5 mei 2025, 01:48:46

Paco, Yuna en Kiara's Villa!!!

Gestart door Emely, 9 juni 2007, 18:47:24

« vorige - volgende »

Gerdy

Hoi Emely..

wowwww wat een mooi huis...zou echt gaaf zijn als jullie het kopen..en ook een mooie tuin..daar is echt wel plek voor een voliére.

wat krijg jij een schitterend popje bij..ze is echt een plaatje..nu maar hopen dat ze snel zelfstandig kan eten.

gr Gerdy

Emely

Nou in principe is het gekocht door ons... we gaan vrijdag het voorlopig koop contract tekenen :D Donderdag komt er een joeppie langs ivm hypotheek en alles... echt onwijs spannend hoor!!!!  ;D :D ;D :D

Ze is echt super mooi en we verheugen ons enorm op haar komst...

we moeten alleen even kijken hoe het zit met ophalen en onze vakantie, misschien dat ze dan ietsjes langer bij chantal mag blijven  ??? :-* Hangt er heel erg vanaf wanneer chantal ons het groene licht geeft om haar op te mogen halen maar als dat vlak voor onze vakantie van 2 weken is dan halen we haar liever daarna op..... Gelukkig komt mijn moeder een week in ons appartementje zitten en de andere week komt er een goede vriend van ons de beestjes verzorgen.... Maar toch... we zullen zien!

Liefs, Emely en de rest

Emely

JEHOE net terug van het ondertekenen van het voorlopig koopcontract en gister alle papieren ondertekend voor de hypotheek en verzekeringen shit....

WIJ ZIJN BLIJ!!!!  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Liefs, Emely en Ludo
              Paco en Dobi
                  Yuna en ......... onze mooie toekomstige meid!

Anke

Hoi Emely,
Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis!!!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Emely

Citaat van: Anke op 13 juni 2008, 22:15:06
Hoi Emely,
Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis!!!!
Groetjes Anke

Hoi Anke, Bedankt!!!  :o  8)  ;D  :D  ;)

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anja

Emely

Dank jullie wel allemaal!!

Het is nu wachten tot het 1 sept is want dan krijgen we de sleutel en kan het klussen beginnen!!!

Inderdaad spannend allemaal maar wel super leuk!!!

Liefs, Emely en de rest!

Gerdy

wat goed joh..hartstikke gefeliciteerd

gr gerdy

danielle

Hoi Emely,
Gefeliciteerd met je nieuwe woning. Het ziet er echt goed uit!
Een super leuk/ spannend vooruitzicht toch!
En wat krijg je toch een mooi nieuw popje erbij  :-* .

Groetjes Danielle

Emely

Hoi hoi, bedankt nogmaals voor jullie felicitaties en reacties.
Zeker is het spannend/leuk om naar 1 sept uit te kijken!

Zaterdag gaan we keukens shoppen haha... ten minste, kijken wat kan en wat we mooi vinden en wat het kost :D

Chantal, hoe is het met mijn mooie schatje??? Gaat ze al hard op weg naar zelfstandigheid??? Heb je binnenkort weer nieuwe foto's???

Liefs, een overdrukke Emely en de rest!

ps. met Paco, Dobi en Yuna gaat het helemaal goed. Wij denken dat Dobi en Yuna een stelletje gaat worden. Paco kijkt niet echt naar Yuna om en reageert ook niet als we Yuna mee nemen naar de wc. Dobi roept alles bij elkaar als hij Yuna niet meer kan zien :D

Coco en Chantal

Hoi Emely en Ludo

Ten eerst proficiat met jullie paleisje, iets leuks om naar uit te kijken he! :D

Met jullie meisje gaat alles superrr, vandaag had ze niet zoveel zin in der papje ze heeft maar 3 hapjes op en dan krijgt ze ook niet meer.
Vanavond krijgt ze een volle spuit en vanaf morgen zal ze alleen in de avond nog een papje krijgen.
Dus vanaf morgen zal ze overgaan op 1 papje p.dag, het word dus al een grote meid 8)

Ze is vandaag precies 5 WEEKJES OUD.

Hier dan de foto's.

Zo na al dat geposeer moet er gewogen worden.

:o 98 gram  :-* superrr

Toch niet zo zin in pap :-\

Even met de hele bubs op de foto

En opeens sprong jullie dondersteen in de gootsteen ;D ;D

Ja en nu er nog uitkomen , zal niet mee vallen. ;D

Ja bijnaaaaa

Het was der uiteindelijk niet gelukt en heb ik haar weer aan de kant geholpen ;D ;D

Maar toch bleef de gootsteen interessant

En??? hoe vinden jullie haar?

Ze doet het gewoon heel erg goed, ze eet goed haar zaad, eivoer , brood en trosgierst en regelmatig krijgen ze al wat groente en/of fruit.

Ik verwacht dat als ze het zo goed blijft doen dat ze 28 Juni mag vertrekken, mits ze het goed blijft doen en goed op gewicht blijft he  ;)
Anders word het een weekje later 5 juli.
Groetjes Chantal en de valkjes

Anja

Ik vind haar prachtig Chantal. Wat een lief koppie staat er toch op.

Groetejs Anja

Emely

;D ;D ;D  8) 8) 8) 8)  ;D ;D ;D

SUPER MOOI vinden we haar en SUPER lief!!!!

En natuurlijk super dat ze zo snel zelfstandig aan het worden is.
Als ze de 28ste al klaar is voor haar verhuizing zouden we haar de 29ste kunnen halen. Wij komen dan namelijk terug uit Rotterdam en kunnen dan vanuit daar direct naar jouw rijden maar daar hebben we het dan nog wel even over. Gaat echt goed dus en we gaan aftellen. Nu hopen dat ze het zo goed blijft doen!!! Dan weet het hele forum EINDELIJK hoe ze gaat heten hahaha.... :P

We houden contact!

Op het moment errug druk bezig met keukens bekijken en offertes laten maken enz... om gek van te worden maar ook wel erg leuk!

Vanavond hebben alle de drie de valkjes een knuffelsessie gehad. Jullie raden het nooit maar EINDELIJK mag ik PACO met de HAND aaien en knuffelen... ik wist niet wat mij overkwam (hij ook niet waarschijnlijk). Hij ging er helemaal voor zitten en was niet bij mij weg te slaan.

Bij Dobi doen we nog regelmatig wc sessies omdat hij anders echt niet wilt....
Yuna is ook nog druk bezig met haar wc trainingen maar dat gaat al steeds beter. Alleen als ze eenmaal ergens naar toe is gevladderd dan wilt ze absoluut niet op je hand gaan zitten. Als je haar eenmaal zo ver hebt vliegt ze er zo snel mogelijk weer vanaf zodat wij de tijd niet hebben om haar richting haar veilige thuishaven te brengen. Maar ja, hier word aan gewerkt!

Zo dat was weer even een update!

Liefs, Emely

owja, bedankt voor de felcitatie!

Bello

Hoi Emely en Ludo

Gijn joh een iegen huis een eigen tuinnnnnnn

Ja dan komt er een hoop op je af en dan straks het huis in gaan richten....

Krijg je leuke buren? leuke buurt?

Gewoon de wc sessies vol houden het kwartje moet toch een keertje valllen dat ze begrijpen wat je bedoel met tam blijven.

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel