3 mei 2025, 16:13:18

Pebbles .....:( Punkie

Gestart door Irene, 14 september 2003, 18:45:51

« vorige - volgende »

Sanna

Ooooh, Irene! Het je hem gisteren al gehaald!! En? en? en? Wat vindt Gijs ervan?? :D Hij is echt schitterend geworden hoor, een mooi beesje. Ik hoop dat je gauw foto's van de twee boeffies hebt ;)

Groetjes!

daan

hoi Irene,

Wat leuk dat je Rudie er al is en hoe gaat met met Gijs samen, of is Gijs erg jaloers hihihi komt wel goed hoor.
Laat je snel weten hoe het gaat.
Veel plezier met je boefjes.

Groetjes Daan

Sanna

Haha :D, volgens mij heeft Irene het veels te druk met haar nieuwe boeffie Rudie om onze nieuwsgierigheid te bevredigen... :P

Henry

he rudie en gijs

jullie moeten wel vriendelijk zijn he tegen irene he :D
en jullie moeten haar wel de tijd gunnen om op het forum en de chate te komen he.

orlando&shamu

Sanna

Geef jij nou maar toe dat je net zo nieuwsgierig bent Henry :D :D :D

Irene

12 oktober 2003, 20:18:21 #50 Last Edit: 12 oktober 2003, 20:19:13 by irene
Dag lieve allemaal,
Het heeft een tijdje geduurd, maar hier ben ikdan om verslag uit te brengen van hoe het gaat met de twee schatjes; Ik heb nu twee keer zoveel om naar te kijken en kon mezelf gewoon niet losrukken om naar boven te gaan en achter de pc te gaan zitten ;D :D :D. Het gaat heel goed; donderdagavond waren we laat terug en het moment van de waarheid was aangebroken. Rudie had er best zin in en keek verrast rond toen we de kamer in kwamen. Gijs was al half aan het slapen en zag dat we iets vreenmds bij ons hadden; dus "pong" kuif omhoog en gluren maar ;D. We hebben Rudie in een kooi naast die van gijs gezet; die stond al klaar. Rudie zag trosgierst en begon direct te eten. Om een lang verhaal kort te maken; Rudie vond het allemaal best en klom na het eten direct naar een hoog stokje en Gijs kreeg daar zowat een beroerte van :o :-/ :D. Want dat er iets in dat hok ging zitten oke, maar dat het ook nog moet bewegen en geluid maken, dat was het toppunt!!!!
Gijs helemaal in paniek door de kooi; fred zijn hand er in geztoken en daar giong de held op zitten. Na een klein uurtje (ja, korte nacht geweest hoor! ;) ) hebben we besloten Rudie voor de nacht ff boven te plaatsen en de volgende middag naar beneden. Gijs er 's avonds pas uitgelaten en die zocht contact, dus Rudie er ook uit.Dat was wel spannend voor Gijs ;D Want, die kleine vond Gijs wel erg leuk, dus overal waar hij heen ging, moest die kleine ook ;D ;D ;D. Gijs schrikken  dus weer vliegen en hoppa die kleine er achter aan. :D :D :D. "s avonds apart laten slapen en gister de kleine na het losvliegen in de grote kooi gezet. En daar kwam Gijs eens ff polshoogte nemen, dus ook in de kooi. Deurtje dicht gedaan en wennen maar. Dit ging ook prima, dus hebben de boefjes vanacht voor het eerst samen geslapen. ;). Gijs vindt het heel spannend maar ook erg interessant. En Rudie? Wat een lekker ding toch; maakt zich nergens druk om; als Gijs naar zijn kuifje wil happen, doet die boef gewoon een stap opzij of blaast even naar Gijs. Die (gijs) is dan weer zo geschrokken dat hij em weer met rust laat! :D :D :D. Wat een heerlijk span samen; we kunnen Rudie nu al niet meer missen. Die lieve geluidjes; ze praten soms al met elkaar; zo schattig!
Heerlijk dat valkjesvirus!!!!!! :-* :-* :-*
Ik zal snel een foto plaatsen, maar nu eerst weer snel naar beneden, om mijn schatjes weer te bekijken. ;D ;D ;D
Groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

Natanella

Hoi Irene,
Wat is dat toch reuze spannend he, zo`n gompie erbij! En er is ineens ook zoveel te kijken en te ontdekken! Voor de vogels maar zeker ook voor ons!
Ik kan me dus levendig voorstellen dat je bijna niet kunt wegkomen bij je tweetal ;)
Nou geniet maar lekker van ze en we wachten je foto`s af!
Rudie is trouwens ook een plaatje geworden zeg, als je die foto van Lique ziet! Net zo`n knapperd als zijn naamgenoot? ;)

groetjes, Anita

daan

Hoi Irene,

Fijn dat het gelijk zo goed gaat met Rudie, en ja das dan heel moeilijk om je oogjes van die 2 kanjers af tehalen hiihii.
Veel plezier en succes en geniet er lekker van.

Groetjes daan

Sanna

Hai Irene!

Wat klinkt dat heerlijk herkenbaar :D. Bange poeperds kunnen het zijn als er wat nieuws bijkomt, hè?;D Hou ze maar lekker samen in de gaten. Hier volgt Kaily Pepper ook overal naartoe. En Peppertje laat zich overal wegjagen, de sul :D. Laat Gijs al wel toe dat Rudie bij hem in de buurt zit ofzo? Als mijn moppies samen in de kooi zitten, zit de een links en de ander rechts; echt gebroederlijk dus ;).
Ik hoop dat je gauw foto's hebt.

Groetjes!

Irene

hoi,
 Gijs went er heeeeeeel langzaam verder aan. Als ze los zijn, dan zoekt Gijs ons echt op; rudie doet dat nog niet echt,dus heeft Gijs dan even rust. Gijs zoekt zelf rudie op als hij daar zin in heeft, maar het contact moet niet andersom zijn hoor ;D.
Als Rudie naar Gijs wil, dan heeft Gijs zoiets van...wegwezen :D! Gisteravond is Rudie twee keer naar mij toegekomen en heeft bij fred en mij ook op de schouder gezeten. OOk heeft fred hem voor het eerst kunnen knuffelen. Heerlijk is dat he? :-* Dat Rudie in het hok zit, oke, dat gaat, dat hij zich voortbeweegt met fladderde vleugels da's nogsteeds eng, maar dat Rudie ook op de hoogtste stok wil gaan slapen; dat is niet tof!!!!!! ;D  ;D Er is meer dan hgenoeg ruimte, maar Gijs voelt zich enigszins opgesloten als Rudie daar ook bij zit en zeker als die lekker gezellig naast Gijs wil zitten. :D :D :D. Gijs klimt dan echt met een omweg naar de andere kant van de stok! hahahahhah. Komt vast wel goed!!!
Groetjes, Irene

Kolkkie

Hoi Irene,

Wat gaaf dat het zo goed gaat met jou 2 donderstenen.
Rudy zal erg snel bij je gaan zitten denk ik. Minggu komt nu ook al regelmatig naar mij toe.

Het is natuurlijk voor Gijs erg wennen. Ineens zo'n jong soortgenootje in de kooi die denkt dat hij meteen de fijnste plekjes bezet kan nemen :D.
Het komt allemaal goed, dat weet ik zeker. Vooral omdat ze al lekker bij elkaar in de kooi zitten.

Bij Pukkie en Minggu ging het ook zo snel, dus ws is dat soms normaal :D.

Heb lekker veel plezier met je 2 lieverds. Wel regelmatig een bezoekje aan je pc brengen he :D:D.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

ziralioness

Wat een grapjurken!!  :D Superheld Gijs!!
Maar het komt vast en zeker helemaal goed, Nina moest eerst ook niet veel van Kiko weten maar nu zitten ze altijd saampjes op een stok.... ;)

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...

Irene

:-* :-* wat zijn ze toch lief!!! Rudie komt sinds gister zelf naar ons toegevlogen, nog niet veel hoor, maar het is een begin nietwaar? En vanavond vond de kleine schat het voor het eerst goed dat ik hem mocht knuffelen! :) En dat heeft hij nog aardig lang volgehouden, de lieverd. Moet er wel ff aan wennen dat Rudie iets harder kan bijten dan Gijs :-/; hij heeft nog niet echt hard gebeten ofzo, maar zijn knauwtjes zijn toch wel iets fanatieker hahahah.
Tijdens het stofzuigen maakte hij heel veel geluidjes, was echt zijn stemmetje en repetoire aan het testen, want telkens als de stofzuiger uit ging,, zodat wij konden luisteren, hield Rudie er mee op ;) schurk!! Hij maakt heel veel geluidjes en vooral als hij uit de kooi is. Hier luisteren wij aandachtig en  met veel plezier naar, want Gijs doet dat practisch niet. Vreemde vogel ;). Het gat verder prima met de twee. Het eerste enge, nieuwe is er voor Gijs blijkbaar af, want hij begint zich nogal uit te sloven en jaloersig te worden. Al Rudie aan het eten is uit een bakje, en dat deed hij nog niet veel, dus ik allang blij, komt Gijs er aan, knauwt Rudie weg en gaat dan volop in het bakje met eten staan om uit het bakje ernaast te gaan drinken!!! De mafketel!! ACh, verder doet hij niet veel en doet dit ook niet vaak hoor, dus zal er wel bij horen.
Groetjes, irene

Kolkkie

Hoi Irene,

Wat fijn dat het goed gaat met Rudy. Dat moet echt een schat worden, als hij het al niet is ;D.
Dat van dat  stemmetje en repetoire testen herken ik. Minggu doet dat ook als ik mijn muziek aanzet. Zet ik de muziek uit, zwijgt Minggu in alle toonaarden. Dus jij bent niet de enigste die dat heeft.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Sanna

Hai Irene!

Klinkt al goed, die twee samen. Maar inderdaad ongelooflijk hoe scherp die nagels zijn hè? Volgens mij heeft Lique ze stiekum goed scherp geslepen ;D voordat wij de vogels kregen, want die van Kaily zijn ook al zo loeischerp; daar had Pepper helemaal geen last van! Je zou mijn voorhoofd eens moeten zien joh, allemaal rode krassen en dan nog diep ook! Tja, dat krijg je als ze allebei om een plekje op je hoofd lopen te vechten :D.
Maarreh ... waar blijven de foto's?? We willen nou wel eens zien hoe Rudie er nu uitziet hoor! En dan natuurlijk met Gijs erbij ;).

Groetjes!