9 mei 2025, 22:15:31

Boekje Yello en Punky

Gestart door Bies, 7 juni 2007, 21:39:30

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Marjon,

Ik ben erg blij voor je dat het voor jou en Punky wel doorgaat. Ik lees dat Anietje een nieuw medicijn heeft gekregen.

Groetjes Anja

danielle

Oh wat fijn dat Punky gewoon jouw valkje blijft  ;D.
Dat is wel een fijn vooruitzicht!
Hopelijk is Yello ook snel weer opgeknapt.

Bies

Hallo allemaal,

Wat was het vandaag een drukke dag zeg. Moest natuurlijk zeer vroeg op om Yello haar medicijnen te geven, maar het is allemaal goed gegaan :D. Ik neem er gewoon de tijd voor zodat ze het goed opneemt. De pellets vindt ze nog maar niks, maar dat komt volgens de DA. Die heb ik daar vandaag nog even over gesproken. Ik heb hem ook advies gevraagd voor Punky en hij zei ook dat bij elke kweker de kans bestaat dat de valkjes de megabacterie hebben, maar niet bij elke valk komt het eruit. Bij Yello is het eruit gekomen omdat ze waarschijnlijk in het begin zoveel is afgevallen en daardoor natuurlijk wat verzwakt is. Hij heeft wel geadviseerd dat als Punky komt hem/haar niet gelijk bij Yello in de kooi te zetten en voor de zekerheid te laten checken! Zodat ze evt. nog gelijk behandeld kan worden, mocht ze iets onder de leden hebben. Dit ga ik dus ook doen, niet omdat ik Anita niet vertrouw, maar natuurlijk om te voorkomen dat Yello (en Punky) weer ziek zal worden.

De DA in Nijmegen is wel aan te raden bij mensen die uit deze buurt komen. Ze helpen je goed, nemen de tijd voor je en voor het vogeltje. Ze kosten wel wat, maar je krijgt een goede behandeling en ook goed advies en je kunt uiteraard altijd bellen voor advies.

Ik heb wel ontzettend slecht geslapen en heb veel aan Yello, Anita en Anja gedacht. Ik vind het allemaal zo erg, maar ben ook wel weer blij dat we nu weten wat het is. Maar dan nog zijn er veel plannetjes in duigen gevallen en doet het toch pijn. Wat kan een mens zich rot voelen zeg  :'( :'( :'(.

Groetjes Marjon

Groetjes Marjon

Boekje Yello en Punky

Anja

Hoi Marjon,

Als jij tevreden bent over je DA kun je Peter een mailtje sturen met het verzoek deze op de lijst op te nemen bij dierenarts.
Dan ziet iedereen die staan.

Groetjes Anja

Bies

Hi Anja,

Deze DA staat er al bij......
Ben je er al uit wat je nu gaat kopen? appelciderazijn of appelazijn. Pas hier wel mee op wàh. Het gaat nu ontzettend goed met de 11 Y-tjes en ik zou niet willen dat het dadelijk slechter gaat. Vraag het anders voor de zekerheid na bij de DA of dat het zeker weten geen kwaad kan. Want waarom zou je de valkjes iets geven als alles goed is en goed gaat. Misschien krijg je daardoor juist problemen. Ik wil je niet ongerust maken, maar denk er alsjeblieft goed over na voordat je ze iets preventiefs geeft. Zelf neem je namelijk ook geen pijnstiller als je geen hoofdpijn hebt, deze neem je alleen als je de hoofdpijn voelt opkomen. Appel(cider)azijn is natuurlijk geen medicijn, maar wel een zuur wat in je lichaam iets doet veranderen.

Ik hoor het wel. Ik vind het nog steeds verschikkelijk voor je. Ik ben er zelf gewoon ook nog verdrietig van.... :'(  :-[

Groetjes Marjon

Groetjes Marjon

Boekje Yello en Punky

danoontje

;D gelukkig heb ik anja weten af te leiden,met een onderwerp appelazijn,of appelciderazijn haha.
we zijn echt de hele avond bezig geweest.

maar ik denk dat anja zo naar apeldoorn gaat met peggy.
want peggy zou ook nog een valkje ophalen.
dus dat is wel sneu weer.
tis gewoon balen .
hopelijk vind ze snel een mooie.'groetjes anietje ;)

Anja

Hoi Anietje,

Kan jij gedachte lezen? Ik heb nou net besloten om toch maar met Peggy mee naar Apeldoorn te gaan.

Groetjes Anja

danoontje

;D whaha anja
is ook heeel knap van je.
gewoon doen,en is ook leuk voor peggy.
mss heeft die kweker,ik ken haar wel..wel een valkje voor je..
wie weet???
succes,en maak ersamen maar wat plezier bij.
groetjess anietje ;)

Anja

Hoi Anietje,

We maken er een gezellige dag van.
En nee ff geen valkje.

Groetjes  Anja

danoontje

lieve marjon.
je punky is ziek.
als je wilt mag je vanavond komen kijken.
ik heb er nog 1 zitten.
kijk maart wat je doet.mag ook morgen .
ik doe heeel erg mijn best.
ik kan verder niet zoveel mee toevoegen.
ben erg verdrietig.
sorry meiss.
anietje  :'(

Anja

Hoi Marjon,

ik kom je even sterkte wensen met de zieke Punky.
Anietje ook voor jou veel sterkte en hou de moed erin.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Marjon

Heel veel sterkte met deze situatie.

Mara

danoontje

ik reageer hier even namens marjon.
ik ben anietje dus...
punky is zojuist,terwijl marjon hier was overleden.
was echt heel triest.
we zijn wel blij,dat het godzijdank zo snel is gegaan.
marjon is nu al haar liefde aan het geven..bij punky 3

die is 4 en halve week,ziet er niet ziek uit,en krijgt handopfok.
ze wilt alleen maar gekroeld worden door marjon.
ik ben erg verdrietig.
ben ook niet echt vrolijk.heb aardig wat tranen gelaten.
marjon heeft me lief gesteund.
thnx marjon.
je bent een kanjer.
dit valkje gaat goed komen,en je krijgt hem van mij.
kadoo.
voor jou.
knuff anietje.

Anja

Hoi Marjon en Anietje,

Jullie treffen het niet zeg.
Heel veel sterkte voor allebei.

En Marjon ik ben vandaag begonnen met appelciderazijn te geven. Meerdere DA zeggen dat het geen kwaad kan en ook ervaringen van andere mensen op dit forum.

Hoop dat Punky 3 nu wel bij je komt wonen.

Groetjes Anja

danoontje

:( ounky 3 begint ook al met niezen.
kweet het niet meer.
marjon is nog hier.
groetjes anietje