4 mei 2025, 11:09:16

Paco, Yuna en Kiara's Villa!!!

Gestart door Emely, 9 juni 2007, 18:47:24

« vorige - volgende »

mar

hoi emely
hoe gaat het met paco ? komt paco al op je vinger zitten ik las dat je het trosgierst in je kooi had of oefen je daar mee ?

groetjes marianne 

Emely

2 juli 2007, 22:46:27 #31 Last Edit: 3 juli 2007, 22:32:28 by Emely
Hallo allemaal,

Het gaat heel goed met Paco, hij begint zelfs al een beetje geluidjes na te bootsen van mij. Erg leuk als ik in de keuken met water bezig ben....dan begint hij hoor en als ik dan terug fluit dan fluiten we samen verder hahahaha....

Trosgierst hing inderdaad in het hok, hij had dat nog nooit gehad volgens mij. Maar eenmaal ontdekt was hij niet te houden.
Mijn hand begint hij nu wel interessanter te vinden, vooral als ik daar voer op leg met veel zonnenpitten. Hij durft alleen nog niet dichterbij te komen. Wel mocht ik vandaag heel dicht bij komen met mijn hand dus er zit wel degelijk verbetering in.

Helaas heb ik hem afgelopen weekend een twee dagen alleen moeten laten...deze week vanaf woensdag...er komt twee keer per dag iemand op bezoek bij hem om voor hem te zorgen en voor al mijn andere diertjes. ik vind het heel vervelend voor mijn diertjes maja, mijn broer trouwt 07-07-2007! en ik moet nog helpen met e.e.a. voor te bereiden....daarna ga ik er voor zorgen dat ik heeeeel veel tijd kan besteden aan mijn schitterende prinsje!

Dit was het voor nu even...ik heb het al drie weken giga druk....word er zelf ook niet vrolijker van...maar als ik na het werk thuis kom en ik mijn sleutel in het slot steek en dan Paco en Lucky hoor roepen dan ben ik al weer helemaal happy! :)

Voor nu, een fijne week voor ieder en tot volgende week! Dan zal ik ook nieuwe foto's proberen te plaatsen! (dit is echter al eerder gelukt hahaha :P)

Liefs, Emely en haar diertjes!

mar

hoi emely
leuk die datum om te trouwen dat vergeet je vast nooit meer zo'n datum zo te lezen gaat het steeds een stukje beter komt vast goed veel plezier straks op de bruilofsfeest

groetjes marianne

Anke

Hoi Emely,
Leuk om te lezen dat Paco al wat aan je hand went :)Jammer voor Paco dat je een paar daagjes weg moet, maar daar komt hij ook wel overheen hoor.
Leuk dat je broer gaat trouwen, je hebt een leuk feest om naar uit te kijken :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Emely

3 juli 2007, 22:23:55 #34 Last Edit: 3 juli 2007, 22:28:59 by Emely

Binnenkort nog meer foto's.....

Hij heeft me net een bijna echt bouwvakkersfluitje laten horen (hier bedoel ik het fluitje naar mooie dames mee...haha)

Ik ben zo trots op hem.....Zijn kuifje begint nu ook wat aan te groeien....

Hij zit nu op stok en knijpt zijn oogjes dicht en zit heerlijk te "knarssentanden" zoals ik dat noem....

Wat een pracht beestje!!

Na de bruiloft van mijn broer zal ik wat nieuwe foto's plaatsen! en een uitgebreidere update maken....

Liefs Emely in love with Paco!

ps. het is inderdaad een datum die je niet snel vergeet! 30 juni heb ik vrijgezellen feest gehad van mij aanstaande schoonzus, ook zo'n datum die ik nooit zal vergeten! hahahaa....

Anke

Wat een knapperd is het toch ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Emely

Mmmm maar wel MIJN knappert...hahahaha....

Ow ow ow...ik ben zo super verliefd op hem.... en het is zo fijn om te lezen dat andere hem ook knap vinden! ;)

Dank je Anke!!!

Mara

Hoi Emely

Paco is echt heel erg mooi hoor! Geniet er maar lekker van.

Mara

Emely

;D ;D ;D ;D ;D ;D;D;D

Van dit soort complimentjes ga ik natuurlijk stralen!!! Hahahahaha.....

Liefs, Emely

Anke

Hoi Emely,
Hoe gaat het bij jou?
Wordt Paco al lekker tam?
Groetjes Anke

aaltjen

ik  heb hem vandaag op gehaal  hij zit nog  wel op de grond  ik kijk bij jullie wat je moet doen dus  laten zitten  hij moet  eerst zij kooi kennen en natuur waar ben ik nu   het is fijn dat je  1 tot 10 kant kijken bij tam maken ik hoop dat het goed gaat

mooi he

Emely

Citaat van: *Anke* op 21 juli 2007, 21:34:09
Hoi Emely,
Hoe gaat het bij jou?
Wordt Paco al lekker tam?
Groetjes Anke

Ow ow ow, al veeeeeeeeel te lang niks laten horen maar druk druk druk en een computer wat het had begeven :(

Met Paco gaat het super goed, hij zit graag bij me. Op mijn hoofd of op mijn schouder en hij is helemaal gek van het toestsenbord van de computer. Alleen handen vind hij nog altijd eng. Hij pakt wel zonnenpitjes uit mijn hand en komt uit eindelijk na veel geduld wel op mijn hand zitten om van mijn hand te eten maar daar is ook alles mee gezegd. Hij knuffelt dus niet, helaas.... wel als hij op mijn schouder zit, dan kan ik met mijn wang tegen hem aan maar echt fijn vind hij het niet...
Misschien iemand nog een goede tip om dat verder te ontwikkelen???

Verder begint hij nu negatieve aandacht te vragen, als hij in zijn kooi zit kan hij momenten hebben dat hij blijft schreeuwen. Ik was begonnen met straffen voor dit gedrag maar nu lees ik dat ik het beter 100% kan negeren, dus ga ik dat maar eens doen!

Tot gauw maar weer, zal binnenkort weer eens foto's der op zetten!

Liefs, Emely en Paco

Anke

Hoi Emely,
Leuk weer wat van je te horen!!
Fijn dat het zo goed gaat met Paco.
Hij heeft het wel gezellig met je zo te lezen :)
Probeer eens of je hem mag kroelen als je trosgierst in je hand houdt. Wie weet wil dat lukken.
Maar... sommige valkjes houden gewoon niet van kroelen, het ligt ook echt aan het karakter van het valkje.
Leuk dat je foto's gaat plaatsen ;D
Groetjes Anke

Sally

Hallo Emely,

Leuk dat je weer op het forum bent, het was inderdaad lang geleden.
Wat goed dat het zo goed met Paco gaat, mijn Kenji heeft ook heel lang niets van mijn handen moeten weten, maar nu stapt hij gewoon op net zoals mijn andere 2. En van kroelen moet hij ook niet zo heel veel weten,terwijl mijn andere 2 echt genieten van kroelen, dus het kan gewoon aan het valkje zelf liggen...
Ik lig er niet zo van wakker dat hij niet veel van kroelen moet hebben, ik vind het dan heel leuk dat hij zo van die leuke geluidjes maakt, en dat maakt alles goed. :D
Is Paco eigenlijk een ventje, en kan die al wat fluiten ofzo??

Misschien is het tijd om een vriendje voor Paco te zoeken? Dan zal dat schreeuwen wel minderen waarschijnlijk...
En als je het niet ziet zitten een 2de valkje, zal je het gedrag gewoon moeten negeren, en blijven negeren...

Veel succes ermee!

Groetjes Sally

Emely

Hallo,

Paco praat al veel na, het is een mannetje dus...  ;D Hij zegt: Paco kusje (en maakt daarna kus geluid), pacootje prate praten praten, allo paco en Paco Paco Pacoooo... Nu ben ik hem I love you aan het leren en Lekker ding, Lekkerding begint hij al wat na te bootsen. Verder fluit ik niet echt veel tegen hem eerlijk gezegd, ben ik ook niet zo goed in hahaha.... Maar ik vind het helemaal geweldig dat hij zo'n na prater is... Het kroelen ga ik toch nog verder oefenen omdat ik zelf heeeeel erg van kroelen hou haha... maar als het niet lukt dan lukt het niet he...

Ik las net een stukje over trucjes om het aaien/kroelen aan te leren. Daarin staat dat je het bijten even toe moet staan maar hoe hard kan zó'n beestje bijten???

Een vriendje er bij voor paco zou ik heel leuk vinden maaaar ik ben bang dat paco dan niet meer zo tam is als hij nu is zeg maar.... en de nieuweling zal dan ook weer veel aandacht nodig hebben om tam te worden. Het lijkt mij super moeilijk om daar balans in te vinden....