20 september 2025, 21:19:50

Boekje Yello en Punky

Gestart door Bies, 7 juni 2007, 21:39:30

« vorige - volgende »

danoontje

:oleuk hoor zo die handtekening.hahahaha
samen op de foto..ken nog niet eens!!!  ;D ;D ;D ;D
en yello kijkt zo lief naar....???? naam??
hihi
ik weet een leuke naam.PUCK?kan ook voor allebei,lekker simpel,past leuk bij yello..kijk maar hihi.

nou ik denk dat je haar over 2 en een halve week hebt.
misschien eerder,maar ik ben voorzichtig.
ze/hij is wel superrrtam.
ik denk dat het een hij is.... ;D
knufff anietje ;)

Anja

Hoi Marjon,

Mooie handtekening hoor. Ben toch wel nieuwsgierig naar de naam. Wat dacht je van Grey?

Groetjes Anja

danoontje

;D ;D ;D ;D ;D  past precies bij yello ja!!!
hihi
volgende valkje black??
lol anita ;)

Bies

9 juli 2007, 20:19:52 #63 Last Edit: 9 juli 2007, 20:44:37 by Bies
Ja we zijn er inmiddels uit.......
PUNKY wordt de naam van het nieuwe valkje.

En......wat vinden jullie van zijn/haar nieuwe naam?

Anita:
Ik ben al samen met Yello aan het aftellen (:D hihihi :D)
Inge van het forum heeft deze ontzettend mooie handtekening gemaakt. Yello en Punky passen toch ontzettend goed bij elkaar. Yello is nu al verliefd. Als ik op het forum zit, dan zit ze met me mee te kijken en ze typt ook mee (;D hahaha ;D)

Groetjes Marjon

Groetjes Marjon

Boekje Yello en Punky

Anja

Hoi Marjon,

Een hele mooie naam hoor.

Groetjes Anja

danoontje

;D leukkkkkkkk punkie.
ik denk steedsmeer dat het een man is...
hij kan pikken...
hahahaahaa
zit wat meer pit in.
en wilt graag onder je blouse lekker war.dan valt ie zo in slaap joh.
lieffffff
knufff a ;)nietje

Anja

Hoi Marjon,

Ik heb net gelezen over je slechte nieuws. Wat een schok voor zowel jou als Anietje.
Ik wens je heel veel sterkte toe.

Rust zacht lieve Punky.

Groetjes Anja

Bies

Hoi Anja,

Bedankt voor je steun!
Ik ben echt verdrietig ook al was Punky nog niet hier. Ik hoop dat de rest van de jongen het wel overleven.

Groetjes Marjon

Groetjes Marjon

Boekje Yello en Punky

danoontje

:'( lieve marjon
vind het zo erg voor je.
ik denk veel aan je.
gewoon supererg.
knuff anietje :'(

Mara

Hoi Marjon en Annietje

Wat jammer dat je valkje is overleden....Erg naar om te lezen. Heel veel sterkte met het verlies van je valkje. En jij Annietje ook heel veel sterkte.

mara

Bies

Ja ik vind het heel erg jammer dat ze het niet gered heeft.

Anita heeft nog een nestje met wildkleurtjes en het broertje/zusje van dit overleden valkje is ook nog niet gereserveerd. Ik weet niet zo goed welke ik nu moet reserveren (ik kan gewoon geen keuzes maken, ik vind alle valkjes mooi). We hebben nu ook afgesproken dat Anita eerst lekker op vakantie gaat en dat we daarna een beslissing gaan nemen welke het gaat worden. Ik heb dus nog een week om na te denken. En dit vind ik me toch moeilijk.......

Groetjes Marjon

Boekje Yello en Punky

Anja

Hoi Marjon,

Denk er rustig over na. Mss dat je na een week nog denkt van ik weet het niet. Dan kom je bij Anietje en dan zie je een valkje waarvan je denkt die wordt het.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Marjon

Ik ben het met Anja eens, neem je tijd vooral omdat Anietje nu op vakantie is (hopelijk krijgt ze ook wat rust) en dan kun je daarna zien. Wildkleurtjes zijn leuk, maar er zijn ook andere mutaties die mooi zijn (neem me niet kwalijk hoor, ik heb een zwak voor wildkleurtjes, begrijp me niet verkeerd, de andere mutaties zijn ook mooi, maar wildkleurtjes hebben gewoon een speciaal plekkie in mijn hart).

Succes en heel veel sterkte ermee.

Mara

Bies

13 juli 2007, 20:51:15 #73 Last Edit: 14 juli 2007, 17:21:08 by Bies
Hoi Anja en Mara,

Ik ga er zeker goed over nadenken en als ik bij Anita kom dan weet ik het nog niet en dan zie ik ze en dan.......weet ik het ineens (hahahahaha).

Het broertje/zusje lijkt op Punky. Zie deze foto maar, links punky en rechts het broertje/zusje:

Punky had iets meer geel achter de kuif. Worden de koppies van deze nog geler denken jullie? ??? ???

Ik vind wildkleurtjes ook heel mooi en vooral als ze van die gele koppies hebben. Ik dacht ook altijd dat een wildkleurtje altijd van die gele koppies hadden, maar de laatste tijd zie ik ook wildkleurtjes met een grijzig koppie. In al die mutaties en splitjes ben ik nog niet echt thuis, maar door veel lezen en met jullie kletsen komt dat vanzelf.

Groetjes,
Marjon

Groetjes Marjon

Boekje Yello en Punky

Anja

Hoi Marjon,

Als je een mannetje hebt dan wordt de kop geel en bij een vrouwtje niet.

Groetjes Anja