Hallo, hier een kers verse nieuweling!

Gestart door Emely, 6 juni 2007, 19:10:25

« vorige - volgende »

Emely

Hallo allemaal,

Ik ben Emely en ik ben 22 jaar. Ik woon in Brunssum en daar woon ik met mijn diertjes. Ik heb in huis Gestapo & Calimero, dit zijn twee cavia's. Lucky, dat is mijn kanarie pietje en dan heb ik nog een aquariumpje van 20 liter met e.e.a. aan visjes erin.

Ik werk vijf dagen per week bij een zaak voor slecht horende als praktijk assistente en de weekenden ben ik thuis. Ik ben al jaren gek op valkparkieten en zou er heel graag willen hebben. maar ergens vind ik het zielig voor de valkjes omdat ik veel weg ben, vijf dagen werken van 9 tot 17.00 dus tja ik twijfel nog altijd.

Wel geef ik al mijn diertjes na werktijd veel aandacht in de avond uren. De cavia's kijken samen met mij naar de soap om acht uur op dat net met een vier...hahaha. Lucky zit in de weekenden veel samen met mij op het balkon bij goed weer en ik praat veel tegen het lieve kleine ventje. Tja en de visjes die voer ik elke dag en ga daar ook vaak zitten als ik ga eten, domweg staren naar hun bezigheden. Dus dan is mijn avondje al goed gevuld dacht ik zo.... aan de andere kant heb ik ook nog wel tijd over om voor een valkparkiet(koppel) te zorgen. vandaar dat ik me op heb gegeven als oppas adres in vakantie periodes.

Wel denk ik dat ik snel overstag zal gaan als er een valkparkiet(koppel) herplaatst zou moeten worden. Tot nu toe heb ik veel opvang diertjes in huis. De parkiet is aan komen vliegen en de cavia's zouden afgemaakt worden omdat de dierenwinkel failliet ging. Deze heb ik gratis afgehaald bij de desbetreffende winkel  >:( Ik kan het niet uitstaan dat onschuldige diertjes zomaar afgemaakt worden! Echt verschrikkelijk!

Nou, als jullie verder nog wat over mij willen weten....vraag maar raak!!!!

Liefs, een dierenliefhebbende Emely

Bello

Hoi Emely,

welkom bij de club zullen we dan maar zeggen en inderdaad op deze site verveel jeje nooit hoor.

Is heeeeeel verslavend

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Mara

Hoi Emely

Ik ben zelf ook zo'n dierengek en woon ook in het schitterende zuiden (niet dat de rest van Nederland niet mooi is). Ik heb zelf iets van 12 valkparkieten, 3 roodruggen, 5 rosella's, 3 kwartels en nog een berg grasparkieten buiten. En binnen nog twee valkjes en een grasje en een blonde bouvier. Ik heb ook heel wat opvangvalkjes en grasjes gehad. Dus ik wens je veel plezier!!!

Groetjes

Mara

Emely

Bedankt voor de leuke reacties!!!

Om eerlijk te zijn ben ik nu druk aan het zoeken naar een kooi(miss. al gevonden) en ben ik hier in de omgeving aan het zoeken naar een kweker die jonkies heeft....

Dus eventuele tips waar ik jonge valkjes vandaan kan halen in het zuiden van limburg zijn van harte welkom!!!

Liefs, Emely

Mara

Hoi Emely

Hiernaast bij het gedeelte kwekers, daar staan verschillende kwekers. Ik ken een goede kweker in Noord-Limburg en eentje in Brabant.

Groetjes

Mara