4 mei 2025, 22:03:07

Paco, Yuna en Kiara's Villa!!!

Gestart door Emely, 9 juni 2007, 18:47:24

« vorige - volgende »

Emely

Citaat van: Bello op 18 juni 2008, 22:34:23
Hoi Emely en Ludo

Gijn joh een iegen huis een eigen tuinnnnnnn

Ja dan komt er een hoop op je af en dan straks het huis in gaan richten....

Krijg je leuke buren? leuke buurt?

Gewoon de wc sessies vol houden het kwartje moet toch een keertje valllen dat ze begrijpen wat je bedoel met tam blijven.

Groetjes Dorothé

Hoi Dorothé,

Buren weten we niet precies maar de buurt lijkt ons helemaal geweldig. Genoeg mogelijkheden voor een eventuele toekomst met kindje haha...

De tuin is geweldig!!! Moet wel wat in huisgehouden worden maar dat komt wel goed.

Het inrichten is zo gebeurt, meubels heb ik allemaal al he en die gaan voorlopig gewoon mee.
Wij leven nu uit naar het moment dat we de sleutel krijgen en dat we kunnen beginnen met verven en klussen zodat we per 1 okt het huisje kunnen bewonen :D

We hebben vanavond een keuken uitgezocht en gaan hem waarschijnlijk zaterdag bestellen nadat we nog bij 1 zaak zijn geweest om te kijken of het daar misschien nog wat goedkoper kan maar ik heb er een hard hoofd in. Helaas hebben ludo en ik een vrij dure smaak hahaha... Maar het resultaat zal er zeker komen.

Een uitnodiging voor de housewarmingparty ontvang je vanzelf wel :D Dat zal ongeveer november worden, dan combineren we dat direct met onze verjaardagen, anders hebben we 3 feesten achter elkaar  :-\ namelijk 17 okt isse ikke jarig, 21 nov isse mijn poepie jarig en per 1 okt willen we ons gaan settelen in ons huisje....

Liefs, Emely en de rest

Emely

Hallo allemaal,

Ik he een heleboel foto's en kan niet kiezen welke ik zal plaatsten dus heb ik een online album aangemaakt en ze daar allemaal geplaatst.

Hier is de Link: http://www.mijnalbum.nl/Album=YEM3JBPV

Veel kijk plezier allemaal! Het is de kennismaking tussen Paco, Dobi en Yuna buiten de kooi!

Liefs, Emely en de rest!

ps. vandaag een keuken besteld.... weer een zorg minder dus :D

Anja

Hoi emely,

Mooie foto's en leuk om Dobi were eens te zien.
Weet Ludo wel dat hij zo op internet staat :P :P

Jammer dat de laatste foto's zo donker zijn.

Het is goed gegaan de kennismaking en wat een rommeltje kunnen ze toch maken.

Groetejs Anja

Emely

Citaat van: Anja op 21 juni 2008, 20:50:22
Hoi emely,

Mooie foto's en leuk om Dobi were eens te zien.
Weet Ludo wel dat hij zo op internet staat :P :P

Jammer dat de laatste foto's zo donker zijn.

Het is goed gegaan de kennismaking en wat een rommeltje kunnen ze toch maken.

Groetejs Anja

Uh, door jouw weet hij het NU wel...... hahaha....

De kennismaking ging inderdaad goed. Dobi is duidelijk geinteresseerd in Yuna en Paco duidelijk niet.. haha...

Alleen toen ze met z'n tweeen op het hok zaten was het even uitvechten of dit wel of niet mocht. Dat zie je vlak voor de donkere foto''s.
De donkere foto's komen doordat dat een reeks foto's achterelkaar zijn waarbij de flits dus niet werkt. Wel jammer maar vond het toch leuk om te plaatsen.

Een troep kunnen ze zeker maken maar ze hebben zeker een half uur op de grond zich bezig gehouden en wij dus ook hahaha.... Heerlijk toch!

Liefs, Emely

Anja

Oeps,

Sorry was niet mijn bedoeling.

Fijn dat Dobi intresse toont voor Yuna. dat had ik idd op de foto's gezien. Uitvechten hoort erbij.

Geniet maar lekker van ze.

Groetejs Anja

Coco en Chantal

Super leuke foto's, Nu nog jullie meisje erbij , wie weet zondag al. ;) ;D
Groetjes Chantal en de valkjes

Emely

Citaat van: Coco en Chantal op 23 juni 2008, 10:32:31

Nu hopen dat  :censuur goed blijft eten zonder haar papje.... dan kunnen we haar zondag OPHALEN :D :D :D :D

Anja

danielle

Hoi Emely,
Leuk vooruitzicht dat verhuizen naar jullie huisje!
Je hebt veel foto's gemaakt, was erg leuk om te bekijken.
Leuk dat het goed gaat tussen de valkjes.
Zo te zien zijn ze ook al goed tam, toch?
Zou leuk zijn als je zondag je valkje bij Chantal al kan ophalen, dan hoef je niet meer lang te wachten. En dan weten wij eindelijk eens de naam  ;D .

Groetjes Danielle

Bello

Hmmmm

Word toch eens tijd voor een ritje naar zuid Limburg ;)

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Emely

WE GAAN ZONDAG DINGETJE HALEN HAHAHHA... de naam word zondagavond pas bekend :P

Dorothe, als je in het oude huisje lans wilt komen moet je gaan opschieten hoor... we hebben eind juli vakantie en gaan dan twee weken naar Turkije en voor je het weet word je ontvangen met een kwast en een overal om te helpen in ons nieuwe huis :D

Liefs, een blije Emely en de rest

ps. Gisteravond was er paniek in de kooi, doek zat er over ze waren klaar voor de nacht. Wij lagen net heerlijk in bed en ineens horen we toch een gefladder en een kabaal. Alle drie zaten ze stomverbaasd op de grond. Wat het nou geweest is weten we niet maar in ieder geval licht aan gedaan doek om hoog gerustgesteld en toen nogmaals toe gedekt, toen was het weer goed....Vreemde beestjes af en toe haha

Anja

Fijn dat je je valkje zondag al kunt halen.

Groetejs Anja

Emely

Citaat van: Anja op 25 juni 2008, 20:03:45
Citaat van: Emely op 23 juni 2008, 18:57:55
Citaat van: Coco en Chantal op 23 juni 2008, 10:32:31

Nu hopen dat  :censuur goed blijft eten zonder haar papje.... dan kunnen we haar zondag OPHALEN :D :D :D :D

ik denk dat je je vergist want in bovenstaand citaat heb je zelf de naam al genoemd ;D :o :P

:censuur  :censuur  :censuur  :censuur  :censuur  :censuur  :censuur  :censuur  :censuur  :censuur
OEPS

Anja

Heb mijn tekst aangepast. Nu voortaan goed opletten hè

*Manon*

Hoi Emely,

Ook hier liep ik enorm achter.
Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis  ;D ;D
En wat fijn dat je a.s zondag Dingetje kunt ophalen... ben wel benieuwd naar de naam hoor, maar die krijgen we dus snel te horen.
Leuk  ;D
Veel plezier zondag!!