6 mei 2025, 12:38:29

Paco, Yuna en Kiara's Villa!!!

Gestart door Emely, 9 juni 2007, 18:47:24

« vorige - volgende »

Bello

Zo hee,

het 3e valkje is al gearriveerd!!!!!

Mooi beessie!!!

Echt negeren niet toegeven, je geduld word beloont!

Jammer he zo'n mooi huis en dan zie je het van binnen en dan is het knudde.

Gewoon voor een ander huis gaan kijken!!!

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Gerdy

Hoi Emely,

Gefiliciteerd met Yuna..toppies dat je haar al hebt..hoe gaat het met de mannen en Yuna samen?

gr gerdy

Emely

Yuna is op stok gaan zitten en heeft daarna niks meer gedaan. Helemaal uit haar doen. Dus ze zitten ook nog niet bij elkaar.... voorlopig nog ff niet, ik denk tot ik een tweede popje heb en die ook even heb laten wennen. Dan gaat het schot er pas tussen uit.

Paco is zich enorm aan het uitsloven voor haar.... Merken ze dat het een vrouwtje is terwijl ze niet bij elkaar kunnen komen???

Nu is het slaaptijd!!! Morgen misschien weer een verslagje!!

Liefs, Emely en Ludo
               Paco en Dobi
                           en Yuna

sandy

gefeliciteert met yuna het is een prachtig valkje

Kaatje

Hoi Emely,

Gefeliciteerd met Yuna, het is inderdaad een heerlijk valkje om te zien ! Hopelijk gaat het schreeuwen nu over in mooi fluiten voor Yuna  :D

Groetjes, Karin

Emely

Hallo allemaal,

Met Yuna gaat het goed, we hebben haar zien eten dus die weet haar voer wel te vinden inmiddels.

Ze is nog heel schuw maar dat is ook wel logisch!

Paco is zich enorm aan het uitsloven voor haar.... Merken ze dat het een vrouwtje is terwijl ze niet bij elkaar kunnen komen???

Ze zitten nog gescheiden van elkaar, ik denk dat ik dat ook beter zo kan houden tot ik een tweede popje erbij heb...

Bovendien wil ik eerst Yuna even goed laten wennen, ook aan ons. We hebben haar gekortwiekt zodat het iets makkelijker is om haar op de hand te krijgen enzo.

Wat is jullie mening over een wat ouder popje er bij te zetten. We hebben een mooi popje gezien maar ze is uit 2007 dus al wat ouder... is dit verstandig of juist niet???

Liefs, Emely en de rest

Anke

Hoi Emely,
Gefeliciteerd met Yuna. Ik snap heel goed dat je verliefd bent geworden op haar :)

Volgens mij maakt het niet zoveel uit als je er een popje van 2007 bijzet.
Dat is ook nog vrij jong.
Over het algemeen reageren valkjes van verschillende leeftijd prima op elkaar.
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Emely

Valkje nummero 4 is gereserveerd bij Chantal, dit gaat als het goed is een lutino bond geparelde worden :D

Een naam hebben we nog niet voor haar maar we zijn hard aan het brainstormen.

Ze is nu net een weekje oud dus we zullen nog geduld moeten hebben. Geeft ons wel genoeg tijd om een naam te bedenken.

dus wie een ideetje heeft wat goed bij de andere drie past.... kom maar op... :D

Liefs, Emely en de rest!

Kimm

hoi emely,

leuk hoor en spannend joh!
ik ben benieuwd straks.

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

danielle

Hoi Emely,
Yuna is een heel mooi valkje. Gefeliciteerd met haar! En valkje nummer 4 ook al gereserveerd. Spannend hoor. Chantal heeft altijd hele mooie en lieve valkjes, dus dan is dat het wachten wel waard, he? Hopelijk went Yuna snel aan jullie en daarna aan je andere twee valkjes.

Groetjes van Danielle

Anke

Hoi Emely,
Wat leuk dat je valkje nummer 4 ook hebt gereserveerd!!
Succes met wachten ;)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Emely

Hier weer even een heel mooi plaatje van Yuna!!!

En hier van Paco

En Dobi

Liefs Emely en de rest

Anja

Hoi Emely,

Gefeliciteerd met Yuna. En valkje nr 4 ook al gereserveerd. Zo zeg dat gaat snel bij jou hoor. Chantal heeft hele mooie maar ook hele lieve valkjes hoor.

Groetejs Anja

Hermien

Suggesties"

Yabbe,
Yetix

Verder kom ik ff niet met namen. Maar je hebt nog een paar weken, toch? Maak er hier gewoon een wedstrijd van! Doen ze in dierentuinen ook.
Veel succes met je valkjes.

Coco en Chantal

Ook ik heb een paar suggesties :D
Ik weet niet of je de nieuwkomer ook met een Y wilt laten beginnen , zal wel leuk zijn dat allebei de popjes met de zelfde letter beginnen.

Yade
Yeal
Yalou
Yara
Yessie
Yoni (wel mijn favoriet, Yuna en Yoni past goed  ;))
Yuta

Ik zal zo snel mogelijk een foto maken van het kleine hummeltje die nu 10 dagen oud is, 13 mei is ze uit haar eitje gekropen
Groetjes Chantal en de valkjes