24 juli 2025, 01:54:20

Pebbles .....:( Punkie

Gestart door Irene, 14 september 2003, 18:45:51

« vorige - volgende »

Irene

31 december 2004, 13:34:39 #210 Last Edit: 31 december 2004, 13:35:09 by irene
Hoi allemaal,
hier de foto's van de nieuwe landingsplek. Punkie landt daar per ongeluk, pebbles vindt dat wel spannend dus komt daar direct bij; Punkie steekt een heel concert af; Pebbles vertrekt dan weer en Punkje zit daar dan alleen en heeft soms wat moeite met wegkomen daar ;D :D :D.

groetjes en een goed uiteinde toegewenst!
irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

Lique

Hoi Irene,

Wat een leuke foto's zeg :P
Punkje begint al echt een kereltje te worden.
Hij is goed aan het ruien.

groetjes lique

robentru

Hoi Irene,
wat leuk weer eens van je leuke trio te horen.
Enig die valkjes op de klok. Ga je ze nu leren klok te kijken en een fluitje te geven op de hele uren?  ;)
Jullie ook een mooie jaarwissling en een gezond 2005.

Groetjes,
Trudy

Sanna

Hey Irene,

Wat een leuke foto's zo op die klok. Het wordt al echt een lekker stel hoor, Punky begint een mooi kereltje te worden.

Groetjes, Sanna

Irene

Nou, ik weet niet of valkjes ook aan goede voornemens doen :D ;D, maar volgens mij heeft Punkie besloten om in 2005 zo snel mogelijk "papegaaitje, leef je nog" te leren. Hij is er opeens zo druk mee. Whaha het schaap komt nogsteeds niet verder dan de eerste 2 a 3 noten, en dan geeft hij er een eigen draai aan. Klinkt ook heel mooi ;D, dus ik geef hem positieve kritieken, maar hij lijkt er voor alsnog weinig mee te doen ;D :D.
Pebbles dr voornemen voor 2005 zal ongetwijfeld zijn: schrikkerig voor handen blijven en een nieuwe actie; Jaloers worden als gijs of punkie ook maar enige interesse in elkaar tonen ::). Niet dat dat al vaak voorkomt, maar als het gebeurd dat Gijs kippetje staat, of Punkie Gijs toezingt, dan gaat madame Pebs tekeer :o ::) ;D. De kleien bosheks! ::)
En Gijs dr  voornemens? Lekker knuffelkontje zijn, en dat is haar op de eerste dag van het nieuw jaar alweer goed gelukt ;D :-*

groetjes, irene

Irene

Hallo allemaal,
nog even voor het archief de kerstfoto van mijn 3 kerst (b) engeltjes ;D :D. Want deze foto staat wel zo mooi in mijn  profiel, maar ja als die straks weer veranderd hebben we er in dit foto- album niets aan.

grotjes, irene

Irene

Hallo allemaal,

Vandaag ga ik voor het eerst met Gijs naar Feld toe. Wat er precies met haar is, weet ik niet, maar ik heb er geen goed gevoel over.  ::) Misschien maak ik me weer helmaal druk om niets, maar dat hoor ik liever van Feld dan dat ik haar morgen op de bodem vind, nietwaar?
Ik vind haar de laatste dagen al wat stiller; maar verder eet, drinkt en vliegt ze normaal als anders. Ze is snel moe, naar mijn idee en ik vind haar er wat bollig/ rommelig uitzien
daarnaast had ze gisteravond zo goed als witte ontlasting :o. Verder plagen die nadere 2 pestkopjes haar, maar aan de andere kant die plagen elkaar ook, maar die zijn wel gewaagd aan elkaar. :D Gijs geeft nooit een echt weerwoord.
W kunnen om 11. 10 terecht, dus jullie horen daarna de uitslag wel. Ik hoop zo dat ik me gewoon weer eens druk zit te maken, net als met Pebs van de zomer ::); het is toch mijn gijsebaasje!
groetjes, irene

Marianne

Hoi Irene,

Sterkte met Gijs bij Dr. Feld.
Hopelijk is het niets ernstig.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Irene

Dank je Marianne,

we zijn nu net terug van Feld; PFffffffff wat fijn dat die man zo in de buurt woont :D ;D.
Op het eerste zicht is er niets aan de hand met Gijs; haar hart en longen waren prima en ze is zelfs weer een beetje afgevallen!
Feld heeft haar gewogen en ze weegt 130 gram!! Waarschijnlijk komt er binnenkort weer een ei aan dacht Feld, door de wijde legbeentjes. Dat witte hoopje van gister komt waarschijnlijk omdat ze juist niets heeft gedronken van het wormenkuurtje, doordat dit te bitter is! Daardoor kan ze haar afvalstoffen niet kwijt. Eigenlijk hoef ik dit niet meer te geven,volgens hem,  omdat ze alledrie binnen zitten en allemaal al ontwormd zijn. Wel wordt haar ontlasting nog ff voor de zekerheid op kweek gezet en daar kan ik donderdag over bellen. Weg dat wormenwater dus en een lekker bakje met drinken zoals ze gewent is!
PFffffffff wat een opluchting weer. Ze heeft zich pittig gedragen en liet zich thuis gelukkig ook meteen knuffelen; ze is dus niet boos op me, met al mijn gemiep ::).
groetjes, irene

Marianne

Hoi Irene,

Wat fijn om te lezen dat alles goed is met Gijs.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Sanna

Hey Ireen! Blij te horen dat het meevalt met Gijsje. Wie weet, wordt je straks wel oma.... Lique had toch misschien nog wel een bevrucht eitje voor je?? ;D :D

Groetjes, Sanna

Irene

; :D :D :D ja wie weet sanna!

Nou, gijs is nogsteeds wel wat stiller, maar laat zich knuffelen, daar krijg je spierpijn van hihi.
Normaal gesproken vindt ze dat al fijn, maar nu is het echt erg hoor; ze schuift continu haar koppie onder je vinger of tegen je mond ;D, de lieverd! Nou te weinig aandacht zal het probleem niet zijn ;D.
Punkie heeft vanmiddag voor het eerst het eerste stukje van "papegaaite, leef je nog" goed gefloten. Wat daar achter aan komt blijft nogsteeds een eigen brouwsel, maar klinkt wel lief! Ik heb helemaal dubbel gelegen van het lachen, maar was toch eigenlijk ook wel trots!  ;D

Pebbles heeft het plekje ontdekt waar vorig jaar rond dit tijdstip Gijs haar eerste eitje heeft gelegd ::). Pebs ging daar vanmiddag ook eens uitgebreid zitten. Misschien staat er in het valkeriaans wel een bordje met leg hier je eerste ei? Madame loopt wel iet wat te hard van stapel, aangezien haar eerste 2 wipwapjes schuin verlopen zijn :D :D ;D ;D.
We zullen met pasen geen gebrek hebben met eitjes als deze dames zo doorgaan ;D.
groetjes, irene

Irene

Hoi allemaal,
ik heb vandaag Feld gebeld voor de uitslag van Gijs dr ontlasting; er is gelukkig geen bacterie ofzoiets in gevonden, dus dat is wel heel fijn. Haar ontlasting is aan de beterende kant, maar nog niet echt helemaal 100 %. We moeten wel ff in de gaten blijven houden of ze voldoende drinkt, want anders zou het richting nierproblemen kunnen gaan :o. Dus af en toe wat druivensuiker of roosvicee in het water om het madame zo aangenaam mogelijk te maken. maar ik gebruik vanaf dag 1 Bogena vitamindruppels en daar drinkt ze ook goed van; dus dat was geen probleem volgens Feld.

Pfffff, ben weer helemaal opgelucht :D bezorgde miep die ik ben ;D. Ik vind haar nogsteeds wel iets rustiger dan normaal, maar wel weer iets tieriger dan de afgelopen dagen ::) snappen jullie me nog? Daarnaast heb ik toch echt het idee dat Punkie en Pebbles haar wat meer aan het plagen zijn, maar ja nogmaals dat doen die twee ook naar elkaar en Pebs is wel een dame die een woordje terug geeft ::). Gijs daarintegen hakt 6 keer in het niets en gaat dan direct weg, dus dat werkt ook niet echt. Pebbles heeft gister wel voor het eerst haar koppie naar benenden gedaan richting Gijs, maar die snapte daar natuurlijk helemaal niets van, na al dat "gehakketak", dus die gaf een snauw en vluchtte daarna ::) zucht... maffe meiden ;D
Ach ze zijn allemaal gezond verder; de dikke is de dunne aan het worden en andersom; dus dat zit wel goed.
En Punk? Lekkere kletskip die o zo graag een knuffel wil; lekker ding! Zijn nieuwe stukje van "papegaaitje, leef je nog" heeft hij niet meer laten horen; bewaard hij vast voor speciale momenten! ;D

Dat was het weer voor vandaag!
groetjes, irene

Karin

Fijn dat het beter gaat met Gijs. Wat kan je je zorgen om zo'n klein ding hè ?  ;D Dat heb ik ook, als er maar iets mis is schiet ik in de stress  ::)

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Irene

Hoi allemaal,

Gisternacht was er weer eens sinds lange tijd paniek 's nachts :o :-/. Om 05.00 zat ik dus beneden om ze weer wat te kalemeren en vooral, de oorzaak te zoeken; je zoekt je een ongeluk, want geen idee wat het geweest zou meten zijn; misschien de harde wind, een vlieg, een beestje? geen idee.
Het vervelende vind ik dat vooral Pebbles zo over haar theewater is; die vliegt maar door. Punk en Gijs worden rustig zodra je tegen ze praat en het licht aan hebt, maar Pebs gaat maar door :-/. Gelukkig hebben ze zich niet bezeerd.
Hert was een kort nachtje, want daarna kan ik altijd moeilijk in slaap komen; bang dat het nogmaals gebeurd. Maar nee hoor; de rest van de nacht waren ze rustig; gelukkig maar.
De angst hebben ze er gisterochtend lekker klang mogen uitvliegen en als troost een heerlijk knaagstaaf.  ::) Die kregen ze om 3 uur, wij gingen ondertussen naar een verjaardag en toen we gister om 9 uur thuis kwamen; was hij helemaal kaal :o ::). Vreetzakken! Ze zijn er gek op en ik gun het ze graag, maar ik ga de volgende keer eens met mijn stopwatch ernaast zitten om ze te klokken ;D :D.

groetjes, irene