19 juli 2025, 19:33:12

Pebbles .....:( Punkie

Gestart door Irene, 14 september 2003, 18:45:51

« vorige - volgende »

Lique

Lique

15 oktober 2003, 19:36:33 #61 Last Edit: 15 oktober 2003, 19:37:40 by Angelique
Ik zou de foto's plaatsen. Bij deze.
Ik vind het ongelooflijk leuke foto's.
Enneh, niet doorvertellen dat ik er mesjes in heb gedaan he ;D

groetjes lique

P.S. Irene haar profielplaatje is ook klaar:

Sanna

15 oktober 2003, 20:11:39 #62 Last Edit: 15 oktober 2003, 20:12:09 by Pepper
Ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooohhhhhhhhhh ... wat een snoepies!!!  ::)
Zeker Lique, ontzettend leuke foto's. En dat van die mesjes, dat dacht ik dus al :D :D. Wat ziet Rudie er nog heerlijk rommelig uit. En dan die kuif recht omhoog :D, heerlijk :P. Met welk computerprogramma maak jij trouwens zo'n 'uitgeknipte' foto Lique?

Groetjes!

Lique

Hoi Sanna,

Meestal gebruik ik gewoon Paint.
En daarna, als ik alles weg heb gehaald, open ik hem in een ander fotoprogramma, en maak ik de achtergrond transparant.

Groetjes lique

Sanna

En welk foto-programma gebruik je om de achtergrond transparant te maken? Want dat met Paint, zover was ik inderdaad ook gekomen. Maar ja, dan houd je zo'n witte achtergrond over...

Groetjes!

Lique

Het programma heet Microsoft Photo Editor.
Moest het ff opzoeken, maar dat is hem.

groetjes lique

Kolkkie

Hoi Irene,

Ik kan maar 1 ding zeggen over jouw lieverdjes.

KWIJL KWIJL :D:D.

Rudie is echt een schatje en Gijs niet te vergeten.

Groetjes,

Mariska

Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Irene

Lieve Lique,
dank je wel voor het plaatsen van de nieuwe foto"s! :-* Zo kan iedereen mijn schatje goed zien; lieve foto's he? ben er erg tevreden mee. En dank je wel Lique dat je mijn handtekening hebt aangepast! Ja bent een schat! Enneh dat van die nageltjes, die valeen op zich nog wel mee, of lijkt dat zo omdat hij nog niet veel bij ons heeft gezeten? :-/ Maar het gaat juist om de snavel!!!!! Heeft hij krachtraining gehad ofzo? wat een wapen ::)!!
 ;D :D Groetjes, Irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

Paul

Hoi Irene,

De foto's zijn echt heel erg leuk wat een lieve koppies hebben ze toch he :-)
CitaatMaar het gaat juist om de snavel!!!!! Heeft hij krachtraining gehad ofzo? wat een wapen
Volgens mij heeft Lique een heel klein valkensportschoolte op zolder waar onder andere de snavels getraint worden  :D
echt door een valkje hard gebeten worden is soms niet echt leuk inderdaad.
Ik noemde mijn eerste valkje ook altijd een pitbullparkiet :-)

Groetjes, Paul

Lique

Hoi Paul,

Shhht, niets zeggen hoor :D
Maar ze krijgen idd al vroeg snaveltraining.
Als ze nog in het blok zitten, bijten ze veel aan de houtsnippers.
Als ze bij mij op schoot zitten, zitten ze veel met mijn nagels te stoeien, en worden de snavels idd goed getraind.

groetjes lique

Natanella

Nou Irene,
Dat beloofd wat! Zo`n scherpe, sterke snavel?!
Zal ik je alvast het telefoonboek opsturen dan? Dan kan Rudie zich daar lekker op uitleven :D :D

Want misschien laat Lique ze daar ook wel mee trainen, weet jij veel! ;)
Enfin, als je Rudie eerdaags een karatekreet hoort slaken, weet je wel waardoor het komt! ;D

Maar op de foto`s zijn het echt schatjes om te zien! Wat heeft Rudie nog een babysmoeltje he?

Echt lief hoor!!!

Irene

Lieve allemaal,
wat lief dat jullie allemaal reageren op onze twee kanjers!
Vanacht hebben de twee schatjes voor het eerst op dezelfde stok geslapen!!! :P wat een vooruitgang he? Rudie laat zich steeds meer knuffelen en GIjs laat steeds meer zijn  nek spontaan zakken, om ook geknuffeld te worden! ;D Dus wie denkt dat je 1e valk minder tam zall worden door er een tweede bij te zetten, heeft het in ons geval flink mis!!! :D :D
Groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

Kolkkie

17 oktober 2003, 03:48:43 #72 Last Edit: 17 oktober 2003, 04:05:01 by kolkkie
Hoi Irene,

Er gebeurd bij jou meer als bij mij. Het kopje aanbieden aan elkaar, wat is dat, dat ken ik hier niet.
Ze doen het alleen naar mij toe.

Ook lekker dat ze al op dezelfde stok slapen. Dat is och een teken dat het goed gaat. Als ze elkaar niet zouden accepteren, zou daar geen sprake van zijn.

Geef ze een lekkere knuf van mij.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Sanna

Hoi Irene!

Fijn dat het zo goed gaat met jouw moppies ;). Blijf maar lekker foto's schieten, want die laatsten waren om de smullen!

Groetjes! ;D

Lique

Heej Irene,

Dat is heel goed zeg, dat Gijs geknuffeld wil worden.
Het koppie naar beneden houden om te knuffelen is Rudie ook gewend.
Hij knuffelde heel veel met stiefmama Pino.
Hopelijk gaan Rudie en Gijs ook lekker knuffelen met elkaar.

groetjes lique