27 juli 2025, 08:34:29

Pebbles .....:( Punkie

Gestart door Irene, 14 september 2003, 18:45:51

« vorige - volgende »

Cor_en_Petra

Jaaaaaaaa, foto's!!!!!!!!!!!!!!!!!!   :P :P :P
We willen Gijs, Pebbles en Punkie natuurlijk weer in het echt zien (kun je zien dat ze een jaartje ouder zijn geworden?)

En Irene,
We vinden het echt heel super dat mensen zoals jij, die al veel ervaring hebben met valkparkieten, zo spontaan reageren en hun kennis met ons, beginners, delen!!!! Echt heel fijn!

Liefs van
Cor & Petra en een dikke knabbelzoen van Cheeky!

Sanna

Jaja Irene, je moet natuurlijk wel eerst je eigen zaakjes op orde hebben voordat je mij gaat lopen bestraffen... :P ;D :D. Dus nu is de stand: jij binnenkort foto's - ik binnenkort foto's.

:P Groetjes, Sanna ;)

Cor_en_Petra

En toen werd het heeeeeel stil ....  ;)

Ben je druk met foto's maken? Je wordt nu wel heeeeeel erg onder druk gezet, he??  ;) ;) ;)

Sterkte!!!
Cor & Petra

Irene

;D ;D ;D ;D whahahahahahaha ja, ik voel de enorme druk. kabeltje is inmiddels aan pc gehangen; nu nog de modelen die willen meewerken ::) ;D. Maar ze komen echt.
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

Astrid

Leuk, leuk we zijn dol op foto's kijken
het valt zeker niet mee om foto's te maken,
de meeste mislukken.

Groetjes,
Astrid 

Irene

::) ::) ::) ::) door die enorme druk, heb ik mn fotomodelletjes toch maar opgetrommeld en heb en batterij aan foto's ;D ;D.
Dus ga er lekker voor zitten en geniet van de 3 musketiers uit amersfoort!! ;D ;D

Gijs:

:o ;D gijs en chips... (freds lip zat er tussen :o ;D)

Pebbles: (lekker oranje snavel van de wortel ;D)

Altijd die kuif recht omhoog; kleine bangerd ;D, maar wel een lieverd.

Pebs in een gekke bui en hangt dus onderste boven; echt waar heb de foto goed genomen ;D:

"the man himself..." Punkie

en nog wat foto's samen:
Punk en pebs (broer en zus/ jut en jul/ jip en janneke/.... ::) altijd bij elkaar die 2)

en de allermooiste heb ik bewaard voor het einde: mn 3 engeltjes op een rij!

De dames zijn beiden in de rui;  ::)  ::) fijn zo samen. Vooral gijs ziet er een beetje verkreukeld uit! ::) Komt wel weer goed
;D ;D ;D zo heb ik mn belofte gehouden of niet!!! ;D ;D
groetjes, irene

Sanna

Hahahaha Ireen, je bent me net voor ;D ;D. Ik wilde net foto's gaan uploaden. Maar het zijn schatjes hoor, ware foto modelletjes :D. Leuk, vooral doorgaan (met plaatjes schieten dan he? ;))

Groetjes, Sanna

Cor_en_Petra

Woooooopie! Wat een mooitjes heb je, zeg! Leuke foto's ook. Jij denkt ook, ik houd ze allemaal flink in spanning en dan geef ik ze meteen een overdosis, hahahaha  ;D Nee hoor, zonder gekheid, ze zijn prachtig en het kunnen er nooit genoeg zijn.

Je begrijpt zeker wel dat dit vraagt om regelmatige herhaling.... voel je de druk alweer toenemen??  :P

Groetjes van Cor, Petra en Cheeky

Astrid

Hoi Irene,

Geweldig, meteen zooooveeel foto's,
ze zijn ontzettend leuk  :D

Pebbles die onderste boven hangt vind ik
helemaal super.

Groetjes,
Astrid

Lique

Heej Irene,

Wat een prachtfoto's heb je gemaakt zeg. Punkie begint er heel mooi uit te zien met zijn gele maskertje. En pebbles met haar onwijs mooie kuif die ze van paps gekregen heeft. En gijs met haar roze kontje ihhiihih.

groetjes Lique

Rianne

Leuke foto's hoor! En heeft Fred nu geen lip meer? ;D

Sanna

Citaat van: Lique op 13 april 2005, 10:23:59
En gijs met haar roze kontje ihhiihih.

??? ... dat kontje heb ik nog niet kunnen ontdekken op de foto's hihi. Maar inderdaad, wat een kuif heeft die Pebs ;D

Irene

::) ::) Ik denk dat ik Gijs wel parttime kan laten werken in een legbatterij; onder bijzonder goede arbeidsvoorwarden uiteraard. ::) ;D De lieverd heeft gister weer een ei gelegd! ::). Krijg je ondertussen wel een punthoofd van hoor; We gaan weer van voor af aan beginnen! Ei nr 1 dus maar weer. Ik twijfelde even of het niet stiekem van Pebs zou zijn. Want al dat gewipwap met haar broer ,kan dat nu immers ook; ze is nu een jaar. Maar gijs zat de avond ervoor alweer zo te "happen" met dr staartje, dat het wel gek moet lopen dat het opeens niet van haar is.
Ze(gijs) heeft er gister heel even opgezeten maar werd dierct van de plek gejaagd door Punkje. Die ging er vervolgens maar heel even op zitten en besloot toen dat het niets voor hem was.. ;D hoezo geduldig?

Ik houd jullie verder op de hoogte.
groetjes, irene

Cor_en_Petra

Die Gijs toch, ze kan er wat van! Alweer eitjes? ;)
Er wordt wat afgewipwapt bij jou...
Houd ons op de hoogte van de laatste stand van zaken,
we blijven de rakkers volgen!
Groetjes van
Cor & Petra & Cheeky

Irene

En ja wel hoor, zo met het weekend erbij heb je opeens alweer 3 eitjes ::) ::) ::). Van het weekend wij gijs zoeken toen ze los waren en waar zat de lieverd.......... nou kijk zelf maar;.... een gezellig hoekje gemaakt.  ::) dat kastje is niet altijd zo vol hoor; we hadden daar juist alle troep van tafel gezet zodat ze konden badderen. ::) ;D

Daarna een hele bijzonder foto, net op het juiste moment genomen ;D ;D ;D ;D ziet er wel gek uit he?

op het gezelligste plekje van het huis, noemen we dat.. ;D ;D niet dus; boven de bank en gezichtjes naar de muur.

Mn lieve Pebbletje; kijkt altijd alsof ze de wereld voor het eerst ziet ;D; korte termijn geheugen ??? ;D

Punkie; ons lekkere ding  8)

Punkje vond de babyfoto van fred erg boeiend ;D ;D ;D. lekker ding he......die punk ;D

het lijkt er op dat Jut en jul samen ook een nestje wil gaan beginnen; overal kruipen punkie en pebbles samen op of in, maar ja, dan heb je ook Gijs nog..... ::) die plotseling wel 3 plekken in de kooi voor zichzelf wil hebben,want stel voor dat je daar ook een ei kan leggen ::). Kortom het is weer heeeeeeel gezellig. WE zullen voor Pebs wel weer een survivalpakket bvenin de kooi hangen, want naar beneden komen mag ze weer even niet van gijs.  ::) ::) pffffff, die hormonen ;D ;D

groetjes, irene