5 augustus 2025, 07:05:16

Boekje Yello en Punky

Gestart door Bies, 7 juni 2007, 21:39:30

« vorige - volgende »

Mara

30 juni 2007, 18:38:46 #45 Last Edit: 30 juni 2007, 18:42:06 by Mara
Hoi hoi

Ik heb vorig jaar wat Native American namen gebruikt voor mijn valkjes (Chatima en Adsila bijvoorbeeld). Ben alleen de link kwijt maar zal eens googlen voor je.

Native American Names

En vanuit die link kom je bij de link voor mannen namen.

Mara

Bies

1 juli 2007, 22:08:41 #46 Last Edit: 1 juli 2007, 22:28:25 by Bies
Hai Anja en Mara,

Bedankt voor de sites. Hier heb ik zeker wat aan!
Ik ga het eens allemaal rustig bekijken.

Ik heb van Anita weer foto's van m'n nieuwe valkje gekregen.
Hierbij een aantal foto's:

Hier zit ik met al mijn broertjes en zusjes

Het linker valkje is ons valkje ;D

Het duurt nog ongeveer vier weken en dan kunnen wij haar waarschijnlijk gaan halen. Ik kan bijna niet wachten.  ;D :-\

Sorry voor het verschil van het formaat van de foto. Het lukt me nog niet goed om de foto's zo te verkleinen dat het in een keer goed op het forum geplaatst kan worden.

Groetjes Marjon

Groetjes Marjon

Boekje Yello en Punky

Anja

Hoi Marjon,

Een erg mooi valkje hoor. Ben wel benieuwd welke naam zij/hij krijgt.

Groetjes Anja

Inge88

Mooi valkje. De wangetjes zijn ook mooi fel oranje.
Ja, heb je al een naam?
En hoe oud is hij/zij nu?

Bies

Hi Inge,

Hij/zij is nu volgens mij 5,5 week oud.
Ik heb nog geen naam, maar ik ben druk aan het zoeken. Weet jij misschien een leuke naam voor hem/haar. We weten nog niet wat het is en daarom wil ik een naam zoeken die zowel bij een mannetje als een vrouwtje kan.

Groetjes Marjon

Groetjes Marjon

Boekje Yello en Punky

Mara

Hoi Marjon

Wat een leuk valkjes ga je krijgen zeg.

mara

Inge88

Lastig hè? Namen verzinnen.. ik heb er ook een hele tijd over gedaan voor ik de namen van mijn valkjes gevonden had. Maar ook ik heb babynames.com gebruikt... dan ging ik die hele lijst na... 

Bies

Ja ik vind namen verzinnen ook lastig. Maar met de sites van Mara en Anja moet ik er toch wel één kunnen vinden. Als ik eruit ben dan laat ik het jullie natuurlijk zsm weten. hihihi ;D

Groetjes Marjon

Boekje Yello en Punky

Bies

Hallo Inge,

Ik vind dat jij zo'n mooie handtekening gebruikt. Hoe heb jij deze mooie handtekening gemaakt? Ik ben zelf een beetje aan het knutselen, maar krijg het niet zo goed voor elkaar.

Zou je mij tips kunnen geven?

Groetjes Marjon

Groetjes Marjon

Boekje Yello en Punky

Inge88

Ik heb hiervoor photoshop gebruikt. Ik vind het lastig tips te geven hiervoor. Ik heb gekozen voor vergelijkbare foto´s en die zondanig verkleind voor de handtekening. De lijnen eromheen heb ik een groene kleur gegeven vanwege het groene kattengras. Ik wil best voor jou een handtekening maken als je dat wilt hoor. Als je leuke foto´s hebt en deze naar mij doorstuurt.  :)

Bies

Inge, Ik heb je gemaild. Ik hoop dat je daar iets mee kunt. Anders hoor ik het wel.

Alvast hartstikke bedankt.

Groetjes,
Marjon

Groetjes Marjon

Boekje Yello en Punky

Inge88

Hey,

Ik zal er morgen mee aan de slag  :)

Anja

Ben benieuwd naar de handtekening, 1 ding weet ik zeker hij wordt prachtig.

Groetjes Anja

Bies

Hallo allemaal,

Inge heeft voor mij schitterende handtekeningen gemaakt.
Nog maar een paar weekjes en dan krijg ik m'n tweede valkje erbij.  :D :D

Gisteren ben ik bij de Jumper geweest bij ons in de buurt en daar heb ik natuurlijk weer leuke speeltjes en lekkernijen voor Yello gekocht.

Vanmorgen heb ik Yello gedoucht, maar hier vond ze nog niet veel aan. Ze is niet zo heel nat geworden, maar na het douchen zat ze toch te rillen.  :-\

Groetjes Marjon

Boekje Yello en Punky

Inge88

Hey Marjon,

Ik föhn de valkjes zo en nu eens. Vooral als ze pas 's avonds meedouchen, want dan drogen ze niet goed meer voor het slapen gaan en dat is niet goed voor ze. Het föhnen vinden ze echt lekker, want ze gaan er echt voor zitten en doen dan lekker hun oogjes dicht.