9 mei 2025, 01:56:16

Pebbles .....:( Punkie

Gestart door Irene, 14 september 2003, 18:45:51

« vorige - volgende »

Irene

Eitje 2 is er.
En natuurlijk is het ei hartelijk welkom geheten door Punk ::), de smeerlap ;D ;D ...likliklik ;D ;D
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

*Petra*

Wil je ook jonkies kweken of is dat niet je opzet??

Petra 

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Sanna

Heej Ireen, maak eens foto's van likkende Punk. Ik wil het wel eens zien haha ;).

Liefs, Sanna

Irene

Hoi Petra,
Ik hoef op zich geen keintjes, alhoewel mijn schoonvader het eerste kleintje zou willen hebben ;D. Maar ja, dan moeten eitjes toch wel eerst bevrucht zijn ::) en als we daar op gaan wachten............

Hoi Sanna,
Ik zal het eens proberen te filmen, maar of het goed zichtbaar zal zijn? Je ziet dat kleine tongetje razendsnel over dat eitje heen gaan ;D :-X

Verder leek het een week goed te gaan met peb dr verslaving; touw pluizen.
Nieuwe touwen opgehangen, maar madame zit er toch weer steeds vaker aan te sjorren en daarstraks weer raar te kokhalzen.
Zucht!!!!!!!!!!!! Ik heb al vanalles aan lekkere dingen in de kooi; eivoer, spinazie, aardbeien, knaagstaaf, etc. maar pebsje vindt dit blijkbaar net iets leuker. Hmmm, wordt dus morgen maar ergens een boompje slopen om wat nieuwe houten stokken te maken en groenvoer waar ze aan kunnen knagen.

groetjes,irene

Irene

Eitje 3 is er.

Ik ben vandaag druk bezig geweest met de kooi een sopbeurtje te geven; dus hup birdies eruit gehaald; vliegen ,met die luie lijfjes ;D. Hoor ik op de kast naast de kooi een beetje gemiep; ::) :o ;D had ik er hgelemaal niet meer bij stil gestaan dat vandaag weer een ei van Gijs op de planning stond ;D en miepje stond bijna met gekruiste pootjes : "schiet op, ik moet zo nodig"  ;D ;D
Dus ik hophophop snel kooi afgemaakt, en in ieder geval bodem er weer ion met  2 andere legsels, zodat madam weer kon zitten en leggen.
Dus ik zet gijs bij de ingang van de kooi en pak de plantenspuit voor de andere 2, om weer lekker te douchen.
Komt Gijsbij me en wil ook douchen :o ??? ::) ;D.
Maar dan niet op deur naast punk en pebs, nee zoals wel eens eerder verteld; in de keuken half op mn schouder om dan lekker zo'n natte lap vleugel in je gezicht te krijgen ::) ;D.
Ik denk, ik moet even haast maken want dat ei komt eraan, maar nee hoor, eerst relaxed douchen.

Prima, de andere 2 al lekker klaar en druk aan de poets, dus tijd voor Gijs dr prive douchebeurt. Doet ze dr vleugels open; zie ik een bloed plek, opgedroogd  :o :o :-\.
En bij een lutino ziet dat er dan al meteen zo lekker uit :-\.
Later nog eens beter bekeken en het lijkt erop dat een veerpen de oorzaak is. Ik houd haar nog even goed in de gaten. Ze lijkt er verder geen last van te hebben, ja behalve als ze gaat poetsen, maar dat lijkt me logisch.
Maar of ze ergens tegen aan gevlogen is of iets,.. ik weet het niet. Er is geen panie'k 's nachts geweest; al de laatste weken niet. Dus dat is het ook niet.

Rare beestjes hoor die valkjes ;) ;D

groetjes, irene

Sanna

Poeh wat zal jij geschrokken zijn! Gelukkig dat het dan 'maar' en vleugelpan was. Maar ik ken dat, ik schiet ook meteen altijd helemaal in de stress als ik iets zie wat niet hoort.

Maar wat een tuttebel zeg! Eerst doen alsof ze het niet meer houdt en dan nog even lekker uitgebreid badderen ;D. Een echte meid hihi.

Liefs, Sanna

Irene

Ja, tuttebol is het die Gijs ;D ;D.
Nog een actie van haar; ik lag gister, buiten de sopbeurt om natuurlijk, de hele dag klaar om te filmen als ze haar eitje zou leggen en dan met name om punk in actie te zien  :P :P :P mjammie. Doet die  :censuur niets, en ik ga even met de buurvrouw weg. Ik kom terug en wat ligt daar (al schoon gelikt en al ::) ;D ), ei nr 3.

wie weet komt er morgen een ei nr 4; nieuwe ronde, nieuwe kansen. ;)
groetjes, irene

Sanna

Whahahahaha!!! Hij dacht: "Mooi niet voor de camera, kan allemaal tegen me gebruikt worden!". Succes met ei nr. 4 ;D.

Liefs, Sanna

Irene

;) ik lig alweer op de loer ;) ;)
groetjes, irene

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Irene

:o ::) ;D weer te laat!
Het is volgens mij een nachtelijke "bevalling" geweest, of een hele vroege ;).
Gisteravond toen ik naar bed ging nog 3 eitjes, vanochtend waren het er 4 en gijs zat er relaxed op; een teken dat het ei al wat "ouder"is, want als ze het net gelegd heeft, moet ze er altijd flink van bij komen! Hmmmm, hopen op eitje 5? Vind ik zo sneu klinken voor mn meisje ;D.
Ben benieuwd wat voor een record ze dit keer in petto heeft? Hoogste record staat op 8 eitjes.
Poultje wagen? Kan best zo in de wk tijd ;)

Ik denk 6 ;D

groetjes, irene

Sanna

Zullen we jou eens echt bang maken??
9! hahahaha ;D ;D ;D

Irene

:o :o :o :o :o :o :o

Ben nu al geshokeerd ;D ;D ;D

we zullen zien, whahaha och arm gijsebaasje ;D
groetjes, irene