7 mei 2025, 12:36:09

Boekje Yello en Punky

Gestart door Bies, 7 juni 2007, 21:39:30

« vorige - volgende »

Bies

Hai Anietje,

Ik heb het gelezen. SUPER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
We stralen met z'n tweeën heel veel moed in.... Het gaat goed komen, dat voel ik!

Je bent SUPER!

Groetjes,
Marjon

Groetjes Marjon

Boekje Yello en Punky

Anja

Hoi Marjon,

Gelukkig gaat het de goede kant op.

Groetjes Anja

Bies

Hallo allemaal,

Ik ben zo blij dat het met m'n Punky goed gaat. Ik blijf hard duimen....

Met Yello gaat het redelijk. Ze is 's middag nu rond de 80 gram. Haar poeppies zijn nog wel donker, dus ze verteerd nog niet optimaal, maar ze worden al wat lichter! Het gaat denk ik de goede kant op......

Groetjes Marjon

Groetjes Marjon

Boekje Yello en Punky

Bies

Hier wat foto's van Punky (deze heb ik stiekem uit het boekje van Anita gehaald ;)):

Kijk eens wat ik al mooi kan schommelen....

En ik kan ook al goed op de vinger zitten, stoer wàh!

Nu ben ik verstoppertje aan het spelen met Yubel....

en ik wil natuurlijk ook even lekker gekroeld worden....

De nagels van mama zijn zooooo mooi dat ik er even in wil bijten...

Ik kan niet ophouden met het bekijken van de foto's. Ik ben weer helemaal verliefd. Wat ben ik ontzettend blij dat ze het goed doet. Tot nu toe helpt het duimen, dus hier ga ik nog even mee door. Anita je bent SUPER!

Groetjes,
Marjon

Groetjes Marjon

Boekje Yello en Punky

Anja

Hoi Marjon,

Mooie foto's en ik hoop dat het goed blijft gaan voor je. Dat heb jij nou wel verdiend.

Groetjes Anja

danielle

Wow, ze is echt mooi!
Echt om op verliefd te worden, ja  :D

Groetjes Danielle

Bies

Hi Daniëlle,

Ik zag haar vrijdagavond en ik was meteen verliefd. Ik vind haar prachtig en om te  :-* :-*.
Ik las bij je in het boekje dat het gezellig was bij de NOP.
Ik weet dat het een opvangcentrum is en dat is eigenlijk ook alles wat ik weet, maar wat ben je daar precies wezen doen? Gewoon gezellig wezen kijken of met een doel.....

Groetjes,
Marjon

Groetjes Marjon

Boekje Yello en Punky

danielle

Citaat van: Bies op  7 augustus 2007, 14:03:18
Hi Daniëlle,

Ik zag haar vrijdagavond en ik was meteen verliefd. Ik vind haar prachtig en om te  :-* :-*.
Ik las bij je in het boekje dat het gezellig was bij de NOP.
Ik weet dat het een opvangcentrum is en dat is eigenlijk ook alles wat ik weet, maar wat ben je daar precies wezen doen? Gewoon gezellig wezen kijken of met een doel.....

Groetjes,
Marjon

Ja je hebt een prachtig baby valkje, ook fijn dat het zo goed blijft gaan!
Het NOP is een heel groot park, je kunt het eigenlijk vergelijken met een soort dierentuin, alleen zijn hier dan bijna alleen maar vogels. Je hebt er trouwens ook wat aapjes en wat reptielen en zelfs een tamme hert  ;D. Dit park vangt papagaaien op, die mensen om bepaalde redenen wegdoen. Hier krijgen ze een heel mooi plekje in verschillende voileres. Ze blijven hier dan ook hun rest van hun leven en worden niet meer verkocht. Je ziet heel veel vogels die enorm zijn geplukt en er erg gehavend uit zien.
Ik ben er gewoon heen gegaan om er rond te lopen. Er is ook een grote voilere waar je naar binnen kunt lopen, dat is er leuk, dan komen er heel veel op je armen zitten (als je wat te eten hebt).
Het is echt een aanrader om er eens heen te gaan.

danielle

Hoi Marjon,
Ik vroeg me nu eigenlijk af hoe oud jou Punky is?
Ik las dat ergens dat je volgende week op vakantie gaat  ???, waar ga je heen? Komt hierna ong. Punky bij jou?

Bies

Hallo Daniëlle,

Punky is ook rond de 4,5 week. Ik krijg Punky als ze ongeveer 10 weken is omdat ze nu met de pap gevoerd wordt. Dit duurt lang maar is niet erg, ik heb liever dat ze goed gezond is dan dat ik haar te vroeg krijg en dat ze ziek wordt.
Ik ga maandag a.s. voor 15 dagen naar Bulgarije en mijn ouders zorgen dan voor Yello.

Groetjes Marjon

Groetjes Marjon

Boekje Yello en Punky

danielle

Je gaat lekker lang op vakantie, dat is wel lekker en het schiet al lekker op. Fijn dat je ouders op Yello kunnen passen.
Je moet dan idd wel wat langer wachten, maar ik las al bij Anietje dat je wel een heel super tam valkje krijgt.

Hoe gaat het ondertussen met Yello, is ze al aan het opknappen?

Groeten van Danielle

Bies

Hoi Daniëlle,

Yello is al aan het opknappen. Vanmorgen woog ze 80 gram en gisteravond rond 21.00 uur 85 gram. Dus het gaat langzaam omhoog. Het korstje zit er nog wel, maar is klein en wordt niet groter gelukkig. De pellets die ik van de DA heb gekregen eet ze niet/bijna niet, maar dat maakt ook niet uit, ik wil dat ze eerst gezond en goed op gewicht is. Daarna zullen we eens gaan kijken of dat ze de pellets gaat eten. Ik doe het nu wel door het zaadvoer heen, maar kan niet goed zien of dat ze er iets van eet. Morgenvroeg rond 9.30 uur moet ik de DA terugbellen om te overleggen. Ik ben benieuwd.

Wanneer krijg jij ongeveer Izzie? eind augustus?
Ik ben zeker blij dat het goed gaat met Punky. Volgens Anita wordt ze nog tammer dan Yello en Yello vond ik al zo tam en lief. Ik ben daarom ook ontzettend blij......
Ga jij nog op vakantie of ben je al geweest?

Groetjes Marjon

Groetjes Marjon

Boekje Yello en Punky

Mara

Hoi Marjon

Gelukkig dat het met Punky en Yello beter gaat!!

Mara

Anja

Hoi Marjon,

fijn te horen dat het goed gaat met allebei. morgenvroeg moet je dus de DA bellen. Ben benieuwd wat dat op gaat leveren.
En dan ga je bijna op vakantie lees ik wel.

Groetjes Anja

Bies

Hallo allemaal,

Morgen ga ik op vakantie naar Bulgarije :D, ik ben nu net klaar met pakken en schoonmaken. Heb vanmiddag Yello naar mijn ouders gebracht en ze heeft het er goed naar d'r zin :D. Ik heb met heel veel moeite haar eigen kooi bij mijn ouders gekregen, maar de moeite loont. Het is nu wel héél stil in huis!

Afgelopen vrijdag heb ik de DA gebeld en ik moet de Fungizone tot 1 september 2x per dag 4 druppels blijven geven. De antibiotica Bactrimel nog 10 dagen 2x per dag 3 druppels, omdat het korstje nog niet helemaal weg was.
1 september moet ik weer contact met hun opnemen. Maar het gaat goed en ze komt goed aan.

Groetjes en tot over 15 dagen!!!

Marjon en Yello

Groetjes Marjon

Boekje Yello en Punky