Kuifje, Kenji en Pietje's avonturen...Een verhaaltje voor Kuifje.

Gestart door Sally, 5 juni 2007, 18:33:16

« vorige - volgende »

Sally

Hallo allemaal,

Kenji is goed aangekomen. Na effe zoeken naar het huis (het stond nogal ongelegen) zijn we er toch geraakt om half 6.  Toen even gepraat (de prijs was inderdaad verkeerd doorgegeven). Machteld wou dus naar de papa van christine bellen maar die nam niet op en toen wou ik naar christine zelf bellen maar toen nam de papa toch op. Sorry dat ik dan direkt inhaakte christine.
Dus rond kwart na 6 terug thuis aangekomen. Kenji direkt in zn kooitje gezet. (hij was heel rustig in de auto) toen ie in zn kooi zat ging ie direkt klimmen enzo. (Kuifje blaasde wel naar kenji maar dat is nu over). Hij begon ook direkt trostgierst te eten en er is zelfs al een beetje geluid uitgekomen. Hij zit heel rustig in zn kooi en heeft nog niks wild gefladdert wat ik eerst wel verwachte. Dus alles loopt goed.
Ik heb al 1 foto'tje getrokken van in zn nieuwe verblijfje. Zal hem is direkt uploaden se.
Ik ben er echt blij mee tis ne echte schone!.
En christine, ik zal er goed voor zorgen. Een kroeltje heb ik hem nog niet kunnen geven want als ik met mn vingers door de tralie's gaat doet ie stapjes achteruit. Ik ga hem vandaag nog wat rustig laten doen en zie morgen wel hoe ver ik kan gaan.

groetjes

Sally

Mara

Hoi Sally

Wat een scheetje is Kenji.  ;D ;D

Mara

Sally

dankjewel Mara,
ik vind hem ook een scheetje.

Sharon

Hey Kuifje, Kenji en Sally,
Kenji is idd een heel mooi vogeltje, en wat lijken wij op elkaar. Alleen heeft Kenji gelere wangetjes dan mij. Wat erop kan duiden dat Kenji een mannetje is. Ikzelf heb een bijna geheel grijze kop. Ik heb ook geel in mijn staartveren zitten. Aan de onderkant dan. Daarom denkt mijn baasje dat ik een meisje (of popje) ben.
Wat fijn dat Kenji zich niet al te wild en druk heeft gedragen.

Kroeltjes
* Kyra¨*
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Christine

Is niks hoor Sally dat je meteen neer legde...
Ik was alleen enorm geschrokken toen mijn gsm aansprong :-\
Dacht echt dat er iets gebeurt was :o

Maar blijkbaar is alles goed ginder!!
Daar ben ik blij om ;)
Christine :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Sally

Hallo Kyra,
Ja nu valt het me op dat jouw kopje grijzer is dan de mijne. Dat had ik nog niet eens gezien.
Ik was ternet lekker aant knarsbekken of hoe je het ook noemt. Nu hang ik aan de tralie's te wapperen met mijn vleugels. Ik heb dan ook zo lang in dat bakje gezeten. Ben toch wel blij dat ik nu wat groter zit hoor. En kuifje lijkt me wel een lief vriendje voor me. Eerst blaasde ze naar me maar nu doet ze dat niet meer. Dat zal het begin geweest zijn eh.

Hallo christine,
Er was niets gebeurt ze. En alles gaat hier heel goed.
Morgen zal ik wat meer foto'tjes maken. nu laat ik hem rustig doen dat ie wat kan wennen aan zen nieuwe omgeving.

groetjes

Sally

Kenji is aan het slapen nu,
Ik ga af de computer kan Kuifje nog even los en ga dan is vroeg slapen. Heb al een hele avond last van hevige hoofdpijn. Heb net een pilletje ingenomen en het is al een beetje beter.
Morgen meer foto's en verhaaltjes.

Slaapwel! Tot morgen.

Anke

Hoi Sally,
Gefeliciteerd met de komst van Kenji!!
Het is een schattig valkje om te zien :)
Ik ben benieuwd naar de verdere avonturen. Beterschap met je hoofdpijn!
Groetjes anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Sharon

Hey Sally,
slaap lekker. Hopelijk gaat de hoofdpijn snel over.
Nachtkroeltje
* Kyra *
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Anja

Hoi Sally,

Gefeliciteerd met je knappe Kenji. En alles is goed gegaan lees ik wel.
Hij is een echt schatje zeg om te  :-* :-* :-* :-* :-*

Beterschap met je hoofdpijn.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Sally

Hoe is Kenji de nacht doorgekomen? En hoe is het met je hoofdpijn?

Mara

Anja

Hoi Sally,

Dat wilde ik ook graag weten maar Mara was me net een stap voor.

Groetjes Anja

Mara

Citaat van: Anja op 28 augustus 2007, 16:22:45
Hoi Sally,

Dat wilde ik ook graag weten maar Mara was me net een stap voor.

Groetjes Anja

HoI Anja

Normaal is het net andersom.  ;)

Mara

Sally

Citaat van: Anke (til) op 27 augustus 2007, 21:17:53
Hoi Sally,
Gefeliciteerd met de komst van Kenji!!
Het is een schattig valkje om te zien :)
Ik ben benieuwd naar de verdere avonturen. Beterschap met je hoofdpijn!
Groetjes anke

Dankjewel. Ik vind hem ook superschattig. Hij is alleen nog wat schuw. Maar dat zal wel beteren hoop ik.

Citaat van: Sharon op 27 augustus 2007, 21:19:14
Hey Sally,
slaap lekker. Hopelijk gaat de hoofdpijn snel over.
Nachtkroeltje
* Kyra *

De hoofdpijn is over gegaan hoor. alleen had ik terwijl ik naar huis reed precies weer ne zware kop.. en ik was bang dat er weer een hevige hoofdpijn aankwam maar dat is gelukkig niet zo.

Citaat van: Anja op 27 augustus 2007, 21:37:11
Hoi Sally,

Gefeliciteerd met je knappe Kenji. En alles is goed gegaan lees ik wel.
Hij is een echt schatje zeg om te  :-* :-* :-* :-* :-*

Beterschap met je hoofdpijn.

Groetjes Anja

dankjewel! Alles is inderdaad goed gegaan, en hij is de nacht goed doorgekomen ook. Ik heb hem vandaag al zien eten en drinken. Dus het is allemaal dik inorde. Gistere avond zat ie al te knars-snavelen of hoe je het ook noemt. Echt schattig!
En mijn hoofdpijn is helemaal over :-).

Citaat van: Mara op 28 augustus 2007, 16:10:16
Hoi Sally

Hoe is Kenji de nacht doorgekomen? En hoe is het met je hoofdpijn?

Mara

Kenji is zeer goed de nacht doorgekomen. Nu ligt ie weer te slapen. hij is lekker op zijn gemak ook. Ben ik wel zeer blij om.
En zoals ik al zeej tegen anja mijn hoofdpijn is helemaal weg. :-).

Hallo iedereen,
Zoals jullie al gelezen hebben is alles goed met Kenji, hij is zeer goed de nacht doorgekomen en ligt nu weer lekker te slapen.
Hij is alleen nog wat schuw. terwijl ik Kuifje door de tralie's aant kroelen ben praat ik wat tegen Kenji maar als ik dan met mijn vinger door de tralie's ga dan gaat ie direkt stapjes achteruit. Daar moet ie et nog niet van weten. Maar ik ga het allemaal rustig aan doen eh. en dan komt het hopelijk wel goed.
Ik heb nog enkele foto's getrokken van Kenji & Kuifje. Zal ze eens direkt  uploaden.

groetjes