vorige jonge konijnen er ook naartoe gebracht omdat ik niemand voor ze kon vinden.
hij zegt dat die ze allemaal wil kopen als ik ze handtam maak, ze blijven dan een maand in de dierenwinkel zijn ze dan niet verkocht gaan ze in een grote voliere bij een vriend van hem.
hoe zijn jullie ervaringen hiermee en wat is jullie mening??

groetjes randy 8)
Wanna see my Diary??
CLICK HERE